motor 1,6tdi CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 14 úno 2008, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Martinn »

Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

No já nevím, 88kw nebo kolik to má není zrovna moc výhra a je otázka, jestli to najede alespon to co ta koncernová nafta...
A zrovna Mazda je takový etalon co se koroze týče (LOL)
Martinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 14 úno 2008, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Martinn »

Milda92 píše:
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."
Martinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 14 úno 2008, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Martinn »

Jirka. píše:No já nevím, 88kw nebo kolik to má není zrovna moc výhra a je otázka, jestli to najede alespon to co ta koncernová nafta...
A zrovna Mazda je takový etalon co se koroze týče (LOL)

Ta silnější má 165 koní. Nemám jí. Jen jsem s ní jedno odpoledne jezdil a celý diesel by mě mohl vlézt na záda.
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Jirka. píše:Naopak, ty ceny dílů u VW patří k levnějším, třeba o repasu DPF u fordu jsem nikdy neslyšel a že ty DPF se jim sakra serou a nový stojí 2X tolik co VW.
Atmosféra je zajímavá myšlenka, ale v dnešní době? Kdo by to chtěl? Samozřejmě pokud pojedu jen pro rohlíky někam do Lídlu tak proč ne, ale když má člověk nějaký větší nájezdy tak fakt ne. Ty CR motory patří k tomu nejspolehlivějšímu co se dá koupit. Teda nevím jak ta 1.6TDI ale 2.0TDI určitě.
Neříkám, že 1.6TDI co mám je špatný motor. Je to dobrý motor, slušel by mu sice 6ti kvalt, s chipem to jezdí brutálně. Tedy chipem od Dieselpower. Podvozek je drzak a celkove jizdni vlastnosti jsou super. Pokud si ale spocitam nyni po zkusenostech, ze koupim auto co ma realnych 150 - 160 tis - takova ta nabidkova "klasika", tak budu muset sahnout hluboko do kapsy pro to, aby mne to vydrzelo dalsich 200 tis km bez vaznejsich problemu. Nespoleham se na vabank, ale neco urcite preventivne resit budu muset. No a pokud si spocitam spotrebu atmosfery vs. naklady na udrzbu common railu v tomto pripade 1.6TDI, tak mne nastava vazne otazka o kolik je vyhodnejsi ten rozdil v te spotrebe na 200 tis km oproti atmosfere plus spolehlivost.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Jasný já chápu jak to myslíš ;) Jen si prostě nejsem jistý tou 100% spolehlivostí té atmosféry vs. poruchovostí common railu. To že to je atmosféra nemusí automaticky znamenat nižší servisní náklady. Když budeš mít smůlu na kus tak se do toho můžeš vysypat i mnohem víc. Třeba s tou mazdou skyactiv nemám absolutně žádné zkušenosti, ale pokud to má extrémě vysoký kompresní poměr tak je taky možné že časem ten motor bude mít nějaké své mouchy a vysypeš se do něj taky.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Martinn píše:
Milda92 píše:
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."
To že ten benzin oproti nafte nežere bude mít asi takovou váhu jak kdyby tvrdil že s naftou jezdim pořád za 4.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Nejhorší je, že takový auto je skoro neprodejný, když s tou 1.6TDI najedeš třeba 250.000+ km, tak to nikdo nekoupí, všichni si zjistí ceny vstřiků, DPF a daj od toho ruce pryč. Takže to buď prodat do áček za smích, nebo to rozprodat na díly a kastli rozřezat do šmelcu.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Martinn píše:
Milda92 píše:
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."

Psychologicky je spotreba 5-6 litru parada, ale v celkovych nakladech v porovnani s benzinem mne vyšlo, že to vyjde nastejno - tedy koupě při 150tis km a cíl najet s tím dalších 200tis km - při levnějších variantách jako repas čerpadla, koupě vstřiků u neautorizovaného servisu bez DPH, výměna EGR též u neautoriz. servisu, neorigo DPF od JMJ. Při cenách u autorizovaného servisu + orgio DPF za pomalu 50tis mne vychází v tomto scenario atmosféra levnější a spolehlivější
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

turbo kamna power píše:Nejhorší je, že takový auto je skoro neprodejný, když s tou 1.6TDI najedeš třeba 250.000+ km, tak to nikdo nekoupí, všichni si zjistí ceny vstřiků, DPF a daj od toho ruce pryč. Takže to buď prodat do áček za smích, nebo to rozprodat na díly a kastli rozřezat do šmelcu.
To je fakt a nebo zainvestovat, udělat třeba jen vstřiky a s tím se dá již lépe argumentovat
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Jirka. píše:Jasný já chápu jak to myslíš ;) Jen si prostě nejsem jistý tou 100% spolehlivostí té atmosféry vs. poruchovostí common railu. To že to je atmosféra nemusí automaticky znamenat nižší servisní náklady. Když budeš mít smůlu na kus tak se do toho můžeš vysypat i mnohem víc. Třeba s tou mazdou skyactiv nemám absolutně žádné zkušenosti, ale pokud to má extrémě vysoký kompresní poměr tak je taky možné že časem ten motor bude mít nějaké své mouchy a vysypeš se do něj taky.
Ano, to je pravda a může se to stát. To jsou nová auta a zkušeností s nimi moc zatím nejsou. Myslím si však, že se dá najít slušný japonec který při správné údržbě a zacházení vydrží opravdu hodně
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

PepaZima píše:
Martinn píše:
Milda92 píše: To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."

Psychologicky je spotreba 5-6 litru parada, ale v celkovych nakladech v porovnani s benzinem mne vyšlo, že to vyjde nastejno - tedy koupě při 150tis km a cíl najet s tím dalších 200tis km - při levnějších variantách jako repas čerpadla, koupě vstřiků u neautorizovaného servisu bez DPH, výměna EGR též u neautoriz. servisu, neorigo DPF od JMJ. Při cenách u autorizovaného servisu + orgio DPF za pomalu 50tis mne vychází v tomto scenario atmosféra levnější a spolehlivější
To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Já fakt nevím jak ta 1.6TDI, ale 2.0TDICR jsou neskutečný držáky, buchta má RS CEGA má to najeto 300tkm, krom rozvodů a paliváku na ten motor nebylo sáhnuto, původní spojka, původní vstřiky, je to čipnutý na 154KW chodí to jak pila žádný problém.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“