Stránka 6 z 16

Napsal: 05 dub 2013, 20:25
od sparco gti
poviem ti ze stoho AHF klepania som uz bol na prasky (wallbash) ale niekdy to islo po tichu a niekdy zas klepalo :?

Napsal: 05 dub 2013, 20:26
od sparco gti
a ked som sa pital dakych odbornikov na to klepanie tak vravely ze to klepe piest o stenu valca :?

Napsal: 05 dub 2013, 23:02
od Rado-diesel
sparco gti píše:a ked som sa pital dakych odbornikov na to klepanie tak vravely ze to klepe piest o stenu valca :?
ja som to cital tu na fore ze to je pridrety piest mazlej ci jak to oni volaju abo jak by som to povedal a bucha dole do steny valca

Napsal: 07 dub 2013, 22:58
od Rado-diesel
nazdars dneska som vybral piesty a 4 je asi pridretý... tu su fotky
Tak tot je ten 4 piest....
Obrázek
Obrázek
A takto vyzeraju ostatne 3 piesty...
Obrázek
Tu je 4 valec...
Obrázek
a takto vyzeraju ostatne valce
Obrázek

Napsal: 08 dub 2013, 06:04
od sparco gti
to bude urcite ono

Napsal: 08 dub 2013, 07:38
od Pája 19
A čim to teda vznikne?

Napsal: 08 dub 2013, 11:03
od jericho-3
Teplem, ale jelikož kroužky se nechytly, motor normálně fungoval, ale při záběru píst klepal, neboť to lehké máznutí zvětšilo vůlli..4 válec je nejdál od vodního čerpadla, tak se muselo stát něco s vodou, že teplota vyskočila. Nebo tam voda nebyla a jelo se..Ale samozřejmě někdo může mít jiné vysvětlení.. :)

Napsal: 08 dub 2013, 17:09
od Rado-diesel
no určite to asi predošlí majiteľ trochu pripiekol... no čo chlapci valec nevyzerá tak zle nie?? musím asi zohnať piest a pre-krúžkujem aj ostatné piesty či :?

Napsal: 08 dub 2013, 19:14
od libor.98
válec trochu zalešti at z toho dostaneš ten namázlej hliník

Napsal: 08 dub 2013, 19:38
od Rado-diesel
libor.98 píše:válec trochu zalešti at z toho dostaneš ten namázlej hliník
no toto zaleštim ale piest určite novy ne?

Napsal: 08 dub 2013, 20:06
od senioring1
libor.98 píše:válec trochu zalešti at z toho dostaneš ten namázlej hliník
Hliník z piesta už dávno zodrali piestne krúžky. AK niečo začistiť , tak potom až pod dolnou úvraťou piesta .
Odporúčam šupitom premerať ovalitu a rozmery valca a potom sa rozhodnúť o spôsobe opravy. Mne sa zdá to poškodenie také veľké , že nepôjde " vyliečiť " len novymi krúžkami . Ale je len na tebe koľko chceš investovať a aký očakávaš výsledok .
V každom prípade by som skontroloval zuhlovanie ojnice.

Napsal: 08 dub 2013, 20:07
od libor.98
ano to určitě dej novej a sadu kroužků na všechny písty když už to děláš

Napsal: 08 dub 2013, 21:08
od Rado-diesel
neviete poradit nejaku dobru stranku kde zohnam piestne kružky a popripade piest za dobru cenu?? dik

Napsal: 08 dub 2013, 21:09
od Rado-diesel
libor.98 píše:ano to určitě dej novej a sadu kroužků na všechny písty když už to děláš
mas pravdu dam nove kružky ked už som to rozobral

Napsal: 08 dub 2013, 21:15
od Rado-diesel
senioring1 píše:
libor.98 píše:válec trochu zalešti at z toho dostaneš ten namázlej hliník
Hliník z piesta už dávno zodrali piestne krúžky. AK niečo začistiť , tak potom až pod dolnou úvraťou piesta .
Odporúčam šupitom premerať ovalitu a rozmery valca a potom sa rozhodnúť o spôsobe opravy. Mne sa zdá to poškodenie také veľké , že nepôjde " vyliečiť " len novymi krúžkami . Ale je len na tebe koľko chceš investovať a aký očakávaš výsledok .
V každom prípade by som skontroloval zuhlovanie ojnice.
No určite očakávam taký výsledok že to s prepačenim, skurvene nervy žruce klepkanie prestane...
načo mam dať uhlovat ojnicu myslis že je prihnutá ?? ja sa prikláňam k názoru libora.98 že to bolo spôsobené vysokou teplotou...