jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vm motori
jo má to 4 hlavy viz foto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=41468
ty hlavy jsou dělené aby odolávali více teplotnímu namáhání
prakticky ten stejenj motor(až na čerpadlo) v alfě 155 jde čipnout na 155hp
dosílím něčeho, když tam dám větší vstřiky??? třeba z objemu 2,8??? (UAZ 2,8Td)
ty hlavy jsou dělené aby odolávali více teplotnímu namáhání
prakticky ten stejenj motor(až na čerpadlo) v alfě 155 jde čipnout na 155hp
dosílím něčeho, když tam dám větší vstřiky??? třeba z objemu 2,8??? (UAZ 2,8Td)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
vstřiky asi ne (nevim). spíš přidat trochu tlak a naftu- 140k by mohlo být. ale u těch komůrkáčů bych to nepřeháněl. bratr to kdysy měl v alfě 90- 2.4td, a jak to ožilo... chvilu. pak prdla hadica, pak vyskočila hlava a pak šlo turbo.....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
dotraz
Zdravím na ital foru je to mrtvé nebo nikdo neví, potřeboval bych poradit:
Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??
2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1
2,5td NR 0460404065
VE l 269-1
2,0Td NR. 0460494167
VE l 202
PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??
2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1
2,5td NR 0460404065
VE l 269-1
2,0Td NR. 0460494167
VE l 202
PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!










Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Ahoj, podle obrazku mam č.1 (dotahl jsem na max., pruzinka zamenena za tycku), č.2 je gumova hadicka ne kovova
a dale č.3 vubec nemam
. Da se s vykonem tedy hybat ? Jinak po dotazeni č.1 temer zadny rozdil. Pridal jsem tez na nafte a mezi strednima a vyssima otackama to zacne trosku cadit. Musel jsem z toho sroubu sundat plombu, protoze s nim neslo hybat. Flexickou jsem plombu upalil a pak zavitnickem protocil. Dale jsem si nechal u nas v praci vyrobit tu hridelku s tim kuzilkem. Davam tedy k dispozici vyrobni vykres vykres. (chybi tam akorat osa, oznaceni zavitu na kusu).


Aha, tak ja zitra na to juknu
... trosku to posteluju a pak cinknu homellesovi
bydli ve stejnym meste jako ja
a zmerime ten tlak. Jinak jsem koukal, ze ta tycinka v tom cerpadle je tvrda jako blazen. 801 vickersu mela. Koukal jsem na to z blizka a povrch je chromovany. Ta tycka ma vetsi cenu jak celej golf.
. Musel jsem si ji v praci nechat na 8 hodin nitridiovat, aby byla stejne tvrda. Taky je ta tycinka velmi presna, co se tyce povrchu. Kruhovitost 0,002 mm a hazivost 0,003 mm. Pak dam foto az ji budu mit vyrobenou. Jinak jsem uhel toho kuzeliku zvolil uhel 18 stupnu. Koukal jsem, ze par lidi tu tycinku vseljak varilo a brousilo rucne a ted si rikam, ze ta tycinka v tom upravenym kuzelu musi byt brutalne mekka, protoze ta tvrda vrstva je jen do hloubky 0,2 mm, tak aby se Vam ta ploska kuzeliku, co jste upravovali, za chvilku od toho jezdce nevymackala. Jinak mam jednickovyho golfa s origo 1,6 TD
.




