Stránka 49 z 185

Napsal: 03 říj 2012, 23:12
od Fulltank
to nevyvazis :D

Napsal: 09 říj 2012, 20:08
od toby66kw
Funkční turbo ,
Obrázek
Obrázek

Napsal: 10 říj 2012, 06:56
od Dozbec
podobný turbo mám od kamoše taky výfukovej ventilek ale věděli jsme že je ko

Napsal: 04 lis 2012, 22:10
od luke.bean
LIAZ M 1.2 C , příčina neznámá
(LOL) (LOL)

Obrázek
Obrázek

Napsal: 04 lis 2012, 22:11
od LibangVW
mas to moc nachipovany :D

Napsal: 10 lis 2012, 08:51
od pepe276
Na jaře jsem dával bejvalce do kupy Octavii I 1.9 TDi 66kW AGR 1999, která asi 3, nebo 5 let stála, protože syn majitele je debil, ale hraje si na mechoše. Cestou z Německa domů utavil turbo, jel prý po Německu asi 200 km po dálnici stylem "co to dá" u turbo kleklo. Zlatá 120, dneska už tyhle nový krámy nic nevydrží :D Skoro každé auto, které měl (i pár opravovaných) udělal "interiér do dřeva". Tzn. ne imitace dřeva v interiéru, ale vždycky se ožral a poslal to do první švestky, která mu jednou u nějaké Š120 skončila vedle šaltpáky :D Prostě kokot. Díky němu a dalšímu mechošovi, kterej dával do kupy elektriku(tu udělal dobře) a rozhejbával motor po něm(úplně vyškubaná elektrika-pokus o předělávku na pofacelift na nějakou novější verzi způsobem pokus=omyl od prvního mechoše-debila) a dával na motor nové turbo, jsem např. málem 2x popravil fungl nové turbo. Jednou takhle přijedu Oktávkou domu a motor chvíli vrčel na volnoběh, pak to chcípnu a koukám, že pod autem je louže oleje. Ta pancéřovaná trubkohadice, co vede olej od turba do vany byla v trubičce u vany přeříznutá a nastavená gumovou hadicí topení z nějakého Žigula, nebo Š100 i s těma úsada z vody vevnitř :( . Panáček chtěl místo popraveného slabého turba dát to naklápěcí silnější a ona mu tam jaksi nějak ta trubička nepásla, tak ji přeříznul a nastavil :( . No a tu hadičku sežral olej a ona praskla. Oni ti blbci ve výrobě ani nemůžou ty hadice topení udělat olejivzdirný :D Další perla byla, když jsem na dvoře měnil Fridex-motor šel na volnoběh=lehce vibroval. Najednou v ohybu těsně nad turbem rupla trubička mazání turba a v tu chvíli bylo všechno okolo černé. Chybělo jí jenom pár úchytů a vibrovala trochu víc, než bylo zdrávo :D Taková blbost, kdo by se tím zabýval, že :D ? Den předtím nové rozvody a cesta Praha-Plzeň a zpět, pár km šla bez problémů Oktávia 190km/h-docela jsem se opotil-ještě, že mi to neruplo v tu chvíli-cca během 1-2s bych udělal turbo :x No a takových vyjebávek tam byla hromada. Místo origo jednotky ABS tam byla nějaká novější s jiným štekrem a ona kupodivu pořád ta pitomá kontrolka ABS svítila a ABS nefungovalo :D Čím to asi bude :D ? Všude dobastlená elektrika, přestřihávané a různě záhadně propojované kusy elektriky asi tak ze 3 dalších aut...Místo LP stahovačky kus klacku, apod. Prostě po kreténovi něco dodělávat je vždy radost (wallbash) .

Napsal: 10 lis 2012, 15:45
od jericho-3
Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma? :)

Napsal: 10 lis 2012, 16:15
od Slavkov
jericho-3 píše:Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma? :)
Pane kolego, mýlíš se... tito "kutilové" napadají úplně všechno... i servisáci ledniček, praček, počítačů atd. mají obdobné zkušenosti... no a na těch barácích to je také dost vidět, ne?

Napsal: 10 lis 2012, 18:00
od pepe276
Slavkov píše:
jericho-3 píše:Je zajímavé, že auta všechny umělce tak zajímají..Že se nepustí do střechy nebo do vodovodu, apod. Že by pozůstatek neďodělaných kvalitních vozů škoda řady 120 a jejich dodělej doma? :)
Pane kolego, mýlíš se... tito "kutilové" napadají úplně všechno... i servisáci ledniček, praček, počítačů atd. mají obdobné zkušenosti... no a na těch barácích to je také dost vidět, ne?
Ano, máš pravdu, všude je to asi stejné. Trošku z jiného soudku. Do nedávna jsem pracoval hodně let ve financích a tvrdím, že rozumných finančních poradců(všude je to cca stejné) je tak 10, max. 20 %. Ostatním je lepší se vyhnout obloukem, jinak si zaděláváte jen a jen na problémy. Buď jsou úplně blbí a neví o své práci vůbec nic, nebo vychcaný a koukají jen na svou provizi, anebo obojí dohromady. S kolegama jsme se něco naopravovali sraček, které tihle exoti lidem udělali. A když už někdo dělal nějaké megaprasárny a poškozoval klienty moc a chtěli jsme, aby byl potrestaný, tak nám bylo tak v 90 % řečeno...ale to nejde, protože on/ona dělá velkou produkci, kam bychom potom přišli a banka si takovéto lidi musí předcházet (wallbash) Bylo mi z toho kolikrát na blití :( No to jsme trochu odbočili :)

Napsal: 11 lis 2012, 10:50
od jericho-3
No, já se musím taky přiznat, mám šikovnou ženu, ta dělá zedničinu a já přidavače, dělal jsem sám topení a elektriku..Ale je to hlavně z finančních důvodů...Firma má jednu velkou nevýhodu, která je i logická/znám to z vlastní zkušenosti/ potřebuje vydělat rychle , čas jsou peníze, takže má velkou produktivitu a nemůže se zabývat margináliemi..A chce najednou velké peníze.A když je nemáš, musíš dělat postupně, co zvládneš utáhnout a pomalu..Což má velkou výhodu, můžeš si vše rozmyslet a při postupné práci přijdeš i na jiné, lepší řešení..Měli jsme na 3 dny zedníka a já ho musel brzdit, nešetřil prostorem, vše by přezdil, udělal další zeď před tou hlavní apod...Ale jako profík zmáknul to, na co já koukal jako vejr a moje žena nahazující rukou v rukavici by to /kdyby se to povedlo/dělala měsíc...Třeba strop.. :)
Ale auto je pojízdný stroj, který mění majitele a může nového majitele i zabít nebo zmrzačit.O peněžní ztrátě nemluvě ...

Napsal: 07 pro 2012, 19:13
od luke.bean
trochu to prý hučí při brždění (LOL) (LOL)

Obrázek
Obrázek

Napsal: 07 pro 2012, 20:08
od sharkie5
na druhou stranu to má sjeté krásně rovnoměrně.... ;)

Napsal: 07 pro 2012, 21:43
od dav55
pepe276 píše:Na jaře jsem dával bejvalce do kupy Octavii I 1.9 TDi 66kW AGR 1999, která asi 3, nebo 5 let stála, protože syn majitele je debil, ale hraje si na mechoše. Cestou z Německa domů utavil turbo, jel prý po Německu asi 200 km po dálnici stylem "co to dá" u turbo kleklo. Zlatá 120, dneska už tyhle nový krámy nic nevydrží :D Skoro každé auto, které měl (i pár opravovaných) udělal "interiér do dřeva". Tzn. ne imitace dřeva v interiéru, ale vždycky se ožral a poslal to do první švestky, která mu jednou u nějaké Š120 skončila vedle šaltpáky :D Prostě kokot. Díky němu a dalšímu mechošovi, kterej dával do kupy elektriku(tu udělal dobře) a rozhejbával motor po něm(úplně vyškubaná elektrika-pokus o předělávku na pofacelift na nějakou novější verzi způsobem pokus=omyl od prvního mechoše-debila) a dával na motor nové turbo, jsem např. málem 2x popravil fungl nové turbo. Jednou takhle přijedu Oktávkou domu a motor chvíli vrčel na volnoběh, pak to chcípnu a koukám, že pod autem je louže oleje. Ta pancéřovaná trubkohadice, co vede olej od turba do vany byla v trubičce u vany přeříznutá a nastavená gumovou hadicí topení z nějakého Žigula, nebo Š100 i s těma úsada z vody vevnitř :( . Panáček chtěl místo popraveného slabého turba dát to naklápěcí silnější a ona mu tam jaksi nějak ta trubička nepásla, tak ji přeříznul a nastavil :( . No a tu hadičku sežral olej a ona praskla. Oni ti blbci ve výrobě ani nemůžou ty hadice topení udělat olejivzdirný :D Další perla byla, když jsem na dvoře měnil Fridex-motor šel na volnoběh=lehce vibroval. Najednou v ohybu těsně nad turbem rupla trubička mazání turba a v tu chvíli bylo všechno okolo černé. Chybělo jí jenom pár úchytů a vibrovala trochu víc, než bylo zdrávo :D Taková blbost, kdo by se tím zabýval, že :D ? Den předtím nové rozvody a cesta Praha-Plzeň a zpět, pár km šla bez problémů Oktávia 190km/h-docela jsem se opotil-ještě, že mi to neruplo v tu chvíli-cca během 1-2s bych udělal turbo :x No a takových vyjebávek tam byla hromada. Místo origo jednotky ABS tam byla nějaká novější s jiným štekrem a ona kupodivu pořád ta pitomá kontrolka ABS svítila a ABS nefungovalo :D Čím to asi bude :D ? Všude dobastlená elektrika, přestřihávané a různě záhadně propojované kusy elektriky asi tak ze 3 dalších aut...Místo LP stahovačky kus klacku, apod. Prostě po kreténovi něco dodělávat je vždy radost (wallbash) .
Nekdy se mi pod ruku dostane taky takove auto a vzdy rikam uz to nebudu delat. Jenom nervy a hovno za to. Nejhorsi je to ze na co sahnes to je zmrveny. jezis jsem se zase rozcilil.

Napsal: 10 pro 2012, 21:19
od Ladas
Zákazník si sehnal levné pneu na Superba1 (levnější protektory už nikde nebyly...)

Obrázek

Obrázek

to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....

Napsal: 10 pro 2012, 22:05
od este
Ladas píše:Zákazník si sehnal levné pneu na Superba1 (levnější protektory už nikde nebyly...)

Obrázek

Obrázek

to co ušetřil tak to stálo závaží a mohl mít normální gumy....
no jo no dneska nemaj v globusu zlevněný banány ale protektory :-) tuhle jsem obouval na téměř novou T5 vraníky a bylo přes 100 na každou stranu samozřejmě ještě elektron... (wallbash) (wallbash) (wallbash)