jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

ptám se jen tak orientačně z úpravama teprve začínám a moc o tom nevím, jinak řekněme, že bych chtěl tlačit max 1,5bar, stačí na to seriová hlava??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

az natlacis 1,5baru tak to poznas,1,5 jeste to zvladne,ale jinak uz je to dost velkej tlak na orig turbo,na orig bych dal max 1,2-1,3
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

u té 2.4 bych to moc nepřeháněl. má 4 samost. hlavy že?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

vm motori

Příspěvek od Milo75 »

jo má to 4 hlavy viz foto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=41468

ty hlavy jsou dělené aby odolávali více teplotnímu namáhání
prakticky ten stejenj motor(až na čerpadlo) v alfě 155 jde čipnout na 155hp

dosílím něčeho, když tam dám větší vstřiky??? třeba z objemu 2,8??? (UAZ 2,8Td)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

vstřiky asi ne (nevim). spíš přidat trochu tlak a naftu- 140k by mohlo být. ale u těch komůrkáčů bych to nepřeháněl. bratr to kdysy měl v alfě 90- 2.4td, a jak to ožilo... chvilu. pak prdla hadica, pak vyskočila hlava a pak šlo turbo.....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

lol

Příspěvek od Milo75 »

sakra, má jí ještě???
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

už dlouho ne, pak ji nabořil a společně sme to dorasovali na poli, výfuk kapotou atd.... (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

co nějaké díly??? třeba agregáty?? turbo??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

dotraz

Příspěvek od Milo75 »

Zdravím na ital foru je to mrtvé nebo nikdo neví, potřeboval bych poradit:

Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??


2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1

2,5td NR 0460404065
VE l 269-1


2,0Td NR. 0460494167
VE l 202


PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

nikdo ni neví??? (hm)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Ahoj, podle obrazku mam č.1 (dotahl jsem na max., pruzinka zamenena za tycku), č.2 je gumova hadicka ne kovova :( a dale č.3 vubec nemam (noteeth). Da se s vykonem tedy hybat ? Jinak po dotazeni č.1 temer zadny rozdil. Pridal jsem tez na nafte a mezi strednima a vyssima otackama to zacne trosku cadit. Musel jsem z toho sroubu sundat plombu, protoze s nim neslo hybat. Flexickou jsem plombu upalil a pak zavitnickem protocil. Dale jsem si nechal u nas v praci vyrobit tu hridelku s tim kuzilkem. Davam tedy k dispozici vyrobni vykres vykres. (chybi tam akorat osa, oznaceni zavitu na kusu).
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Obrázek
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud nemáš 3ku, tak z druhý strany je táhlo se závitem- zkrátit. jo a hlídat tlak....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Aha, tak ja zitra na to juknu :) ... trosku to posteluju a pak cinknu homellesovi :) bydli ve stejnym meste jako ja (noteeth) a zmerime ten tlak. Jinak jsem koukal, ze ta tycinka v tom cerpadle je tvrda jako blazen. 801 vickersu mela. Koukal jsem na to z blizka a povrch je chromovany. Ta tycka ma vetsi cenu jak celej golf. (noteeth). Musel jsem si ji v praci nechat na 8 hodin nitridiovat, aby byla stejne tvrda. Taky je ta tycinka velmi presna, co se tyce povrchu. Kruhovitost 0,002 mm a hazivost 0,003 mm. Pak dam foto az ji budu mit vyrobenou. Jinak jsem uhel toho kuzeliku zvolil uhel 18 stupnu. Koukal jsem, ze par lidi tu tycinku vseljak varilo a brousilo rucne a ted si rikam, ze ta tycinka v tom upravenym kuzelu musi byt brutalne mekka, protoze ta tvrda vrstva je jen do hloubky 0,2 mm, tak aby se Vam ta ploska kuzeliku, co jste upravovali, za chvilku od toho jezdce nevymackala. Jinak mam jednickovyho golfa s origo 1,6 TD 8).
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“