jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

bombastiq píše:TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m
(wallbash)

Obrázek
tohle mam delat pri nastartovanym motoru ??
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ano jinak si neseřidíš otáčky volnoběhu
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

LibangVW píše:
bombastiq píše:TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m
(wallbash)

Obrázek
tohle mam delat pri nastartovanym motoru ??
timhle žroubem přidavat naftu u td ja tak trochu málo bude ti to akorát hulit. vobrus tu kuželku z vrchu. ale to se tady psalo už tisickrát
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tím bych přidal tak 1/2 ot (max 1ot), víc už je zbytečný a bude hulit.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

prave jsem myslel ze bych prodal trochu nafty a ten sroubek na ty bance u turba bych zasrouboval uplne .... myslel jsem ze kdyz tohle udelam tak to nebude hulit kdyz se zvedne tlak a prida se trocha nafty (noteeth)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...len ma tak zaujima ked zavriem WG na tvrdo musim brusiť ten kužel...???...ved predsa čerpadlo je ovladane podtlakom zo sania podla toho dava naftu...???...alebo sa mylim a je tam predsa len nejaky strop a koli tomu treba brusiť kužel...???
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.

...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

bjukemen píše:
TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.

...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
pokud máš origo čerpadlo z 1,9td tempry tak mám polotovar
na klínek ,otec mě je dělal na brusce na kulato
jinak já sem stáhnul tan dorazovej kroužek co je na klínku a trošec povolil předepnutí na pružině asi tak o 2 otáčky
a navrchu sem ubrousil 1mm

jinak ti ten polotovar prodám za 100,- + pošta
je to z nerezu a sou na něm zářezi + závit šupneš ho místo origo a
musíš si ho přeměřit a podle toho zbrousit
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

bombastiq píše:
bjukemen píše:
TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.

...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
pokud máš origo čerpadlo z 1,9td tempry tak mám polotovar
na klínek ,otec mě je dělal na brusce na kulato
jinak já sem stáhnul tan dorazovej kroužek co je na klínku a trošec povolil předepnutí na pružině asi tak o 2 otáčky
a navrchu sem ubrousil 1mm

jinak ti ten polotovar prodám za 100,- + pošta
je to z nerezu a sou na něm zářezi + závit šupneš ho místo origo a
musíš si ho přeměřit a podle toho zbrousit

...čerpadlo mam Croma tak ako motor a malo by byť 11mm myslim že ma ešte dosť rezerv...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bjukemen píše:...len ma tak zaujima ked zavriem WG na tvrdo musim brusiť ten kužel...???...ved predsa čerpadlo je ovladane podtlakom zo sania podla toho dava naftu...???...alebo sa mylim a je tam predsa len nejaky strop a koli tomu treba brusiť kužel...???

samozřejmě že musíš upravit vše okolo. přidáš vzduch a palivo ne? origo čerpadlo je nastaveno na 0.8b, jak předpětí pružiny, úhel přidavače i zdvih. pokud zavřeš WG můžeš popravit turbo, to jsi nečet?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

ja jsem dneska kamosovi pridavam na cerpadle,a nak tim sroubkem neslo otocit,slo jen ubrat,nee pridat,nevím proc,netusi nekdo?a jak se k tomu dostavate na G2?prekazi tam trubky ke vstrikum,jen tak tam jsem tamtudy prostrcil sroubovak....
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

přístup je horší, ale jde to. trhák 13, a šroubovák. nejde přidat?- máš sundanou tu pečeť- co je na šroubku přes závit? třeba na fotce od bombastiqa je vidět.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...no pridal som kus na nafte šrobikom ale tam bolo ubrane zamerne takže teraz to bude asi tak ako to ma byť v serii...

...tiež tam mam tu pečať taku plechovu na šrobiku...!!!...treba ju sundať dole...???

...mam taky problem že motor ide celkom slušne ale dalej ako 3900-4000ot. to nejde jednoducho tomu dojde dych...

...zatial nemam budik(nemam ho kam pripojiť,neviem ako to mala origo croma) ale aj tak mam dojem že turbo prepušta,odpojil som len tu trubku a zaslepil ju...ale stale to nieje ono...

...zajtra skusim vybrať tu plastovu zaslepku čo ste tu pisali,hadam sa to bude dať točiť dalej,problem je v tom že tempra ma kratku prevodovku 3ka-90km/h 4ka-125km/h max. a to je malo... :( a 5ka je zase dlha
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“