Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

potřebuješ 228
230 nejni...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 22 říj 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimyj »

dik,
internetove obchody vetsinou uvadi 220 mm nebo 230 mm, videl jsem i 228 ale ze mi rekli jeste 225, tak to jsem byl teda zmateny....
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 22 říj 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimyj »

ta jsem opet zmateny... muzu koupi sadu 228mm?Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano 228 můžeš koupit ale jen jako sadu díly z 225 nejdou kombinovat s 228 ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 22 říj 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimyj »

a setrvák?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jako set beru: setrvák lamela přítlačák + jejich šrouby...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 22 říj 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimyj »

hmm... tak to se trochu prodraží.....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když si vezmeš jednohmotnostní set odemne za 3600,- tak dojdeš k opačnému efektu :D kdyžtak SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
chuantoreno
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 bře 2009, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: dobřiš

Příspěvek od chuantoreno »

a co u t4 75 kw motor 2,5 tdi acv jak je to s vymnenou dvojhmoty za jednohmotu
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dělá to Valeo jako 4 dílnou sadu, ale je potřeba mrknout na jaký typy motorů to jde, já to řeším na ATJ, to je ta 2,5 bez cooleru
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Mám předělávku na jednohmotu na 81kw (AFN) Passat, ale v otáčkách pod 2000 motor strašně v interiéru duní, ale jen když je v tahu. Při neutrálu je to jako s dvouhmotou krásně potichu. To dunění je krajně nepříjemné, musím neustále řadit. S dvouhmotou byl komfort jízdy daleko lepší, nehledě na to, že záběrová poloha je strašně krátká a často když nepouštím spojku pomalu to bouchne.
Je toto normální?
Jinak neprokluzuje, nesmrdí, zabírá pokaždé ve stejném místě, silentbloky jsou OK.
Passat 4motion AVF
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Tiež som dal jednohmotu, hned som na nej spravil taliansko 2500km a moje doterajšie poznatky.
1. spojkový pedál bol po výmene jak hovno, ale už ztvrdol, chvalabohu, cítil som sa ako v maminej EX fabii 1,4 mpi - grc
2. auto má ostrejší zvuk a je trochu hlučnejšie, ked šlapnem na plyn v dialničných rýchlostiach
3. trhnutie motorom pri pridaní a ubratí plynu ako keby bol urvaný silentblok na prevodovke (kamarátova fábia ATD robí to isté)
4. a zdá sa mi, že ide lepšie do otáčok, nie je o niečo ľahší ako dvojhmota??

Aké máte poznatky vy?? Trápi ma hlavne ten 3. bod, trochu mi to lezie na nervy, už som začal uvažovat o Powerflexe na motor.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Tak vše, co popisuješ jsem pozoroval též (až na bod 1). Ten třetí mě se*e taky, ale měl jsem za to že jsou to trochu horší silentbloky a vyčochtanej kloub na zadní poloose (vůle asi 20-30%!!!). Ten hluk mě taky moc nebere. :(
Passat 4motion AVF
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

majkl1 píše:Tak vše, co popisuješ jsem pozoroval též (až na bod 1). Ten třetí mě se*e taky, ale měl jsem za to že jsou to trochu horší silentbloky a vyčochtanej kloub na zadní poloose (vůle asi 20-30%!!!). Ten hluk mě taky moc nebere. :(
a čo riešil si ten klb alebo tie silentbloky???
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ten bod 3 co řešíte mi dělá i s dvouhmotou na O2, takže bych to výhradně jednohmotě nepřipisoval ;)
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“