[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • směs E85 s naftou - Stránky 6
Stránka 6 z 7

Napsal: 07 říj 2013, 15:13
od radluk
a měřo a E85 se smicha? :? Vsichni pisou, ze to mixuji s RO.

Napsal: 07 říj 2013, 16:10
od k.amerika
To jsem bohužel nemohl zkusit, nikdy jsem mero nedotáhl do uspokojivého konce..

Napsal: 07 říj 2013, 21:15
od Petr H.
:D to záleží na tom co si uvařil a v jakém poměru to namícháš a ještě záleží kolik je zrovna venku stupňů ... napsal a vysvětlil bych to, ale nemůžu... (noteeth)

takže slej a uvidíš... (LOL)

Napsal: 07 říj 2013, 21:22
od Petr H.
Petr.C píše:Dávám E 85 s RO, tak se mi při zahřátí motoru dělají za filtrem bublinky. Stále nemohu přijít čím to je, nemůže se z E85 uvolňovat po zahřátí kyslík? Když je motor studený, tak se mi zdá, že je vše v pořádku.
;) že by bublinky uhlovodíků s nízkým bodem varu které E85 obsahuje???

Napsal: 07 říj 2013, 21:28
od Petr.C
Taky mi to je divný, ale za studena je vše v cajku a jak se motor zahřeje, tak se dělají bublinky. Budu to muset asi celý znovu zkontrolovat.

Napsal: 07 říj 2013, 21:36
od Petr H.
;) až to celé přetěsníš napiš jak to dopadlo.

Napsal: 07 říj 2013, 21:43
od oldaf
Poslední dobou to dělá i rostliňák říznutej benzínem, asi díky tomu že do benzinu serou tu E85, za studena to nic nedělá a za tepla se z toho paliva dělá v čerpadle pěna. Kvůli tomu jsem vyhodil z auta i odvzdušňovák, protože jak to furt pěnilo tak se to ani nestačilo odvzdušňovat a lítala z něj pěna po celým motorovým prostoru. Taky jsem nejdřív hledal kde mi to přisává vzduch, kvůli tomu jsem natáhl z nádrže k filtru novou hadici a nic se nezlepšilo. Takže opravdu ty bubliny vznikají ohřátím paliva.

Napsal: 09 říj 2013, 12:51
od burton.b22
Já teda nic špatneho nepozoruju. Auto lepe startuje jinak nic.

Napsal: 09 říj 2013, 19:58
od Petr.C
Bude se muset na to mrknout, ale zatím nemám čas. Taky jsem tam měl odvzdušňovák, který jsem musel dát pryč, přívod z nádrže jsem měl skoro samý bubliny. Auto jede, jen občas cítím, že slupne vzduch a při volnoběhu motor vynechává. Možná nemají problém ti, co mají podávací čerpadlo. Opravdu záhada.

Napsal: 10 říj 2013, 10:04
od burton.b22
Mám peugeot 405 1.9td čerpadlo bosch. At tam naleju co chci tak auto jede porad stejne volnoběh nehoupe prostě nic.

Napsal: 10 říj 2013, 18:55
od radluk
Petr H. píše::D to záleží na tom co si uvařil a v jakém poměru to namícháš a ještě záleží kolik je zrovna venku stupňů ... napsal a vysvětlil bych to, ale nemůžu... (noteeth)

takže slej a uvidíš... (LOL)
kvalita nadprumerna, protoze kdyz poctive peres a susis, tak se to neda nikdy jen sedimentaci bio udelat.. A reknu, ze kdyz tam chrstnes nevyprane, tak ten motor ma uplne zvuk na hovno, po vyprani kazda varka jak vino ala pozdni sber.

Napsal: 11 říj 2013, 20:45
od Petr H.
:D napíšu ti to do PMky pak si to sem třeba zkopíruj, takhle to zas bude nějaký flame..

Napsal: 29 říj 2013, 18:44
od Petr.C
oldaf píše:Poslední dobou to dělá i rostliňák říznutej benzínem, asi díky tomu že do benzinu serou tu E85, za studena to nic nedělá a za tepla se z toho paliva dělá v čerpadle pěna. Kvůli tomu jsem vyhodil z auta i odvzdušňovák, protože jak to furt pěnilo tak se to ani nestačilo odvzdušňovat a lítala z něj pěna po celým motorovým prostoru. Taky jsem nejdřív hledal kde mi to přisává vzduch, kvůli tomu jsem natáhl z nádrže k filtru novou hadici a nic se nezlepšilo. Takže opravdu ty bubliny vznikají ohřátím paliva.
Tak jsem to znovu zkoušel, dal jsem RO+naftu a dobrý. Pak jsem přidal benzín a začaly se dělat bubliny. Nemůže to být tím, že v palivové soustavě je podtlak? Možná by jsem tam měl dát pomocné čerpadlo. Co myslíte?

Napsal: 31 říj 2013, 20:22
od Petr H.
:o při směsi d naftou tam podtlak nebyl ??? Co takhle tam dát příložný teploměr a podle teploty rozhodnout...

Napsal: 01 lis 2013, 07:50
od Petr.C
Petr H. píše::o při směsi d naftou tam podtlak nebyl ??? Co takhle tam dát příložný teploměr a podle teploty rozhodnout...
To byl, ale z nafty nebo z RO se asi nemá co uvolňovat. Filtr je přidělán na motoru, tak tam bude tak 40-50°C při zahřátým motoru.