tohle mam delat pri nastartovanym motoru ??bombastiq píše:TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m
![]()
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
timhle žroubem přidavat naftu u td ja tak trochu málo bude ti to akorát hulit. vobrus tu kuželku z vrchu. ale to se tady psalo už tisickrátLibangVW píše:tohle mam delat pri nastartovanym motoru ??bombastiq píše:TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m
![]()
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
pokud máš origo čerpadlo z 1,9td tempry tak mám polotovarbjukemen píše:TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
na klínek ,otec mě je dělal na brusce na kulato
jinak já sem stáhnul tan dorazovej kroužek co je na klínku a trošec povolil předepnutí na pružině asi tak o 2 otáčky
a navrchu sem ubrousil 1mm
jinak ti ten polotovar prodám za 100,- + pošta
je to z nerezu a sou na něm zářezi + závit šupneš ho místo origo a
musíš si ho přeměřit a podle toho zbrousit
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

bombastiq píše:pokud máš origo čerpadlo z 1,9td tempry tak mám polotovarbjukemen píše:TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
na klínek ,otec mě je dělal na brusce na kulato
jinak já sem stáhnul tan dorazovej kroužek co je na klínku a trošec povolil předepnutí na pružině asi tak o 2 otáčky
a navrchu sem ubrousil 1mm
jinak ti ten polotovar prodám za 100,- + pošta
je to z nerezu a sou na něm zářezi + závit šupneš ho místo origo a
musíš si ho přeměřit a podle toho zbrousit
...čerpadlo mam Croma tak ako motor a malo by byť 11mm myslim že ma ešte dosť rezerv...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
bjukemen píše:...len ma tak zaujima ked zavriem WG na tvrdo musim brusiť ten kužel...???...ved predsa čerpadlo je ovladane podtlakom zo sania podla toho dava naftu...???...alebo sa mylim a je tam predsa len nejaky strop a koli tomu treba brusiť kužel...???
samozřejmě že musíš upravit vše okolo. přidáš vzduch a palivo ne? origo čerpadlo je nastaveno na 0.8b, jak předpětí pružiny, úhel přidavače i zdvih. pokud zavřeš WG můžeš popravit turbo, to jsi nečet?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
...no pridal som kus na nafte šrobikom ale tam bolo ubrane zamerne takže teraz to bude asi tak ako to ma byť v serii...
...tiež tam mam tu pečať taku plechovu na šrobiku...!!!...treba ju sundať dole...???
...mam taky problem že motor ide celkom slušne ale dalej ako 3900-4000ot. to nejde jednoducho tomu dojde dych...
...zatial nemam budik(nemam ho kam pripojiť,neviem ako to mala origo croma) ale aj tak mam dojem že turbo prepušta,odpojil som len tu trubku a zaslepil ju...ale stale to nieje ono...
...zajtra skusim vybrať tu plastovu zaslepku čo ste tu pisali,hadam sa to bude dať točiť dalej,problem je v tom že tempra ma kratku prevodovku 3ka-90km/h 4ka-125km/h max. a to je malo...
a 5ka je zase dlha
...tiež tam mam tu pečať taku plechovu na šrobiku...!!!...treba ju sundať dole...???
...mam taky problem že motor ide celkom slušne ale dalej ako 3900-4000ot. to nejde jednoducho tomu dojde dych...
...zatial nemam budik(nemam ho kam pripojiť,neviem ako to mala origo croma) ale aj tak mam dojem že turbo prepušta,odpojil som len tu trubku a zaslepil ju...ale stale to nieje ono...
...zajtra skusim vybrať tu plastovu zaslepku čo ste tu pisali,hadam sa to bude dať točiť dalej,problem je v tom že tempra ma kratku prevodovku 3ka-90km/h 4ka-125km/h max. a to je malo...
