Stránka 47 z 119
Napsal: 05 úno 2009, 20:24
od Smoke
Octava píše:to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..
nevim kterou myslíš ty, já tam vždy viděl jen plechovou.
to bjukemen: mě to po úpravě šlo hravě a ochotně přes 5500 ot

od 5tis už strácel, ale ještě šel (né že bych ho trápil, ale když začal nečekaně hrabat tak to vylítlo

za mokra i na 3ku
Napsal: 05 úno 2009, 20:28
od bjukemen
...no pohram sa z tým každopadne už v serii tam ma byť VGT turbo a tlačiť 0,86 ale to bolo mrtve tak som tam dal K-16 no mne to nad 4000 nejde...lenže Golfik točil aj v serii 5000ot. ...??...alebo sa mylim...???
...no skusim zohnať GT 2056 a dať tam to...
...PS: treba športovy filter...???...dva diely vyfucku som dal preč mam tam iba ten velky tlmič čo je hned za motorom a na konci Remus....
Napsal: 05 úno 2009, 20:35
od Smoke
v serii tuším 4900 ot, ale ta 1.6 je trošičku otáčkovější (1.9TD výkon ve 4000, 1.6td výkon ve 4500).
dle mě to nebude turbem, ale čerpadlem (málo nafty v otáčkách). já to měl s origo turbem (a ještě 2b)
Napsal: 05 úno 2009, 21:20
od Octava
Smoke píše:Octava píše:to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..
nevim kterou myslíš ty, já tam vždy viděl jen plechovou.
to bjukemen: mě to po úpravě šlo hravě a ochotně přes 5500 ot

od 5tis už strácel, ale ještě šel (né že bych ho trápil, ale když začal nečekaně hrabat tak to vylítlo

za mokra i na 3ku
A jak ji odstranim?ona tam je nejak zatlacena nebo jak?
Napsal: 05 úno 2009, 21:23
od Smoke
jen stisklá. já to dělal myslím šroubovákem do toho spoju
Napsal: 07 úno 2009, 21:14
od bjukemen
...tak opravil som tlakomer a vyššie ako do 0,8bar mi to nevylezie a tlak stupa dosť pomaly max dosiahne len pri takmer 3800ot. to turbo sa roztača velmi pomaly,v Jednotke budík neukaže nič,Dvojka max 0.1 Trojka 0.3 no je to nejake divne...
Napsal: 08 úno 2009, 13:43
od Smoke
může být přidřené turbo, nebo zarezlá regulace (už jsem se s tím setkal). reakce jsou na TD pomalejší, ale na 1. mě to 0.4b dalo, 2ka 1.5b a pak už 2b.
Napsal: 08 úno 2009, 22:11
od cernohousmartin
hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???

Napsal: 09 úno 2009, 10:25
od bjukemen
Smoke píše:může být přidřené turbo, nebo zarezlá regulace (už jsem se s tím setkal). reakce jsou na TD pomalejší, ale na 1. mě to 0.4b dalo, 2ka 1.5b a pak už 2b.
...no skušal som pootočiť za vrtulku a maš pravdu je pridreté,otáča sa velmi stažka,dvoma prstami za matku som to ledva pohol...

Napsal: 09 úno 2009, 17:28
od Smoke
cernohousmartin píše:hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???
pokud tam zkutečně není (třeba sání z něčeho jinýho), tak tím líp. pokud si ho přehlíd (což doufám že ne) tak by jsi se nedostal přes +- 0.8b.
Napsal: 09 úno 2009, 21:08
od cernohousmartin
Smoke píše:cernohousmartin píše:hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???
pokud tam zkutečně není (třeba sání z něčeho jinýho), tak tím líp. pokud si ho přehlíd (což doufám že ne) tak by jsi se nedostal přes +- 0.8b.
no nikde sem to tam neviděl...tak zkusil poštelovat tu trojku a uvidim o kolik zvýšim tlak...jinak diky moc za radu.
Napsal: 04 bře 2009, 19:59
od Octava
Smoke píše:jen stisklá. já to dělal myslím šroubovákem do toho spoju
Tak dneska jsem se do toho pustil a konecne pridal,mel jsi pravdu byla stiskla ,ale nesla narovnat tak jsem ji odsekl a konecne jde uz krasne pridavat na cerpadle,uz tam je nakotleno,jede to lip,ale i to lip huli

Napsal: 05 bře 2009, 11:43
od bjukemen
...no mam taky menši problemik na tom turbe ta 3ka vobec sa tam neda dostať aky je to vlastne kluč...???
...WG je natvrdo tlak vybehne na 1bar a hned skoči na 0,8bar tak asi to bude zarezlé...
...motor taha najlepšie v strednych otačkach okolo 3000-3200 vyššie to už začina umierať..a na spodku je to nejake zadusene,proste ked slapim na podlahu tak to na kus zahlti a zahuli to potom to už ide...
typy čerpadel
Napsal: 30 bře 2009, 17:26
od Milo75
Zdravím na ital foru je to mrtvé nebo nikdo neví, potřeboval bych poradit:
Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??
2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1
2,5td NR 0460404065
VE l 269-1
2,0Td NR. 0460494167
VE l 202
PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
budu generálkovat čerpadlo, tak jestli by se nevyplatilo dát větší hlavu
díky za odpovědi

Napsal: 30 bře 2009, 18:43
od wr8
ty mas tolik vzduchcu ze potrebujes dat vetsi pistek?