Stránka 47 z 119

Napsal: 05 úno 2009, 20:24
od Smoke
Octava píše:to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..

nevim kterou myslíš ty, já tam vždy viděl jen plechovou.

to bjukemen: mě to po úpravě šlo hravě a ochotně přes 5500 ot (noteeth) od 5tis už strácel, ale ještě šel (né že bych ho trápil, ale když začal nečekaně hrabat tak to vylítlo :D za mokra i na 3ku

Napsal: 05 úno 2009, 20:28
od bjukemen
...no pohram sa z tým každopadne už v serii tam ma byť VGT turbo a tlačiť 0,86 ale to bolo mrtve tak som tam dal K-16 no mne to nad 4000 nejde...lenže Golfik točil aj v serii 5000ot. ...??...alebo sa mylim...???

...no skusim zohnať GT 2056 a dať tam to...

...PS: treba športovy filter...???...dva diely vyfucku som dal preč mam tam iba ten velky tlmič čo je hned za motorom a na konci Remus....

Napsal: 05 úno 2009, 20:35
od Smoke
v serii tuším 4900 ot, ale ta 1.6 je trošičku otáčkovější (1.9TD výkon ve 4000, 1.6td výkon ve 4500).
dle mě to nebude turbem, ale čerpadlem (málo nafty v otáčkách). já to měl s origo turbem (a ještě 2b)

Napsal: 05 úno 2009, 21:20
od Octava
Smoke píše:
Octava píše:to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..

nevim kterou myslíš ty, já tam vždy viděl jen plechovou.

to bjukemen: mě to po úpravě šlo hravě a ochotně přes 5500 ot (noteeth) od 5tis už strácel, ale ještě šel (né že bych ho trápil, ale když začal nečekaně hrabat tak to vylítlo :D za mokra i na 3ku
A jak ji odstranim?ona tam je nejak zatlacena nebo jak?

Napsal: 05 úno 2009, 21:23
od Smoke
jen stisklá. já to dělal myslím šroubovákem do toho spoju

Napsal: 07 úno 2009, 21:14
od bjukemen
...tak opravil som tlakomer a vyššie ako do 0,8bar mi to nevylezie a tlak stupa dosť pomaly max dosiahne len pri takmer 3800ot. to turbo sa roztača velmi pomaly,v Jednotke budík neukaže nič,Dvojka max 0.1 Trojka 0.3 no je to nejake divne...

Napsal: 08 úno 2009, 13:43
od Smoke
může být přidřené turbo, nebo zarezlá regulace (už jsem se s tím setkal). reakce jsou na TD pomalejší, ale na 1. mě to 0.4b dalo, 2ka 1.5b a pak už 2b.

Napsal: 08 úno 2009, 22:11
od cernohousmartin
hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???Obrázek

Napsal: 09 úno 2009, 10:25
od bjukemen
Smoke píše:může být přidřené turbo, nebo zarezlá regulace (už jsem se s tím setkal). reakce jsou na TD pomalejší, ale na 1. mě to 0.4b dalo, 2ka 1.5b a pak už 2b.
...no skušal som pootočiť za vrtulku a maš pravdu je pridreté,otáča sa velmi stažka,dvoma prstami za matku som to ledva pohol... :( :cry:

Napsal: 09 úno 2009, 17:28
od Smoke
cernohousmartin píše:hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???


pokud tam zkutečně není (třeba sání z něčeho jinýho), tak tím líp. pokud si ho přehlíd (což doufám že ne) tak by jsi se nedostal přes +- 0.8b.

Napsal: 09 úno 2009, 21:08
od cernohousmartin
Smoke píše:
cernohousmartin píše:hele chlapi,mam otázku...mam golfa 1,6 td 44kW...chci zvýšit tlak na turbu,řídil sem se podle toho obrázku,ale nikdy sem tam nenašel ten bod 1,je tam jen ta 2 a 3....je možné že tahle verze ho nemá...dá se kdyžtak zvýšit tlak když utáhnu ten šroub u ten trojky...???


pokud tam zkutečně není (třeba sání z něčeho jinýho), tak tím líp. pokud si ho přehlíd (což doufám že ne) tak by jsi se nedostal přes +- 0.8b.
no nikde sem to tam neviděl...tak zkusil poštelovat tu trojku a uvidim o kolik zvýšim tlak...jinak diky moc za radu.

Napsal: 04 bře 2009, 19:59
od Octava
Smoke píše:jen stisklá. já to dělal myslím šroubovákem do toho spoju
Tak dneska jsem se do toho pustil a konecne pridal,mel jsi pravdu byla stiskla ,ale nesla narovnat tak jsem ji odsekl a konecne jde uz krasne pridavat na cerpadle,uz tam je nakotleno,jede to lip,ale i to lip huli (LOL)

Napsal: 05 bře 2009, 11:43
od bjukemen
...no mam taky menši problemik na tom turbe ta 3ka vobec sa tam neda dostať aky je to vlastne kluč...???

...WG je natvrdo tlak vybehne na 1bar a hned skoči na 0,8bar tak asi to bude zarezlé...

...motor taha najlepšie v strednych otačkach okolo 3000-3200 vyššie to už začina umierať..a na spodku je to nejake zadusene,proste ked slapim na podlahu tak to na kus zahlti a zahuli to potom to už ide...

typy čerpadel

Napsal: 30 bře 2009, 17:26
od Milo75
Zdravím na ital foru je to mrtvé nebo nikdo neví, potřeboval bych poradit:

Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??


2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1

2,5td NR 0460404065
VE l 269-1


2,0Td NR. 0460494167
VE l 202


PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

budu generálkovat čerpadlo, tak jestli by se nevyplatilo dát větší hlavu


díky za odpovědi

(offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic)

Napsal: 30 bře 2009, 18:43
od wr8
ty mas tolik vzduchcu ze potrebujes dat vetsi pistek?