Stránka 6 z 6
Napsal: 07 úno 2013, 16:54
od Kamil-TDI
slovacek.milos píše:je
Tak jo,pudou tam bez zaváhání!

Napsal: 09 úno 2013, 08:19
od OťasTDi
OťasTDi píše:když to je právě těžký.někdo říkal jedině origo kotouče,tak jsem je koupil,pak zase jedině ATE,tak jsem koupil destičky ate (na obě nápravy) a výsledek - na hovno...teď laboruji se saxem rv 97 tak vzadu pakny Starline a ve předu destičky Bosch...výměna kapaliny a odvzdušnění bude zítra,tak jsem zvědavý.a sorry zakladateli tématu,že mu tu plevelím

Tak jen pro doplnění.Saxo - sesoustruženy kotouče a bubny.v předu destičky Bosch,vzadu pakny Starline a obě nové prasátka (mají v sobě zátěžáky) a vyměněna kapalina a odvzdušněno qa Saxo brzdí super.Tak za chvilku jdu tu oktávku odvzdušnit pomocí diagnostiky - pak napíšu,jestli je nějaká změna

Napsal: 09 úno 2013, 08:46
od slovacek.milos
otas a co na těch kotoučích soustružíš na saxo vpředu mám nákup 3OO za kotouč,
nový kotouč má tlouštku 1Omm a při tlouštce pod 9mm se má vyřadit
i když je to tam všelijak při použití kotouče 8mm můžeš jít i n 6 mm podle váhy auta
Napsal: 09 úno 2013, 16:17
od OťasTDi
kámoš má soustruh a líznul mi to zadarmo...né moc,jen trošku,ale při příští výměně destiček půjdou i kotouče,protože už jsou fakt na minimu.myslím že 7mm...autíčko je lehké.je to 1,1 obsah a mladá to bude mít jen do práce a zpátky...ale teď k oktávii...hurááááááááááá už je to v 100% pořádku...díky odvzdušnění přez vcds vyšlo dost vzduchu.postup jsem raději opakoval dvakrát na celé auto....zdělal jsem jeden a půl balení brzdovky,ale stálo to za to...pedál tvrdý,brzdí hled na hoře a flokuje to kola...tak jak to má být...tak mám radost

Napsal: 09 úno 2013, 21:45
od slovacek.milos
já si taky konečně našel borce co dělá NC na tisíciny, sem tam jsem u něj viděl kotouče a hezké, jemě to lízl
já měl před ním soustružníka oničem tak jsem to zavrhnul a kupoval jen nové,
nyní na technické vyhazujou i když brzda splnuje že destička nebrzdí celou plochou tak to bude aktuální

Napsal: 09 úno 2013, 21:48
od JanCI
JanCI píše:Lesterjs píše:Bratrancov krátký golf4 AHF bez ESP na 280mm origo brzdách brzdí ako keby mal kotvu z tankera za autom, ideš si vybiť zuby o volant. toto som nezažil ani u O1 sedan RS na 312-tkách,
Oprava. Mám 256MM priemer, a kvapalinu mám DOT5,1 OMV, ale na originalnej kvapaline to o nieco lepsie brzdilo.
Vzdy keď presadnem do svojho mám problém si zvyknúť ako ten golf brzdí.
LOL tak predsa mám očividne 280mm.
Faktúru mám na 256, zapísané v zošite, že som kupoval 256

a v krabici mám ATE 280mm prichystané na výmenu, keď bude treba.
Napsal: 10 úno 2013, 01:23
od Lesterjs
JanCI píše:JanCI píše:Lesterjs píše:Bratrancov krátký golf4 AHF bez ESP na 280mm origo brzdách brzdí ako keby mal kotvu z tankera za autom, ideš si vybiť zuby o volant. toto som nezažil ani u O1 sedan RS na 312-tkách,
Oprava. Mám 256MM priemer, a kvapalinu mám DOT5,1 OMV, ale na originalnej kvapaline to o nieco lepsie brzdilo.
Vzdy keď presadnem do svojho mám problém si zvyknúť ako ten golf brzdí.
LOL tak predsa mám očividne 280mm.
Faktúru mám na 256, zapísané v zošite, že som kupoval 256

a v krabici mám ATE 280mm prichystané na výmenu, keď bude treba.
No ved to, lebo mi to nešlo do hlavy, ale vravel som ti,že to su 280....to ty stále,že né né.....