
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Na jaře jsem dával bejvalce do kupy Octavii I 1.9 TDi 66kW AGR 1999, která asi 3, nebo 5 let stála, protože syn majitele je debil, ale hraje si na mechoše. Cestou z Německa domů utavil turbo, jel prý po Německu asi 200 km po dálnici stylem "co to dá" u turbo kleklo. Zlatá 120, dneska už tyhle nový krámy nic nevydrží
Skoro každé auto, které měl (i pár opravovaných) udělal "interiér do dřeva". Tzn. ne imitace dřeva v interiéru, ale vždycky se ožral a poslal to do první švestky, která mu jednou u nějaké Š120 skončila vedle šaltpáky
Prostě kokot. Díky němu a dalšímu mechošovi, kterej dával do kupy elektriku(tu udělal dobře) a rozhejbával motor po něm(úplně vyškubaná elektrika-pokus o předělávku na pofacelift na nějakou novější verzi způsobem pokus=omyl od prvního mechoše-debila) a dával na motor nové turbo, jsem např. málem 2x popravil fungl nové turbo. Jednou takhle přijedu Oktávkou domu a motor chvíli vrčel na volnoběh, pak to chcípnu a koukám, že pod autem je louže oleje. Ta pancéřovaná trubkohadice, co vede olej od turba do vany byla v trubičce u vany přeříznutá a nastavená gumovou hadicí topení z nějakého Žigula, nebo Š100 i s těma úsada z vody vevnitř
. Panáček chtěl místo popraveného slabého turba dát to naklápěcí silnější a ona mu tam jaksi nějak ta trubička nepásla, tak ji přeříznul a nastavil
. No a tu hadičku sežral olej a ona praskla. Oni ti blbci ve výrobě ani nemůžou ty hadice topení udělat olejivzdirný
Další perla byla, když jsem na dvoře měnil Fridex-motor šel na volnoběh=lehce vibroval. Najednou v ohybu těsně nad turbem rupla trubička mazání turba a v tu chvíli bylo všechno okolo černé. Chybělo jí jenom pár úchytů a vibrovala trochu víc, než bylo zdrávo
Taková blbost, kdo by se tím zabýval, že
? Den předtím nové rozvody a cesta Praha-Plzeň a zpět, pár km šla bez problémů Oktávia 190km/h-docela jsem se opotil-ještě, že mi to neruplo v tu chvíli-cca během 1-2s bych udělal turbo
No a takových vyjebávek tam byla hromada. Místo origo jednotky ABS tam byla nějaká novější s jiným štekrem a ona kupodivu pořád ta pitomá kontrolka ABS svítila a ABS nefungovalo
Čím to asi bude
? Všude dobastlená elektrika, přestřihávané a různě záhadně propojované kusy elektriky asi tak ze 3 dalších aut...Místo LP stahovačky kus klacku, apod. Prostě po kreténovi něco dodělávat je vždy radost
.











Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Pane kolego, mýlíš se... tito "kutilové" napadají úplně všechno... i servisáci ledniček, praček, počítačů atd. mají obdobné zkušenosti... no a na těch barácích to je také dost vidět, ne?jericho-3 píše:Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma?
GIV Variant TDi ???kW
Ano, máš pravdu, všude je to asi stejné. Trošku z jiného soudku. Do nedávna jsem pracoval hodně let ve financích a tvrdím, že rozumných finančních poradců(všude je to cca stejné) je tak 10, max. 20 %. Ostatním je lepší se vyhnout obloukem, jinak si zaděláváte jen a jen na problémy. Buď jsou úplně blbí a neví o své práci vůbec nic, nebo vychcaný a koukají jen na svou provizi, anebo obojí dohromady. S kolegama jsme se něco naopravovali sraček, které tihle exoti lidem udělali. A když už někdo dělal nějaké megaprasárny a poškozoval klienty moc a chtěli jsme, aby byl potrestaný, tak nám bylo tak v 90 % řečeno...ale to nejde, protože on/ona dělá velkou produkci, kam bychom potom přišli a banka si takovéto lidi musí předcházetSlavkov píše:Pane kolego, mýlíš se... tito "kutilové" napadají úplně všechno... i servisáci ledniček, praček, počítačů atd. mají obdobné zkušenosti... no a na těch barácích to je také dost vidět, ne?jericho-3 píše:Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma?



Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
No, já se musím taky přiznat, mám šikovnou ženu, ta dělá zedničinu a já přidavače, dělal jsem sám topení a elektriku..Ale je to hlavně z finančních důvodů...Firma má jednu velkou nevýhodu, která je i logická/znám to z vlastní zkušenosti/ potřebuje vydělat rychle , čas jsou peníze, takže má velkou produktivitu a nemůže se zabývat margináliemi..A chce najednou velké peníze.A když je nemáš, musíš dělat postupně, co zvládneš utáhnout a pomalu..Což má velkou výhodu, můžeš si vše rozmyslet a při postupné práci přijdeš i na jiné, lepší řešení..Měli jsme na 3 dny zedníka a já ho musel brzdit, nešetřil prostorem, vše by přezdil, udělal další zeď před tou hlavní apod...Ale jako profík zmáknul to, na co já koukal jako vejr a moje žena nahazující rukou v rukavici by to /kdyby se to povedlo/dělala měsíc...Třeba strop..
Ale auto je pojízdný stroj, který mění majitele a může nového majitele i zabít nebo zmrzačit.O peněžní ztrátě nemluvě ...

Ale auto je pojízdný stroj, který mění majitele a může nového majitele i zabít nebo zmrzačit.O peněžní ztrátě nemluvě ...
nepropadat panice...
Nekdy se mi pod ruku dostane taky takove auto a vzdy rikam uz to nebudu delat. Jenom nervy a hovno za to. Nejhorsi je to ze na co sahnes to je zmrveny. jezis jsem se zase rozcilil.pepe276 píše:Na jaře jsem dával bejvalce do kupy Octavii I 1.9 TDi 66kW AGR 1999, která asi 3, nebo 5 let stála, protože syn majitele je debil, ale hraje si na mechoše. Cestou z Německa domů utavil turbo, jel prý po Německu asi 200 km po dálnici stylem "co to dá" u turbo kleklo. Zlatá 120, dneska už tyhle nový krámy nic nevydržíSkoro každé auto, které měl (i pár opravovaných) udělal "interiér do dřeva". Tzn. ne imitace dřeva v interiéru, ale vždycky se ožral a poslal to do první švestky, která mu jednou u nějaké Š120 skončila vedle šaltpáky
Prostě kokot. Díky němu a dalšímu mechošovi, kterej dával do kupy elektriku(tu udělal dobře) a rozhejbával motor po něm(úplně vyškubaná elektrika-pokus o předělávku na pofacelift na nějakou novější verzi způsobem pokus=omyl od prvního mechoše-debila) a dával na motor nové turbo, jsem např. málem 2x popravil fungl nové turbo. Jednou takhle přijedu Oktávkou domu a motor chvíli vrčel na volnoběh, pak to chcípnu a koukám, že pod autem je louže oleje. Ta pancéřovaná trubkohadice, co vede olej od turba do vany byla v trubičce u vany přeříznutá a nastavená gumovou hadicí topení z nějakého Žigula, nebo Š100 i s těma úsada z vody vevnitř
. Panáček chtěl místo popraveného slabého turba dát to naklápěcí silnější a ona mu tam jaksi nějak ta trubička nepásla, tak ji přeříznul a nastavil
. No a tu hadičku sežral olej a ona praskla. Oni ti blbci ve výrobě ani nemůžou ty hadice topení udělat olejivzdirný
Další perla byla, když jsem na dvoře měnil Fridex-motor šel na volnoběh=lehce vibroval. Najednou v ohybu těsně nad turbem rupla trubička mazání turba a v tu chvíli bylo všechno okolo černé. Chybělo jí jenom pár úchytů a vibrovala trochu víc, než bylo zdrávo
Taková blbost, kdo by se tím zabýval, že
? Den předtím nové rozvody a cesta Praha-Plzeň a zpět, pár km šla bez problémů Oktávia 190km/h-docela jsem se opotil-ještě, že mi to neruplo v tu chvíli-cca během 1-2s bych udělal turbo
No a takových vyjebávek tam byla hromada. Místo origo jednotky ABS tam byla nějaká novější s jiným štekrem a ona kupodivu pořád ta pitomá kontrolka ABS svítila a ABS nefungovalo
Čím to asi bude
? Všude dobastlená elektrika, přestřihávané a různě záhadně propojované kusy elektriky asi tak ze 3 dalších aut...Místo LP stahovačky kus klacku, apod. Prostě po kreténovi něco dodělávat je vždy radost
.
Zákazník si sehnal levné pneu na Superba1 (levnější protektory už nikde nebyly...)


to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....


to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
no jo no dneska nemaj v globusu zlevněný banány ale protektoryLadas píše:Zákazník si sehnal levné pneu na Superba1 (levnější protektory už nikde nebyly...)
to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....




VW T5 GP 103 KW long