Stránka 6 z 9
Napsal: 14 lis 2013, 21:35
od subz3ro_tdi
HANZTD píše:přispívám velice zřídka , ale MUSIM
OPONOVAT
mam na mysli moje ještě AGR 66kw OI r.v 97

Hanzi, samozrejme som bral v zretel aj
tuto tvoju upravu, ale kedze tomu cosi malo do 250ps chybalo (resp. nemam k dispozicii graf upravy s vacsim vykonom) tak som to radsej neuvadzal. Kazdopadne bol si prvy - ak som sa tymto necitlivo dotkol tvojho (nespochybnitelneho) uspechu s AGR motorom tak sa ti dodatocne hlboko ospravedlnujem

Napsal: 14 lis 2013, 21:47
od HANZTD
r.martinec : ano byl to AGR (vana,blok,vnitřnosti,hlava) nikdy od sebe neodděleno
samozřejmě navěšeny a dopováno větší.. komponenty HW
subz3ro_tdi : TO PŘEŽIJU jsem nedotklej
TENKRÁT TO BYLO 244 HP 471 NM (250 BYLO neofiko)
Napsal: 14 lis 2013, 22:01
od r.martinec
[quote="HANZTD"]
r.martinec : ano byl to AGR (vana,blok,vnitřnosti,hlava) nikdy od sebe neodděleno
samozřejmě navěšeny a dopováno větší.. komponenty HW
že bych tedy dal jinýho šneka a zkusil co to vydrží?
Re: re
Napsal: 15 lis 2013, 12:13
od Andre
bilix píše:určitě to prodávát nic nebudu,nechci dostat s toho 200-300koní jen chci at to prochu lépe jede, mne zajímá cena teto ůpravy,prosím čtěte pozorně oč žádám!!!!!!!!!!!!a odpovídejte k tématu.díky

Ono minimálně k zamyšlení to je, nejen že je tam o 40koní už v serii víc, ale je tam bonus 6 kvaltů a 240mm spojka. A ten motor má i se sériovým vstřikováním slušný potenciál. Jen je potřeba mít více štěstí při výběru než 1,9ky.
Za předpokladu, že je motor v cajku, to lze zhruba takto (řeč je o 1,9tdi):
130-140HP jen SW úprava
170-180HP vhodné turbo + SW + nejspíš i spojka
Na více HP - turbo, trysky, spojka (převodovka), sací trakt (odstranit bajonety), brzdy ....
Re: re
Napsal: 15 lis 2013, 13:12
od FandaTDiček
Andre píše:bilix píše:určitě to prodávát nic nebudu,nechci dostat s toho 200-300koní jen chci at to prochu lépe jede, mne zajímá cena teto ůpravy,prosím čtěte pozorně oč žádám!!!!!!!!!!!!a odpovídejte k tématu.díky

Ono minimálně k zamyšlení to je, nejen že je tam o 40koní už v serii víc, ale je tam bonus 6 kvaltů a 240mm spojka. A ten motor má i se sériovým vstřikováním slušný potenciál. Jen je potřeba mít více štěstí při výběru než 1,9ky.
Za předpokladu, že je motor v cajku, to lze zhruba takto (řeč je o 1,9tdi):
130-140HP jen SW úprava
170-180HP vhodné turbo + SW + nejspíš i spojka
Na více HP - turbo, trysky, spojka (převodovka), sací trakt (odstranit bajonety), brzdy ....
Si děláš prdel ne, mě tady sjedeš jak malého kluka, co zase řeším, jestli se to vyplatí nebo využije a pak napíšeš takovou věc... že to je k zamyšlení, jestli není lepší koupit novější.... proč? někdo má prostě rád rychlá naftová auta... haha.. zase někdo chytrej
FandaTDiček napsal:
Dobrý, takže mi chceš říct, že do auta za 50 tisíc, snad jsem neřekl málo nebo moc... nandal jak říkají tuneři 80-100 tis jezdí za 5,5l a využil těch 240 koní jo? to je to o čem mluvím cena/výkon/využitelnost...
Andre napsal:
Já zase nechápu, proč někdo musí pořád dokola řešit, jestli se něco vyplatí nebo využije..
Někdo sbírá brouky, někdo to prohulí a prochlastá, někdo je 3x za rok na dovolené a někdo holt má rád rychlá auta s dieselovým motorem.
Nevím co je na tom na foru s názvem DIESELPOWER divného.
Napsal: 15 lis 2013, 15:12
od Andre
Asi máme každý jinou vlnu, já jsem tu nikoho nesjel ani jsem nikomu nepsal aby si koupil novější auto.
Napsal: 15 lis 2013, 15:15
od FandaTDiček
no jo, já nic, já muzikant
Napsal: 15 lis 2013, 20:13
od knopis
Smoke píše:Hezky castky, vstriky new bez dph pred nekolika lety 8tis,
12mm 3tis,
IC 2,5t na netu
Nerez vedeni, 1t italinox, znamej svaril- flaska rumu
Hadice 1m 60mm do 10bar 300,- gumex
Spojka 3tis+ setrvak a hds 2tis
Gtb1756 jete od andreho 7tis
Svody agr ( ted nerez domovyroba) priruba- vypalek 200,- + domododelani 0,- + lajznuti na frezce- kamos
vyfuk- priruba, vlnovec trubka kolena 2tis
C cidlo 500,-
Saci hadice gumex + redukce na soustruhu
chip 7t?
Celkem 34t
Blok asz 3tis, tesneni rozvody 5t
Nejak se nemuzu dopocitat tem stovkam tisic
Byla rec o vykonu, brzdy urcite nutnost, ale je na kazdym jaky da neda a podvozek atd
A kdyz jsme uz i u PD, kamos, leon arl, new 2260 za 15 nebo 20tis, firad 80 kolem 10tis a spojka bych ted kecal jestli mu puvodni drzela nebo menil hned
Tak a ted do me...
Musím podpořit Smoka, mě to vychází taky tak. Pokud si to tu nastuduje a je trochu zručnej, nemusí to svezení stát majlant.
Napsal: 15 lis 2013, 20:35
od subz3ro_tdi
@knopis: Solidarita je pekna vec, ale tu sa riesil vykon 250ps na AGR motore s rozpoctom 50-60 tis.Kc... takze ak sa ti nieco taketo podarilo, dufam ze sa s nami podelis o graf z merania

Napsal: 15 lis 2013, 21:38
od knopis
To není solidarita. Jen uznání faktu, že ty ceny plus mínus sedí a pokud je člověk mánuálně schopnej, tak to není taková darda. Moje konfigurace je lehce odlišná a cíl byl 200 hp.
PS: nechci tady rozjíždět nějakou ohnivou debatu, jesi jo nebo né za 60 tis. Kč.
Napsal: 15 lis 2013, 21:40
od subz3ro_tdi
Ale to nie je o cenach dielov v bazare. 200ps a 250ps je co sa tyka potrebnych financii dost brutalny rozdiel a na rotacke uz k tomu nestaci citat rozumy na fore a kupovat pouzite diely z druhej ci tretej ruky za lacny peniaz, to mi ver

Napsal: 15 lis 2013, 21:43
od Ladas
další otázkou je kdo tomu udělá soft (tohle nejni na 10 minut u tesca) a co to bude stát přihlášky s cenou klidně zasílejte majiteli tématu

Napsal: 15 lis 2013, 21:56
od knopis
subz3ro_tdi píše:Ale to nie je o cenach dielov v bazare. 200ps a 250ps je co sa tyka potrebnych financii dost brutalny rozdiel a na rotacke uz k tomu nestaci citat rozumy na fore a kupovat pouzite diely z druhej ci tretej ruky za lacny peniaz, to mi ver

Věř, že ti věřím.

Co se týče rozumů na fóru- kdyby je četli všichni, nebylo by ( např. ) v prvních příspěvcích dotaz na výměnu hlavy motoru, v každým třetím tématu se nemuselo vysvětlovat proč chip až na konec, co je to VB a ARL a jestli pomůže větráček do sání a zelenej filtr z Lidlu? apod.
Moje konfigurace je taky z nových dílů, jen za dobré ceny.

A už jsme dost

-takže takhle při pátku trochu vychladnem.
Napsal: 15 lis 2013, 22:10
od Ladas
My jsme chladný dost ale když už máš ty superčísla a kamarády za flašku tak si připočti T.hlavy, těsnění horní sada,ojniční šrouby,šrouby hlavy,rozvody,rovnání hlavy,pístní kruhy (pokud nebudeš muset řešit výbrus jinak samozřejmě i písty na daný rozměr) gufera+vodítka ventilů(vycházím z reality že AGR hlava nebude mít 80tis) a máš zase desetník nahoře jako prd (práci nepočítaje tu ti samozřejmě udělá soused za 3 bramory a sekanou)
Já vycházím z reality a ne z čísel před lety minulý měsíc jsem si skládal spodek a věř mi že jsem scháněl taky kvalitu za rozum přece se nebudu šidit na vlastním

Napsal: 15 lis 2013, 22:13
od vilozx6