FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Take doplnenie.... Tahal som vedenie poza chladice dolu tak na vodicovej strane som opracoval ten bocny kryt ten tam sadol, sadol by aj spodny ale ten na spolujazdcovej strane tam nedam kvoli rure a tym padom aj ten spodny nebude drzat tak ako ma... Prerobit to aby sa dali dat kryty alebo tam az tak chybat nebudu?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Potreboval bych zase poradit☺. Dneska mi vystrelila hadice od intercoleru. Problem mi je jasnej, maj male kratke konce kam se navleka hadice a spona ji malo drzi. Mam tam dane sponky ktere jsou siroke cca 22mm a potreboval bych nejake vic uzke. Nemate nekdo otestovane nejake kloudne uzke sponky cca 12mm? Ted tam mam tyhle sponky.

Zkus tohle.....mely by se tam vejit v pihode http://fmic.cz/108-t-clamp
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Misto oka tam je prisroubovane tazne textilni oko☺. Otestovano a funguje to. Diky za ty hubenejsi sponky. Nevim proc to po roce strelilo😑. In asi nejsem ale udelal jsem si to sam a namuj vykon mi to podle mereni staci. Daval jsem k tomu nove Vb turbo a soft od dieselpower a jsem spokojen.
No vis - ocenuju tvoji snahu i dovednost si to udelat sam , urcite z toho mas dobrý pocit .
Na druhou stranu si myslim, ze ten soft nevyuzijes celý potencial, mas v tom moc spoju, moc hadic . Az se ti za provozu trochu ohreji, budou se ti nafukovat , bude ti pozde nabihat turbo oproti pozadavku , RJ bude trochu zmatena , nepojede ti to tak jak ma.
Ted ti treba staci, ale v budoucnu treba budes chtit jit s výkonem dal a tohle te pak bude drzet za prdel.
A to oko - textilni je asi dneska IN, a asi i funguje . Tezko rict co by na to povedel technik na STK , nebo treba kdyby te chtel nekdo tahnout taznou tyci
Na druhou stranu si myslim, ze ten soft nevyuzijes celý potencial, mas v tom moc spoju, moc hadic . Az se ti za provozu trochu ohreji, budou se ti nafukovat , bude ti pozde nabihat turbo oproti pozadavku , RJ bude trochu zmatena , nepojede ti to tak jak ma.
Ted ti treba staci, ale v budoucnu treba budes chtit jit s výkonem dal a tohle te pak bude drzet za prdel.
A to oko - textilni je asi dneska IN, a asi i funguje . Tezko rict co by na to povedel technik na STK , nebo treba kdyby te chtel nekdo tahnout taznou tyci
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Dekuji za nazor a radu. Stim taznim okem je problem, je tam malo mista proste, byl jsem rad ze se mi tam vesel ostrik xeonu. Nevim jak to tam nekdo dokaze nacpat, co jsem ale cetl je to docela problem. Jeste zauvazuju zda nakoupim kolena a necham je prevarit, pokud myslis ze to bude mit znatelnej vyznam. Vykonu neni nikdy dost a clovek si hodne zvyka. Musi mi to ale takle stacit, pak uz se to lame a nad 190hp je ta investice uplne nekde jinde.