jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Jinak tedy cislo dve mam ucpat ? (mam gumovou hadicku misto te kovove, gumova hadicka vede do plechovky, jinak z plechovky vede jeste jedna do spodu turba)
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

ilustracni foto 8)

Obrázek
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Zdarec kluci,sem tu novej a téměř všecko sem přečetl a dnes sem upravil moje vento 1.9TD,najeto 256000km...Musim vás fakt pochválit,jede to jak kráva,líp jak náký TDI 66kw!!!! (LOL) Turbo tlačí hodně přes 1 bar(mám měřák z uno turbo),takže nevim kolik přesně.Upravil sem tu tyčinku-docela dost a naladil sem interkouli..do 2500ot. to jede trochu líp,ale od 2500-4000ot,to táhne jak pí..,,a kouří mi to akorát při studenym motoru a de chvíly jakoby na 3 válce..po chvilce jak se trochu ohřeje,tak to je no problem!!kde bych si mohl nechat změřit výkon???a co to stojí??
Octavia II RS
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

[quote="pajice"]ilustracni foto 8)

jo to ucpi, ale hlavně hlídej tlak (nad 1.5b bych nechodil, ale to je na tobě- já měl i 2b na 1.6td).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

RudisTDic píše:Zdarec kluci,sem tu novej a téměř všecko sem přečetl a dnes sem upravil moje vento 1.9TD,najeto 256000km...Musim vás fakt pochválit,jede to jak kráva,líp jak náký TDI 66kw!!!! (LOL) Turbo tlačí hodně přes 1 bar(mám měřák z uno turbo),takže nevim kolik přesně.Upravil sem tu tyčinku-docela dost a naladil sem interkouli..do 2500ot. to jede trochu líp,ale od 2500-4000ot,to táhne jak pí..,,a kouří mi to akorát při studenym motoru a de chvíly jakoby na 3 válce..po chvilce jak se trochu ohřeje,tak to je no problem!!kde bych si mohl nechat změřit výkon???a co to stojí??
nějak sem nepochopil co je interkoule ???? (intercooler ?? )

jinak brzda u mě za 500,- kdyžtak po SZ
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Jj,myslel jsem intercooler...dal sem z una 1.3T..stačí to??Nebo když dám větší,pojede to ještě líp?? :?
Octavia II RS
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

mam jeste takovej blbej dotaz ... k cemu je presne IC, vim akorat, ze to chladi vzduch? muze mi nekdo presne vysvetlit jak to presne funguje, diky (noteeth)
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

intercooler chladi stlaceny vzduch z turba,chladi ho naporem vetru za jizdy,vzduch jde prez vzduchovy filtr do turba tam se stlaci a tim se zahreje,staceny vzduch jde prez intercooler kde se schladi a jde do sani motoru ;)
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Intercooler

Příspěvek od Milo75 »

když tam dáš větší intercooler tak ti to líp nepojede, musel bys ještě zvětšit tlak turba a zvětšit dodávku nafty, bud všechny tři věci najednou nebo nic
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Dobre zeptam se jinak.

Je dano: - motor 1,6 TD bez IC

Zajimaji me moznosti resp. co se stane, kdyz pridam naftu, tlak turba s IC nebo bez IC:

1) mam pridanou naftu, tlak turba nemam IC, co se stane ci nestane?

2) mam pridanou naftu, tlak turba mam IC, co se stane ci nestane?

3) nemam pridanou naftu, tlak turba, ale mam IC, co se stane ci nestane?

Díky za odpovedi. Jinak sorry, ze se takhle blbe ptam, ale jsem na diesely lama. Ja hovim totiz jen benzinovejm sestihrnkum a o dieselech se teprve ucim. 8)
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

intercooler ti dělá to že ti schladí vzduch
menší teplota = více vzduchu

když s ni přidáš na naftě a plnění tak bude lepší větší IC
(nebo líp chlazenej )

jinak nepřidá to ani koně pouze chování motoru bude jiné
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

no jestli mas pridanej tlak turba bez IC tak vzduch kterej tlacis do motoru je horkej,kdybys dal IC tak ho tam natlacis vic=lepsi spalovani a o trohu lepsi jizdni vlatnosti ;)
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Ucpal jsem jen hadici (č.2) a jinak jsem nic nepridaval protoze to nejde. Membranu jsem akorat pritahl sroubem a ze spoda mam nejakou divnou plechovku bez regulace viz.foto

Obrázek

Obrázek
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

zdar pani! Tak dovalil sa vam sem dalsi snazivec o zdvihnutie vykonmu.Pred par dnami som si to tu cele rpeluskal,no stale mam dake infosky,pretoze som tu nenasiel ani jeden kompletny navod ako na to. Mam podobny problem o akom sa pise vyssie.Nemam tam tu plechovku cislo 3.Ta je tusim iba na GTD.Ja mam TD a nikde som ju tam nevidel.Docital som sa,ze by tam malo byt dake tiahlo kdesik za turbom.Kde presne by to malo byt a co s tym urobim,ked to dotiahnem? Lepsie povedane,utiahnem si srob c.1,teda vyberiem pruzinku a dam tam daku tycku,Tu hadicku odpajat nechcem,vadi to? A potom co urobi to,ked doladim tu tycku ktora by mala byt niekde za motorom? A ako zmeram tlak na turbe? Mam dat niekde na tu malicku hadicku co ide do cerpadla tlakomer? No a este otazka,ked pojdem obrusovat tu tycku,chcel by som este cosik doladit na cerpadle a potrebujem na to zhodit tu hornu cast,je s tym daky problem pri cerpadle ktore ma tlakovu regulaciu? Cize ma ten kominik v ktorom je ta kuzelka? Alebo to jednoducho odsrobujem a zhodim? Dakujem vopred za pomoc.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

Zdravicko! Dopracoval som sa ku tomu,ze som konecne nahliadol co za turbo to ma ta moja potvorka a zistil som,ze uplne ine o akych ste tu doposial pisali.Mohol by mi niekto poradit ako na toto turbo? Neviem ci je to podobne ako ma tu pritomny kolega alebo nie,no kazdopadne by som prijal kazdu radu ako ho poladit :-) Dakujem
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“