Co je moc to je moc.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

to nevyvazis :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Funkční turbo ,
Obrázek
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

podobný turbo mám od kamoše taky výfukovej ventilek ale věděli jsme že je ko
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

LIAZ M 1.2 C , příčina neznámá
(LOL) (LOL)

Obrázek
Obrázek
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

mas to moc nachipovany :D
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Na jaře jsem dával bejvalce do kupy Octavii I 1.9 TDi 66kW AGR 1999, která asi 3, nebo 5 let stála, protože syn majitele je debil, ale hraje si na mechoše. Cestou z Německa domů utavil turbo, jel prý po Německu asi 200 km po dálnici stylem "co to dá" u turbo kleklo. Zlatá 120, dneska už tyhle nový krámy nic nevydrží :D Skoro každé auto, které měl (i pár opravovaných) udělal "interiér do dřeva". Tzn. ne imitace dřeva v interiéru, ale vždycky se ožral a poslal to do první švestky, která mu jednou u nějaké Š120 skončila vedle šaltpáky :D Prostě kokot. Díky němu a dalšímu mechošovi, kterej dával do kupy elektriku(tu udělal dobře) a rozhejbával motor po něm(úplně vyškubaná elektrika-pokus o předělávku na pofacelift na nějakou novější verzi způsobem pokus=omyl od prvního mechoše-debila) a dával na motor nové turbo, jsem např. málem 2x popravil fungl nové turbo. Jednou takhle přijedu Oktávkou domu a motor chvíli vrčel na volnoběh, pak to chcípnu a koukám, že pod autem je louže oleje. Ta pancéřovaná trubkohadice, co vede olej od turba do vany byla v trubičce u vany přeříznutá a nastavená gumovou hadicí topení z nějakého Žigula, nebo Š100 i s těma úsada z vody vevnitř :( . Panáček chtěl místo popraveného slabého turba dát to naklápěcí silnější a ona mu tam jaksi nějak ta trubička nepásla, tak ji přeříznul a nastavil :( . No a tu hadičku sežral olej a ona praskla. Oni ti blbci ve výrobě ani nemůžou ty hadice topení udělat olejivzdirný :D Další perla byla, když jsem na dvoře měnil Fridex-motor šel na volnoběh=lehce vibroval. Najednou v ohybu těsně nad turbem rupla trubička mazání turba a v tu chvíli bylo všechno okolo černé. Chybělo jí jenom pár úchytů a vibrovala trochu víc, než bylo zdrávo :D Taková blbost, kdo by se tím zabýval, že :D ? Den předtím nové rozvody a cesta Praha-Plzeň a zpět, pár km šla bez problémů Oktávia 190km/h-docela jsem se opotil-ještě, že mi to neruplo v tu chvíli-cca během 1-2s bych udělal turbo :x No a takových vyjebávek tam byla hromada. Místo origo jednotky ABS tam byla nějaká novější s jiným štekrem a ona kupodivu pořád ta pitomá kontrolka ABS svítila a ABS nefungovalo :D Čím to asi bude :D ? Všude dobastlená elektrika, přestřihávané a různě záhadně propojované kusy elektriky asi tak ze 3 dalších aut...Místo LP stahovačky kus klacku, apod. Prostě po kreténovi něco dodělávat je vždy radost (wallbash) .
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma? :)
nepropadat panice...
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jericho-3 píše:Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma? :)
Pane kolego, mýlíš se... tito "kutilové" napadají úplně všechno... i servisáci ledniček, praček, počítačů atd. mají obdobné zkušenosti... no a na těch barácích to je také dost vidět, ne?
GIV Variant TDi ???kW
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Slavkov píše:
jericho-3 píše:Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma? :)
Pane kolego, mýlíš se... tito "kutilové" napadají úplně všechno... i servisáci ledniček, praček, počítačů atd. mají obdobné zkušenosti... no a na těch barácích to je také dost vidět, ne?
Ano, máš pravdu, všude je to asi stejné. Trošku z jiného soudku. Do nedávna jsem pracoval hodně let ve financích a tvrdím, že rozumných finančních poradců(všude je to cca stejné) je tak 10, max. 20 %. Ostatním je lepší se vyhnout obloukem, jinak si zaděláváte jen a jen na problémy. Buď jsou úplně blbí a neví o své práci vůbec nic, nebo vychcaný a koukají jen na svou provizi, anebo obojí dohromady. S kolegama jsme se něco naopravovali sraček, které tihle exoti lidem udělali. A když už někdo dělal nějaké megaprasárny a poškozoval klienty moc a chtěli jsme, aby byl potrestaný, tak nám bylo tak v 90 % řečeno...ale to nejde, protože on/ona dělá velkou produkci, kam bychom potom přišli a banka si takovéto lidi musí předcházet (wallbash) Bylo mi z toho kolikrát na blití :( No to jsme trochu odbočili :)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, já se musím taky přiznat, mám šikovnou ženu, ta dělá zedničinu a já přidavače, dělal jsem sám topení a elektriku..Ale je to hlavně z finančních důvodů...Firma má jednu velkou nevýhodu, která je i logická/znám to z vlastní zkušenosti/ potřebuje vydělat rychle , čas jsou peníze, takže má velkou produktivitu a nemůže se zabývat margináliemi..A chce najednou velké peníze.A když je nemáš, musíš dělat postupně, co zvládneš utáhnout a pomalu..Což má velkou výhodu, můžeš si vše rozmyslet a při postupné práci přijdeš i na jiné, lepší řešení..Měli jsme na 3 dny zedníka a já ho musel brzdit, nešetřil prostorem, vše by přezdil, udělal další zeď před tou hlavní apod...Ale jako profík zmáknul to, na co já koukal jako vejr a moje žena nahazující rukou v rukavici by to /kdyby se to povedlo/dělala měsíc...Třeba strop.. :)
Ale auto je pojízdný stroj, který mění majitele a může nového majitele i zabít nebo zmrzačit.O peněžní ztrátě nemluvě ...
nepropadat panice...
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

trochu to prý hučí při brždění (LOL) (LOL)

Obrázek
Obrázek
sharkie5
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 21 bře 2010, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumín

Příspěvek od sharkie5 »

na druhou stranu to má sjeté krásně rovnoměrně.... ;)
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

pepe276 píše:Na jaře jsem dával bejvalce do kupy Octavii I 1.9 TDi 66kW AGR 1999, která asi 3, nebo 5 let stála, protože syn majitele je debil, ale hraje si na mechoše. Cestou z Německa domů utavil turbo, jel prý po Německu asi 200 km po dálnici stylem "co to dá" u turbo kleklo. Zlatá 120, dneska už tyhle nový krámy nic nevydrží :D Skoro každé auto, které měl (i pár opravovaných) udělal "interiér do dřeva". Tzn. ne imitace dřeva v interiéru, ale vždycky se ožral a poslal to do první švestky, která mu jednou u nějaké Š120 skončila vedle šaltpáky :D Prostě kokot. Díky němu a dalšímu mechošovi, kterej dával do kupy elektriku(tu udělal dobře) a rozhejbával motor po něm(úplně vyškubaná elektrika-pokus o předělávku na pofacelift na nějakou novější verzi způsobem pokus=omyl od prvního mechoše-debila) a dával na motor nové turbo, jsem např. málem 2x popravil fungl nové turbo. Jednou takhle přijedu Oktávkou domu a motor chvíli vrčel na volnoběh, pak to chcípnu a koukám, že pod autem je louže oleje. Ta pancéřovaná trubkohadice, co vede olej od turba do vany byla v trubičce u vany přeříznutá a nastavená gumovou hadicí topení z nějakého Žigula, nebo Š100 i s těma úsada z vody vevnitř :( . Panáček chtěl místo popraveného slabého turba dát to naklápěcí silnější a ona mu tam jaksi nějak ta trubička nepásla, tak ji přeříznul a nastavil :( . No a tu hadičku sežral olej a ona praskla. Oni ti blbci ve výrobě ani nemůžou ty hadice topení udělat olejivzdirný :D Další perla byla, když jsem na dvoře měnil Fridex-motor šel na volnoběh=lehce vibroval. Najednou v ohybu těsně nad turbem rupla trubička mazání turba a v tu chvíli bylo všechno okolo černé. Chybělo jí jenom pár úchytů a vibrovala trochu víc, než bylo zdrávo :D Taková blbost, kdo by se tím zabýval, že :D ? Den předtím nové rozvody a cesta Praha-Plzeň a zpět, pár km šla bez problémů Oktávia 190km/h-docela jsem se opotil-ještě, že mi to neruplo v tu chvíli-cca během 1-2s bych udělal turbo :x No a takových vyjebávek tam byla hromada. Místo origo jednotky ABS tam byla nějaká novější s jiným štekrem a ona kupodivu pořád ta pitomá kontrolka ABS svítila a ABS nefungovalo :D Čím to asi bude :D ? Všude dobastlená elektrika, přestřihávané a různě záhadně propojované kusy elektriky asi tak ze 3 dalších aut...Místo LP stahovačky kus klacku, apod. Prostě po kreténovi něco dodělávat je vždy radost (wallbash) .
Nekdy se mi pod ruku dostane taky takove auto a vzdy rikam uz to nebudu delat. Jenom nervy a hovno za to. Nejhorsi je to ze na co sahnes to je zmrveny. jezis jsem se zase rozcilil.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Zákazník si sehnal levné pneu na Superba1 (levnější protektory už nikde nebyly...)

Obrázek

Obrázek

to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Ladas píše:Zákazník si sehnal levné pneu na Superba1 (levnější protektory už nikde nebyly...)

Obrázek

Obrázek

to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....
no jo no dneska nemaj v globusu zlevněný banány ale protektory :-) tuhle jsem obouval na téměř novou T5 vraníky a bylo přes 100 na každou stranu samozřejmě ještě elektron... (wallbash) (wallbash) (wallbash)
VW T5 GP 103 KW long
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“