prosim te, je to pulzni membranovy cerpadlo, zadnej podtlak nehrozi. leda ze bys to tahal 10metru nahoru ..... cerpadlo si samo nasaje.mykee007 píše:Ok, dikyzkusim to jeste napojit primo z lahve a budu videt. Je zajimave ze ta hadicka je furt zaplavena naftou (kdyz je na zpatecce) a v nabehu webasta a v momente kdy vypne tam neni zadna bublina
![]()
Mozna se tam vytvori podtlak a neda to potrebne mozstvi nafty. Nvm![]()
Lahev rozhodne)))
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já se vám tady trošku vmísím do diskuze lehkým off topicem k aktuálně rozvedené debatě.
Vím, že se zde bude spíše řešit předělávka z příhřevu na nezávislé topení, ale zajímalo by mě, jestli to jde i obráceně, respektive jestli půjde nějak jednoduše zajistit, aby se NZ chovalo stejně jako příhřev. Prostě aby naskočilo za daných podmínek (teplota vody, teplota venku) po nastartování. V drtivé většině případů parkuji v garáži a bufíka stejně zapínám hned po nastartování. Je to jen takovej detail, ale někde si před zimou zapnout "automat" by asi nebylo úplně marný
Ještě dodám, že mám Thermo Top E a oválný 1533 hodiny.
Vím, že se zde bude spíše řešit předělávka z příhřevu na nezávislé topení, ale zajímalo by mě, jestli to jde i obráceně, respektive jestli půjde nějak jednoduše zajistit, aby se NZ chovalo stejně jako příhřev. Prostě aby naskočilo za daných podmínek (teplota vody, teplota venku) po nastartování. V drtivé většině případů parkuji v garáži a bufíka stejně zapínám hned po nastartování. Je to jen takovej detail, ale někde si před zimou zapnout "automat" by asi nebylo úplně marný

Ještě dodám, že mám Thermo Top E a oválný 1533 hodiny.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
ja jsem premyslel nad timhle:
http://aukro.cz/stavebnice-tipa-pt018-d ... 78976.html
ve chvili kdy das klic do polohy 2 - zapnul by webasto
jsou tam 2 cidla =
1. by pod treba 60C seplo
2. by nad 78C vyplo
vypnes klicek a vypnes. to vsechno na manualni vypinac, aby se to dalo odstavit. krz tohle je i resitelny ovladani pres DO/GSM. jen jsem se do toho jeste nedohrabal
http://aukro.cz/stavebnice-tipa-pt018-d ... 78976.html
ve chvili kdy das klic do polohy 2 - zapnul by webasto
jsou tam 2 cidla =
1. by pod treba 60C seplo
2. by nad 78C vyplo

vypnes klicek a vypnes. to vsechno na manualni vypinac, aby se to dalo odstavit. krz tohle je i resitelny ovladani pres DO/GSM. jen jsem se do toho jeste nedohrabal

nedalo mi to a sel jsem odpojit webasto od Tcka co mam za filtrem a nastartoval ze si napustim naftu do lahve a svete div se zadna nafta mi nevyteklaMitabajs píše:prosim te, je to pulzni membranovy cerpadlo, zadnej podtlak nehrozi. leda ze bys to tahal 10metru nahoru ..... cerpadlo si samo nasaje.mykee007 píše:Ok, dikyzkusim to jeste napojit primo z lahve a budu videt. Je zajimave ze ta hadicka je furt zaplavena naftou (kdyz je na zpatecce) a v nabehu webasta a v momente kdy vypne tam neni zadna bublina
![]()
Mozna se tam vytvori podtlak a neda to potrebne mozstvi nafty. Nvm![]()
Lahev rozhodne)))


cerpadlo si nasaje tomu verim ale kdyz nema co nebo odkud. tohle je mozna muj problem.
Díky za info, prostudujiMitabajs píše:ja jsem premyslel nad timhle:
http://aukro.cz/stavebnice-tipa-pt018-d ... 78976.html
ve chvili kdy das klic do polohy 2 - zapnul by webasto
jsou tam 2 cidla =
1. by pod treba 60C seplo
2. by nad 78C vyplo
vypnes klicek a vypnes. to vsechno na manualni vypinac, aby se to dalo odstavit. krz tohle je i resitelny ovladani pres DO/GSM. jen jsem se do toho jeste nedohrabal

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
To jsem mel vyzkouset jsem roura
( chova se to stejne jak pri uplne studenem motoru tak zhruba pri 40'C
Puvodni majitel mi tvrdil ze frci. Volal jsem mu ze mi nejede a on mi na to rekl at ho dovezu ze mi to ukaze jak to vali venku.
Mozna ho spatne spinam
mel jsem to zapojeny na pin c.3 a chovalo se to stejne jako kdyz to spinam ted na pinu c.1 ( to mi poradil borec co montuje webasta) a krome podavacky nemam v tom 6pinu zapojeneho nic. Nemam neco spatne ?

Puvodni majitel mi tvrdil ze frci. Volal jsem mu ze mi nejede a on mi na to rekl at ho dovezu ze mi to ukaze jak to vali venku.
Mozna ho spatne spinam
