Stránka 6 z 12

Napsal: 04 kvě 2015, 18:54
od toefuk
daewo avia 70 alebo 75

Napsal: 04 kvě 2015, 21:16
od wr8
ty co maji rotacni cerpadlo,myslim ze ma oznaceni 75

Napsal: 12 kvě 2015, 04:46
od Shockwave
Zdravim mam čerpadlo z renaulta DTI ktoré by podla všetkého malo mať 11mm hlavu .. Bude rozumnejšie prehodiť celé čerpadlo alebo len zameniť hlavu ?

Napsal: 12 kvě 2015, 05:36
od hiero
Aj mne doporucili celé čerpadlo ktoré som už zohnal včera prebehla kontrola na stolici je v 100nej kondicii z dôvodu že ide na afn tak som zohnal a dal upraviť drziak a už len nájsť si čas a motor dostane jeckove srdce :)

Napsal: 12 kvě 2015, 06:46
od Shockwave
Ja by som bol radsej keby mi zostalo moje čerpadlo ktoré je v dobrej kondicii ako hento ktore nemam istotu v akom je stave ..nemam to komu dať odskusať .. Su tam seknute kable .. Ale nalo by dať prehodiť .. Lebo na DTI je 7+3pin a ja mam 10pin ... A aky držiak nesedi to čerpadlo ?

Napsal: 12 kvě 2015, 06:57
od toefuk
AFN ma drazky na cerpadle na nastavenie predvstreku, DTI ich nema, nastavuje sa na remenici, a tiez ma ine vnutornosti.
Zober cerpadlo a dojdi za mnou, ja ti prehodim hlavu na aute.
Chalani za mnou jazdia aj 200-300km aby som vymenil tesnenie/hlavu.

Napsal: 13 kvě 2015, 09:14
od Shockwave
Včera som sa stym pohral a vymenil som 😊 akurat ten drziak nepasoval :( ale čerpadlo som vyhodil cele von je to lakšie a istejsie 😊 ide to tak isto akurat menšia spotreba , na 10mm som mal nastavenu velku davku na 11 som dal o 1.5mg menej ^viem funguje to presne opačne ^ :D :) davku a prevstrek som musel dolaďovať to je asi všetko ... Cca kolko ps dokažem dať s 11mm hlavou ?

Napsal: 13 kvě 2015, 09:24
od toefuk
s tryskami 0,205 +11mm hlava a cerpadlo afn je maximalny vykon cca 410Nm a cca 180PS. To je matematicky vypocet s ,,maximalnym" casom vstrekovania. EGT lezie dramaticky hore. Ja mam za turbom EGT 600-700°C na seriovom :o SMIC pri tlaku 1,5-1,6 baru a 4000-4500rpm.
PS:
Neni hlava ako hlava, mozu sa lisit viac nez by si si myslel.

Napsal: 18 kvě 2015, 14:11
od Shockwave
Zdraviim mam na ruke dalšie čerpadlo s Renaulta ale 2.2D neviete niekto aka tam je hlava ?

Napsal: 18 črc 2015, 11:57
od Tom89
chci se zeptat čerpadlo passat automat 1.9 TDi řechtačka má taky koncové písmenko J,nebo podle čeho se dá poznat že tam je 11 mm hlava

Napsal: 13 zář 2015, 10:42
od Hromy22
Ahoj, máte prosím někdo možnost sehnat 11mm hlavu nebo 12mm ?

Napsal: 13 zář 2015, 12:29
od Hrubec
napis mistnimu r.martinec ja mam 12 od neho a funguje dobre:)

čerpadlo "J" 11mm

Napsal: 01 říj 2015, 22:18
od Toledak
Zdravím, mám možnost mít čerpadlo z ALH s 11mm hlavou.Můžu ho dát na motor ASV 81kW?Vstřiky jsou origo, jen je načipováno.Zajímalo by mě co vše se změní, spotřeba, výkon....

Napsal: 01 říj 2015, 22:29
od TDI tech
Tak bude sa to chovat celkom odlisne. Pojde to lepsie, ale bude to vlastne take ojebavanie RJ motora. Po vymene bude treba nanovo spravit cely soft, aby to bolo koser. Inac na seriovom motore to nema vyznam robit. Pokial upravis motor ako celok tak hej, ale inac kasli nato.

Napsal: 02 říj 2015, 09:55
od gabo00000
Mne sa podarilo zohnat nove Jckove cerpadlo za velmi slusne peniaze tak som si ho nahodil do svojho serioveho asv a ide to super...bez dymu, lepsi spodok a aj vrch...pre mna ideal...a hlavne sa nemusim bat ze co mi tam ten tuner prepisal za cisla v rj :)