ANTI LAG SYSTEM NA MOTOR 1.8t
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co se týče rámu..řešil jsem asi před rokem do svýho projektu..tehdy to šlo, jen otázka peněz, udajně už tak pár aut jezdilo.
Stačí telefonicky kontaktovat Jana Vostrýho z Tym-motorsport z Plzně a vyptat se na svoje konkrétní auto.
Vevaří rám, auto se doskládá, přiveze se Vostrýmu, ten s tím jede do zkušebny, dělají se zkoušky vnitřních výčnělků a výhledový zkoušky...a pak to zapíše do TP.
Co mě říkal, tak dokáže zapsat všechno, kola, skořepiny, pásy, rám, volant..atd. Je to jen o zaplacení razítek. Ale cenovka jen za to zapsání byla opravdu nechutná
a nevím, jestli to ještě dnes dělá.
Jinak mám pocit, že opravdu trochu nevíš do čeho jdeš/chceš jít a skutečně těch financí to sežere mnohem víc ve finále..
Pro vyblbnutí bych vážně doporučoval třeba 2001 a vejš Sti dovezený za "rozumnej" peníz z anglie, přeskládat si řízení a palubku a máš celkem vystaraný,nachystaný auto už v serii, nemusíš všechno předělávat jako u koncernu, zajedeš si párkrát amater-cup, naučíš se ovládat auto, ne ho jen řídit a vyblbneš se i bez rámu třeba.. zjistíš kolik tě vyjdou gumy, brzdy,benzín, opravy a pak se uvidí.
Je skutečně rozdíl mít STi/EVO v základu, protože ty auta jsou na to už stavěný, jak podvozkově, možností nastavení, jsou to vpodstatě stavebnice, všechno je udělaný pro rychlej servis, všechno je maximálně jednoduchý a přístupný. Kdežto koncern je zralej na to začít s holou kastlí a svářečkou, hromadou peněz a času, zkoušení a stejně to nebude ono, prostě, jak už tady někdo psal, to "nezatočí"
Jde o to jestli se chceš svést, nebo dělat vývoj. Neřikám, že jedno nebo druhý je špatně. Jen ukazuju možnosti...
Stačí telefonicky kontaktovat Jana Vostrýho z Tym-motorsport z Plzně a vyptat se na svoje konkrétní auto.
Vevaří rám, auto se doskládá, přiveze se Vostrýmu, ten s tím jede do zkušebny, dělají se zkoušky vnitřních výčnělků a výhledový zkoušky...a pak to zapíše do TP.
Co mě říkal, tak dokáže zapsat všechno, kola, skořepiny, pásy, rám, volant..atd. Je to jen o zaplacení razítek. Ale cenovka jen za to zapsání byla opravdu nechutná

Jinak mám pocit, že opravdu trochu nevíš do čeho jdeš/chceš jít a skutečně těch financí to sežere mnohem víc ve finále..
Pro vyblbnutí bych vážně doporučoval třeba 2001 a vejš Sti dovezený za "rozumnej" peníz z anglie, přeskládat si řízení a palubku a máš celkem vystaraný,nachystaný auto už v serii, nemusíš všechno předělávat jako u koncernu, zajedeš si párkrát amater-cup, naučíš se ovládat auto, ne ho jen řídit a vyblbneš se i bez rámu třeba.. zjistíš kolik tě vyjdou gumy, brzdy,benzín, opravy a pak se uvidí.
Je skutečně rozdíl mít STi/EVO v základu, protože ty auta jsou na to už stavěný, jak podvozkově, možností nastavení, jsou to vpodstatě stavebnice, všechno je udělaný pro rychlej servis, všechno je maximálně jednoduchý a přístupný. Kdežto koncern je zralej na to začít s holou kastlí a svářečkou, hromadou peněz a času, zkoušení a stejně to nebude ono, prostě, jak už tady někdo psal, to "nezatočí"

Jde o to jestli se chceš svést, nebo dělat vývoj. Neřikám, že jedno nebo druhý je špatně. Jen ukazuju možnosti...
Neodkládej radost
Já hlavně nechápu, proč si musíte za každou cenu stavět auto sami. Přijde mi, že jste víc "modeláři", než borci, kteří si chcou zazávodit. Musíš si uvědomit, že když máte takhle omezenej rozpočet, tak stavět si auto sám je ta nehorší a nejdražší varianta pro vás a stejně z toho nic nebude! Nemáte na to prachy, nemáte s tím ani žádný zkušenosti, vůbec nevíte jak by mělo závodní auto vypadat a co všechno by mělo obsahovat, nevíte nic o závodních kategoriích a nevíte ani jaký závody byste chtěli vlastně jezdit. Ještě jste neodjeli jeden pořádnej závod a už přemýšlíš nad ALS, sekvencí nebo samodomo SQS-shift kit (což mě mimochodem úplně pohřbilo
).
V prvé řadě zapomeň na rally, to je finančně a celkově pro vás úplně mimo mísu. Nejlevnější závody jsou hobby autokros, ale to chápu, že není pro každýho a nejsou to ty "pravý závody". Potom jsou amatérský vrchy a toho byste se měli držet. Žádný přejezdy po silnicích s "fíkama", pořadatelům bude stačit, že má auto rám, takže to tam dovezeš na hangeru a jezdíš. Oproti rally najedeš podstatně míň závodních kilometrů, ale opět se dostáváme k tomu, že rally prostě (nejen proto) stojí moc peněz.
Vím o čem mluvím. Mám dlouholetýho kamaráda, kterej v dnešní době jezdí lmbc.eu a před x rokama začínal jako vy. Pořád něco stavěl (a že narozdíl od vás věděl co a jak má stavět) a jezdil právě amatérský vrchy a závody jako simasprint.com. V jeho případě to byly G2 v různých fázích vývoje, vrcholem bylo TDI kolem 200hp s haldexem. Jelikož je kamarád opravdu Pan Pilot, tak chtěl jezdit trošku na úrovni a všichni mu to i říkali, že tou cestou, kterou se vydal to asi nikam nevede. Nakonec všechny stavby prodal a koupil si jetou Octaviu Kit Car za půl míče, protože moc dobře věděl, že stavět to nemá cenu, když by ho to stálo 3x tolik. No letos jel první kompletní ročník lmbc a vyhrál to. Jenže v jeho případě to bylo tak, že věděl, že ho závody baví a hlavně věděl, že na to má (věř, že kdyby tě svezl klidně i v sériovce, tak už nikdy na závody ani nepomyslíš), takže to dotáhl "do konce". Jenže ty tady říkáš, že ani nevíš, jestli by vás to vůbec bavilo. Tím spíš nechápu co všechno tady řešíš.
Podívej se na www.rallyinzert.cz
Tam je za rozumný peníze spousta ZÁVODNÍCH aut, ke kterým dostaneš hromadu náhradních dílů, kol, pneu, často i náhradní motory, převodovky a kastle, kdyby náhodou.. Jelikož to jsou fakt závodní auta, budou často aspoň částečně na unibalech a ty se tak aspoň dozvíš, co to vlastně je a co takový auto má a nemá mít. A věř, že když koupíš takhle "levný auto", tak sice to bude dobrej základ na závody, ale bude na něm vždycky co dělat, takže se i uspokojíte v garáži. A přitom to pro vás bude jak finančně tak schopnostně dostupnější se vůbec do něčeho pouštět. Narozdíl od stavby auta od základu.
Nebo jak ti už někdo radil, vyserte se na to a radši se dívej dál na youtube a sni svoje sny, to ti jde podle všeho úplně skvěle.
Protože nezlob se na mě, ale věty typu "Ten ALS mě spíš zajímal ohledně toho,že by to bylo skoro téměř jako wrc auto" a "myslím si že vw nejsou mrdky.....dokonce si myslím,že jsou to jedny z nejlepších aut" jsou brutálně mimo mísu a akorát tím ukazuješ, že nevíš vůbec nic o ničem. Aspoň co se závodů týče.

V prvé řadě zapomeň na rally, to je finančně a celkově pro vás úplně mimo mísu. Nejlevnější závody jsou hobby autokros, ale to chápu, že není pro každýho a nejsou to ty "pravý závody". Potom jsou amatérský vrchy a toho byste se měli držet. Žádný přejezdy po silnicích s "fíkama", pořadatelům bude stačit, že má auto rám, takže to tam dovezeš na hangeru a jezdíš. Oproti rally najedeš podstatně míň závodních kilometrů, ale opět se dostáváme k tomu, že rally prostě (nejen proto) stojí moc peněz.
Vím o čem mluvím. Mám dlouholetýho kamaráda, kterej v dnešní době jezdí lmbc.eu a před x rokama začínal jako vy. Pořád něco stavěl (a že narozdíl od vás věděl co a jak má stavět) a jezdil právě amatérský vrchy a závody jako simasprint.com. V jeho případě to byly G2 v různých fázích vývoje, vrcholem bylo TDI kolem 200hp s haldexem. Jelikož je kamarád opravdu Pan Pilot, tak chtěl jezdit trošku na úrovni a všichni mu to i říkali, že tou cestou, kterou se vydal to asi nikam nevede. Nakonec všechny stavby prodal a koupil si jetou Octaviu Kit Car za půl míče, protože moc dobře věděl, že stavět to nemá cenu, když by ho to stálo 3x tolik. No letos jel první kompletní ročník lmbc a vyhrál to. Jenže v jeho případě to bylo tak, že věděl, že ho závody baví a hlavně věděl, že na to má (věř, že kdyby tě svezl klidně i v sériovce, tak už nikdy na závody ani nepomyslíš), takže to dotáhl "do konce". Jenže ty tady říkáš, že ani nevíš, jestli by vás to vůbec bavilo. Tím spíš nechápu co všechno tady řešíš.
Podívej se na www.rallyinzert.cz
Tam je za rozumný peníze spousta ZÁVODNÍCH aut, ke kterým dostaneš hromadu náhradních dílů, kol, pneu, často i náhradní motory, převodovky a kastle, kdyby náhodou.. Jelikož to jsou fakt závodní auta, budou často aspoň částečně na unibalech a ty se tak aspoň dozvíš, co to vlastně je a co takový auto má a nemá mít. A věř, že když koupíš takhle "levný auto", tak sice to bude dobrej základ na závody, ale bude na něm vždycky co dělat, takže se i uspokojíte v garáži. A přitom to pro vás bude jak finančně tak schopnostně dostupnější se vůbec do něčeho pouštět. Narozdíl od stavby auta od základu.
Nebo jak ti už někdo radil, vyserte se na to a radši se dívej dál na youtube a sni svoje sny, to ti jde podle všeho úplně skvěle.
Protože nezlob se na mě, ale věty typu "Ten ALS mě spíš zajímal ohledně toho,že by to bylo skoro téměř jako wrc auto" a "myslím si že vw nejsou mrdky.....dokonce si myslím,že jsou to jedny z nejlepších aut" jsou brutálně mimo mísu a akorát tím ukazuješ, že nevíš vůbec nic o ničem. Aspoň co se závodů týče.
Ibiza mk3 230hp 440nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja se obavam, aby to nebylo na takoveto urovni 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nechci tě nějak urazit, ale jsem člověk, který se motá okolo aut celý život, prožil jsem jedenáct sezón v MČR v rally a mám dojem podle toho co tady plodíš, že jediné na čem ujíždíš je perník, nebo podobné svinstvo. Takových bludů jsem už hodně dlouho nečetl. Nemáš sebemenší ponětí co je to stavba závodního auta a co je vlastně závodění a o legislativě, která se na to vztahuje ani nemluvě. Být tebou, tak se na vše vykašlu, pronajmu si nějaké Nkové auto na pár závodů(píši na závodů ne na nějakou uchylárnu na letišti), aby jsi dostal představu co to závodění je a kolik to stojí.
Milik607 píše:co konkretně jako všechno špatně?
jenom pro představu (muj golf )
motor tdi + převodovka 8500,-
věci na motor 6000,-
co mě čeká :
ic + vedení 3000,-
BRZDY včetně z. nápravy (asi z fábky rs ) 4500,-
jednohmota 2500,-
lepší tlumiče 6000,-
kola+gumy 6000,-
věci jako ramena ,rozpěrky , výztuhy ,sedačky ani nepočítám
a to sem nezačal ladit motor
podotýkám že auto mám na ježdění do práce , ale rád se svezu
strkám to golfa po korunkách a lepim z vejplaty co mě zbyde
tak si spočítej kolik vyjde popojíždědlo na závodění aby si se svezl
nejlevnější je locoust , ale tak vyjde na 50 http://www.locostusa.com/forums/index.php
tak nějak už na něj schabuju díly , bude v tdi protože na benzína NEMÁM prachy !!!!!!!!!

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Pokud to myslíš vážně, dej si inzerát na eWRC a určitě ti nějaký team auto pronajme. Nejdřív se s rally seznam jako divák, koukni se jak to chodí, podívej se na nějaké záběry z aut kde je slyšet komunikace posádky a pak si pronajmi enko bez hewlandu a podobných drahých věcí, aby tě to moc nestálo.Milik607 píše:Já se nezlobím,dokonce jsem rád,protože opravdu víme hovno a věci pouze okrajově a chceme dostat na tu správnou cestu,at dobre zacneme,odkud se dá něco půjčit? a kolik se pohybují ceny?
stačí se k někomu nasomrovat ve stylu (umyju okno ,podám židli , zkuntroluju tlak v gumách )Milik607 píše:Já se nezlobím,dokonce jsem rád,protože opravdu víme hovno a věci pouze okrajově a chceme dostat na tu správnou cestu,at dobre zacneme,odkud se dá něco půjčit? a kolik se pohybují ceny?
pokud si i tak chceš pujčit auto na víkend tak počítej s tím že ho rozbiješ
a levný to nebude , propujčení : muj odhad 10 000,- + 10 000,- co vyhodíš bokem a to je cena za vrchy
kup si saxo VTS (mitsubishi colt gti ) narvi korunky do podvozku ,a svezeš se a když tě to nechytne tak s tim budeš jezdit do práce
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Na tu kastli jsem už taky koukal,našel jsem i fabii a někde u pelhřimova byla felicie....Včera jsme to tak probírali,tak koupíme nějakou felicii,budto hotovou nebo udělanou,ale bez hewlandu,s tou si budeme jezdit učit ale stejně toho golfa chceme pořešit. Zkusím zkontaktovat toho pána z tým motorsport,jestli by to dokázal všechno zapsat do techničáku,pokud to pujde budeme stavět. Upravíme to všechno tak,aby jsme se v pohodě bezpečně a rychle svezli a aby to moc nestálo.
Je to marný. Ty prostě nečteš co ti tady kdo napíše. Stavět auto bez znalostí je hovadina. Postavíš bastl, který bude stát balík a bude na ho... protože nemáš kontakty a budeš vše kupovat za velké peníze, nebo budeš kupovat levné věci ale na ho.. Následně přijdeš na to, že s takovým autem se nedá závodit a budeš během jedné až dvou sezón stavět druhé, nepatrně lepší. Pokud ti to tedy finanční situace ještě vůbec dovolí. Jen ti ke stavbě dám jednu radu. Nikdy nekupuj nic polovičatého. Kup hned ten správný díl, neb brzo zjistíš, že ten polovičatý díl, podvozek atd. je na ho... a budeš ten správný-drahý stejně kupovat.
Je to tak. Asi to necháme,páč by to bylo šílený,hlavně by se v tom fakt utopila hromada peněz,už jenom ty razítka....pak se auto nešikovně nabourá a je všechno pryč. Lepší bude civilní a sem tam si s tim prostě zablbnout....a o závodění jako takový radši ani nesnit,to bez sponzoru a podobně nejde....