Přesah pístů je buď 0, 65 anebo 1,0 mm..To jsou ty 2 těsnění..Změř přesah a budeš vědět. Koukal jsem do knihy, tak snad to není špatný překlad...


Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teď jsem cvičně změřil 1. válec na sousedovo transitu - jel s ním před cca 2 hod do krámu o dvě ulice, takže motor mírně vlažný, ne teplý. Tlak 30 bar...to je rozdíljericho-3 píše:Nenech se zviklat a udělej to, co píšeš. Dobrá zpráva je, že válce mají stejné hodnoty, což znamená, že jste to udělali dobře. všechno ostatní jsi už vyzkoušel...Ojnice jsi neměnil, jsou všechny se stejným číslem, že?Jsou označeny 1A-2A-3A -4A , 4A je nejdelší.../je to podle délky/ /Tohle jsem nikde ještě neviděl/
Přesah pístů je buď 0, 65 anebo 1,0 mm..To jsou ty 2 těsnění..Změř přesah a budeš vědět. Koukal jsem do knihy, tak snad to není špatný překlad...![]()
Díky za rady. Zkusím to změřit víckrát různě, ať mám jistotu. Písty jsou čistý - po několika tisících km vypadaj stejně jako když jsem je tam dával. S hlavou si lámu svojí hlavu - je hladká a jenom ventily jsou cca 1mm utopený, jinak je to hladká plocha. Těsnění bylo zmáčklý na 1mm, takže přesah pístu jde celej do těsnění. Doufám, že nezjistím, že mám přesah pístů na vyšší těsnění - to bych tu kompresi nedohnal, protože těch pár setin co zmizí z prostoru nad ventilem v hlavě nic moc neudělá...jsem zvědavej, ale naději pořád mám...kdyby ten motor nebyl na kroužkách sedlej, tak nevěřím, že by ty tlaky byly tak krásně vyrovnaný. Možná se pletu, ale snad ne. Ukáže čas - jestli to vyjde, tak příští víkend je složeno a měřím kompresní tlaky znova. Chci za tepla mít minimálně 32bar a budu spokojenej.jericho-3 píše:Stačí očistit píst, položit radeko, nebo i šupleru a změřit měrkami na ventily.. Samozřejmě že se to zdá dost velký rozdíl.když má být 34 barr, což je stav 1A, tak 30 je dobrých, ale 26-27 pro zimu je patrně málo..Nikde nepíšou v kolika barech je zaručena startovatelnost motoru..Každý to má konstrukčně jinak. ..
Dneska jsem změřil přesahy pístů. Na všech pístech 0,35mm. Koukal jsem do manuálu a dle manuálu přesahy jako jsi psal ty a pod tím: Přesah pístů nad rovinu bloku v HÚ: 0,211 - 0,503mm, přesah nového motoru 0,33mm-0,5mm (u nového motoru jsem se možná o pár setin upsal). Ty hodnoty 0,65 a 1mm jsou zřejmě po nasčítání všech vůlí - kam až ten píst může vycestovat, když to vezme kvapem nahoru...jericho-3 píše:To jsem zvědav, prošel jsi už vše, motor chytne na škubnutí , ale jen na laně nebo z kopce.Předvstřik jsi dělal, vstřiky jsi dělal, Egr máš zaslepen, naftu vyzkoušenu/ale to by to nechytlo na škub/ tak už nevím, co by byl ten důvod. Mnoho štěstí..
Teplé: nekouří, čím větší otáčky, tím lepší zvukjericho-3 píše:Tak bude zase kolečko, které jsi už absolvoval. Ten zvuk se postupně srovná, pořádně to projedˇa jen nám teď řekni, když to běží teplé , kouří to, nebo ne? A když startuješ zastudena, slibuje to, nebo je to úplně hluché, jen výfuk pokuřuje? Někde v tom prvním kolečku hledání závady nastala chyba, něco není v pořádku..Hledání je někdy martyrium, víc na to nelze říci..