Stránka 49 z 119
Napsal: 01 dub 2009, 21:38
od pajice
Jinak tedy cislo dve mam ucpat ? (mam gumovou hadicku misto te kovove, gumova hadicka vede do plechovky, jinak z plechovky vede jeste jedna do spodu turba)
Napsal: 01 dub 2009, 21:58
od pajice
ilustracni foto

Napsal: 02 dub 2009, 20:29
od RudisTDic
Zdarec kluci,sem tu novej a téměř všecko sem přečetl a dnes sem upravil moje vento 1.9TD,najeto 256000km...Musim vás fakt pochválit,jede to jak kráva,líp jak náký TDI 66kw!!!!

Turbo tlačí hodně přes 1 bar(mám měřák z uno turbo),takže nevim kolik přesně.Upravil sem tu tyčinku-docela dost a naladil sem interkouli..do 2500ot. to jede trochu líp,ale od 2500-4000ot,to táhne jak pí..,,a kouří mi to akorát při studenym motoru a de chvíly jakoby na 3 válce..po chvilce jak se trochu ohřeje,tak to je no problem!!kde bych si mohl nechat změřit výkon???a co to stojí??
Napsal: 03 dub 2009, 15:32
od Smoke
[quote="pajice"]ilustracni foto
jo to ucpi, ale hlavně hlídej tlak (nad 1.5b bych nechodil, ale to je na tobě- já měl i 2b na 1.6td).
Napsal: 03 dub 2009, 19:40
od bombastiq
RudisTDic píše:Zdarec kluci,sem tu novej a téměř všecko sem přečetl a dnes sem upravil moje vento 1.9TD,najeto 256000km...Musim vás fakt pochválit,jede to jak kráva,líp jak náký TDI 66kw!!!!

Turbo tlačí hodně přes 1 bar(mám měřák z uno turbo),takže nevim kolik přesně.Upravil sem tu tyčinku-docela dost a naladil sem interkouli..do 2500ot. to jede trochu líp,ale od 2500-4000ot,to táhne jak pí..,,a kouří mi to akorát při studenym motoru a de chvíly jakoby na 3 válce..po chvilce jak se trochu ohřeje,tak to je no problem!!kde bych si mohl nechat změřit výkon???a co to stojí??
nějak sem nepochopil co je interkoule ???? (intercooler ?? )
jinak brzda u mě za 500,- kdyžtak po SZ
Napsal: 03 dub 2009, 22:44
od RudisTDic
Jj,myslel jsem intercooler...dal sem z una 1.3T..stačí to??Nebo když dám větší,pojede to ještě líp??

Napsal: 04 dub 2009, 13:59
od pajice
mam jeste takovej blbej dotaz ... k cemu je presne IC, vim akorat, ze to chladi vzduch? muze mi nekdo presne vysvetlit jak to presne funguje, diky

Napsal: 04 dub 2009, 14:08
od Octava
intercooler chladi stlaceny vzduch z turba,chladi ho naporem vetru za jizdy,vzduch jde prez vzduchovy filtr do turba tam se stlaci a tim se zahreje,staceny vzduch jde prez intercooler kde se schladi a jde do sani motoru

Intercooler
Napsal: 04 dub 2009, 17:44
od Milo75
když tam dáš větší intercooler tak ti to líp nepojede, musel bys ještě zvětšit tlak turba a zvětšit dodávku nafty, bud všechny tři věci najednou nebo nic
Napsal: 05 dub 2009, 21:53
od pajice
Dobre zeptam se jinak.
Je dano: - motor 1,6 TD bez IC
Zajimaji me moznosti resp. co se stane, kdyz pridam naftu, tlak turba s IC nebo bez IC:
1) mam pridanou naftu, tlak turba nemam IC, co se stane ci nestane?
2) mam pridanou naftu, tlak turba mam IC, co se stane ci nestane?
3) nemam pridanou naftu, tlak turba, ale mam IC, co se stane ci nestane?
Díky za odpovedi. Jinak sorry, ze se takhle blbe ptam, ale jsem na diesely lama. Ja hovim totiz jen benzinovejm sestihrnkum a o dieselech se teprve ucim.

Napsal: 05 dub 2009, 22:27
od bombastiq
intercooler ti dělá to že ti schladí vzduch
menší teplota = více vzduchu
když s ni přidáš na naftě a plnění tak bude lepší větší IC
(nebo líp chlazenej )
jinak nepřidá to ani koně pouze chování motoru bude jiné
Napsal: 07 dub 2009, 11:01
od Octava
no jestli mas pridanej tlak turba bez IC tak vzduch kterej tlacis do motoru je horkej,kdybys dal IC tak ho tam natlacis vic=lepsi spalovani a o trohu lepsi jizdni vlatnosti

Napsal: 07 dub 2009, 22:04
od pajice
Ucpal jsem jen hadici (č.2) a jinak jsem nic nepridaval protoze to nejde. Membranu jsem akorat pritahl sroubem a ze spoda mam nejakou divnou plechovku bez regulace viz.foto

Napsal: 08 dub 2009, 22:38
od nieto
zdar pani! Tak dovalil sa vam sem dalsi snazivec o zdvihnutie vykonmu.Pred par dnami som si to tu cele rpeluskal,no stale mam dake infosky,pretoze som tu nenasiel ani jeden kompletny navod ako na to. Mam podobny problem o akom sa pise vyssie.Nemam tam tu plechovku cislo 3.Ta je tusim iba na GTD.Ja mam TD a nikde som ju tam nevidel.Docital som sa,ze by tam malo byt dake tiahlo kdesik za turbom.Kde presne by to malo byt a co s tym urobim,ked to dotiahnem? Lepsie povedane,utiahnem si srob c.1,teda vyberiem pruzinku a dam tam daku tycku,Tu hadicku odpajat nechcem,vadi to? A potom co urobi to,ked doladim tu tycku ktora by mala byt niekde za motorom? A ako zmeram tlak na turbe? Mam dat niekde na tu malicku hadicku co ide do cerpadla tlakomer? No a este otazka,ked pojdem obrusovat tu tycku,chcel by som este cosik doladit na cerpadle a potrebujem na to zhodit tu hornu cast,je s tym daky problem pri cerpadle ktore ma tlakovu regulaciu? Cize ma ten kominik v ktorom je ta kuzelka? Alebo to jednoducho odsrobujem a zhodim? Dakujem vopred za pomoc.
Napsal: 19 dub 2009, 21:36
od nieto
Zdravicko! Dopracoval som sa ku tomu,ze som konecne nahliadol co za turbo to ma ta moja potvorka a zistil som,ze uplne ine o akych ste tu doposial pisali.Mohol by mi niekto poradit ako na toto turbo? Neviem ci je to podobne ako ma tu pritomny kolega alebo nie,no kazdopadne by som prijal kazdu radu ako ho poladit

Dakujem