Stránka 48 z 119
Napsal: 30 bře 2009, 19:23
od Milo75
ptám se jen tak orientačně z úpravama teprve začínám a moc o tom nevím, jinak řekněme, že bych chtěl tlačit max 1,5bar, stačí na to seriová hlava??
Napsal: 30 bře 2009, 19:30
od wr8
az natlacis 1,5baru tak to poznas,1,5 jeste to zvladne,ale jinak uz je to dost velkej tlak na orig turbo,na orig bych dal max 1,2-1,3
Napsal: 30 bře 2009, 19:51
od Smoke
u té 2.4 bych to moc nepřeháněl. má 4 samost. hlavy že?
vm motori
Napsal: 30 bře 2009, 20:11
od Milo75
jo má to 4 hlavy viz foto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=41468
ty hlavy jsou dělené aby odolávali více teplotnímu namáhání
prakticky ten stejenj motor(až na čerpadlo) v alfě 155 jde čipnout na 155hp
dosílím něčeho, když tam dám větší vstřiky??? třeba z objemu 2,8??? (UAZ 2,8Td)
Napsal: 30 bře 2009, 20:27
od Smoke
vstřiky asi ne (nevim). spíš přidat trochu tlak a naftu- 140k by mohlo být. ale u těch komůrkáčů bych to nepřeháněl. bratr to kdysy měl v alfě 90- 2.4td, a jak to ožilo... chvilu. pak prdla hadica, pak vyskočila hlava a pak šlo turbo.....
lol
Napsal: 30 bře 2009, 20:42
od Milo75
sakra, má jí ještě???
Napsal: 30 bře 2009, 20:50
od Smoke
už dlouho ne, pak ji nabořil a společně sme to dorasovali na poli, výfuk kapotou atd....

Napsal: 30 bře 2009, 20:52
od Milo75
co nějaké díly??? třeba agregáty?? turbo??
dotraz
Napsal: 30 bře 2009, 21:33
od Milo75
Zdravím na ital foru je to mrtvé nebo nikdo neví, potřeboval bych poradit:
Dokáže tu někdo zjistit jak velkej je rozdělovací pístek v čerpadle u alfy 75 2,4TD, 164 2,5TD a znovu 75 2,0Td??
2,4td- NR. 0460404042
VE l 168-1
2,5td NR 0460404065
VE l 269-1
2,0Td NR. 0460494167
VE l 202
PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE ČERPOADLO Z 2,0TD(mám ho po GO) ASI NEJDE NACPAT DO 2,4TD, KVŮLI JINÉ ROZDĚLOVACÍ HLAVĚ????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: 01 dub 2009, 06:42
od Milo75
nikdo ni neví???

Napsal: 01 dub 2009, 16:12
od pajice
Ahoj, podle obrazku mam č.1 (dotahl jsem na max., pruzinka zamenena za tycku), č.2 je gumova hadicka ne kovova

a dale č.3 vubec nemam

. Da se s vykonem tedy hybat ? Jinak po dotazeni č.1 temer zadny rozdil. Pridal jsem tez na nafte a mezi strednima a vyssima otackama to zacne trosku cadit. Musel jsem z toho sroubu sundat plombu, protoze s nim neslo hybat. Flexickou jsem plombu upalil a pak zavitnickem protocil. Dale jsem si nechal u nas v praci vyrobit tu hridelku s tim kuzilkem. Davam tedy k dispozici vyrobni vykres vykres. (chybi tam akorat osa, oznaceni zavitu na kusu).
Napsal: 01 dub 2009, 16:14
od pajice
Napsal: 01 dub 2009, 16:18
od pajice
Napsal: 01 dub 2009, 18:54
od Smoke
pokud nemáš 3ku, tak z druhý strany je táhlo se závitem- zkrátit. jo a hlídat tlak....
Napsal: 01 dub 2009, 21:32
od pajice
Aha, tak ja zitra na to juknu

... trosku to posteluju a pak cinknu homellesovi

bydli ve stejnym meste jako ja

a zmerime ten tlak. Jinak jsem koukal, ze ta tycinka v tom cerpadle je tvrda jako blazen. 801 vickersu mela. Koukal jsem na to z blizka a povrch je chromovany. Ta tycka ma vetsi cenu jak celej golf.

. Musel jsem si ji v praci nechat na 8 hodin nitridiovat, aby byla stejne tvrda. Taky je ta tycinka velmi presna, co se tyce povrchu. Kruhovitost 0,002 mm a hazivost 0,003 mm. Pak dam foto az ji budu mit vyrobenou. Jinak jsem uhel toho kuzeliku zvolil uhel 18 stupnu. Koukal jsem, ze par lidi tu tycinku vseljak varilo a brousilo rucne a ted si rikam, ze ta tycinka v tom upravenym kuzelu musi byt brutalne mekka, protoze ta tvrda vrstva je jen do hloubky 0,2 mm, tak aby se Vam ta ploska kuzeliku, co jste upravovali, za chvilku od toho jezdce nevymackala. Jinak mam jednickovyho golfa s origo 1,6 TD

.