Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ano 228 můžeš koupit ale jen jako sadu díly z 225 nejdou kombinovat s 228 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
když si vezmeš jednohmotnostní set odemne za 3600,- tak dojdeš k opačnému efektu
kdyžtak SZ

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07 bře 2009, 18:58
- Bydliště: dobřiš
Mám předělávku na jednohmotu na 81kw (AFN) Passat, ale v otáčkách pod 2000 motor strašně v interiéru duní, ale jen když je v tahu. Při neutrálu je to jako s dvouhmotou krásně potichu. To dunění je krajně nepříjemné, musím neustále řadit. S dvouhmotou byl komfort jízdy daleko lepší, nehledě na to, že záběrová poloha je strašně krátká a často když nepouštím spojku pomalu to bouchne.
Je toto normální?
Jinak neprokluzuje, nesmrdí, zabírá pokaždé ve stejném místě, silentbloky jsou OK.
Je toto normální?
Jinak neprokluzuje, nesmrdí, zabírá pokaždé ve stejném místě, silentbloky jsou OK.
Passat 4motion AVF
Tiež som dal jednohmotu, hned som na nej spravil taliansko 2500km a moje doterajšie poznatky.
1. spojkový pedál bol po výmene jak hovno, ale už ztvrdol, chvalabohu, cítil som sa ako v maminej EX fabii 1,4 mpi - grc
2. auto má ostrejší zvuk a je trochu hlučnejšie, ked šlapnem na plyn v dialničných rýchlostiach
3. trhnutie motorom pri pridaní a ubratí plynu ako keby bol urvaný silentblok na prevodovke (kamarátova fábia ATD robí to isté)
4. a zdá sa mi, že ide lepšie do otáčok, nie je o niečo ľahší ako dvojhmota??
Aké máte poznatky vy?? Trápi ma hlavne ten 3. bod, trochu mi to lezie na nervy, už som začal uvažovat o Powerflexe na motor.
1. spojkový pedál bol po výmene jak hovno, ale už ztvrdol, chvalabohu, cítil som sa ako v maminej EX fabii 1,4 mpi - grc
2. auto má ostrejší zvuk a je trochu hlučnejšie, ked šlapnem na plyn v dialničných rýchlostiach
3. trhnutie motorom pri pridaní a ubratí plynu ako keby bol urvaný silentblok na prevodovke (kamarátova fábia ATD robí to isté)
4. a zdá sa mi, že ide lepšie do otáčok, nie je o niečo ľahší ako dvojhmota??
Aké máte poznatky vy?? Trápi ma hlavne ten 3. bod, trochu mi to lezie na nervy, už som začal uvažovat o Powerflexe na motor.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
a čo riešil si ten klb alebo tie silentbloky???majkl1 píše:Tak vše, co popisuješ jsem pozoroval též (až na bod 1). Ten třetí mě se*e taky, ale měl jsem za to že jsou to trochu horší silentbloky a vyčochtanej kloub na zadní poloose (vůle asi 20-30%!!!). Ten hluk mě taky moc nebere.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY