Stránka 6 z 7
Napsal: 21 led 2015, 18:52
od Tomas.cz
vendysp píše:divinol ...jezdim na nej uz leta je to celkem neznama znacka...docela kvalitni nemeckej olej ...vymeny po 10 000
Ten kupuju v APM leju všude možně, mají i se specifikací Ford nebo na Francouzská vozidla, jen pro LL intervaly VW dávám Total.
Napsal: 21 led 2015, 18:54
od tuner
Qantum, origo olej co tu pouziva Audi a VW ma i obednaci vw cislo.
Napsal: 21 led 2015, 19:50
od dhfool
Pokud by někdo náhodou myslel, že Edge nemá C3-10, tak splňuje i normu GM Dexos II, která překračuje C3-10 ve všech klíčových vlastnostech.
Ohledně volby C3, nebo ne C3, bych volil podle toho, jestli mám EGR OFF, nebo ne. Low SAPS oleje snižují tvorbu karbonu v sání a na EGR.
Napsal: 06 úno 2015, 12:57
od mjanulik
které podle vás jsou lepší zdvíhatka:
http://www.vanep.cz/article-list/generi ... orId=17499
http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm-2
výrobce na cc je ET engineteam a na Vanep KOLBENSCHMIDT.
Dále dáváte i nové šrouby nebo stačí když se dodrží moment a pořadí+ nové těsnění vačky a šály samozřejmě nové,vačka bude jetá,ale originál,měla by být jak nová,tak uvidíme

díky
Napsal: 06 úno 2015, 13:07
od Tomas.cz
Osobně bych šel do INA, buď přímo INA nebo Febi 19800, tam je INA zabelná.
Z tvého výběru pokud nemáš jinou volbu tak KS, ET zdvihátka-ZH0041 jsem jednu sadu reklamoval a více experimentovat nehodlám.
Napsal: 06 úno 2015, 13:18
od Sayllo
mjanulik píše:sniper-- píše:Koukni na tu vacku pořádně......
vačku jsem i protáčel,ale rýhy,či nějaké výrazně opotřebení jsem nenašel,pouze na pravé strané u tandemu se začína objevovat zlatý materíál,ale i tak je všude hladká,bez zubů či zkosení apod.
I když asi něco už má za sebou.Můžou se tam ty pyliny dostat i od někud jinde? Vačku jsem nesundával.To už bych ji asi při sundání rovnou vyměnil se vším potřebným,hydra,uložení vačky,šrouby apod.vzhledem k najetým km.
Tak vacka je KO!!!
Napsal: 06 úno 2015, 15:03
od mjanulik
Sayllo píše:mjanulik píše:sniper-- píše:Koukni na tu vacku pořádně......
vačku jsem i protáčel,ale rýhy,či nějaké výrazně opotřebení jsem nenašel,pouze na pravé strané u tandemu se začína objevovat zlatý materíál,ale i tak je všude hladká,bez zubů či zkosení apod.
I když asi něco už má za sebou.Můžou se tam ty pyliny dostat i od někud jinde? Vačku jsem nesundával.To už bych ji asi při sundání rovnou vyměnil se vším potřebným,hydra,uložení vačky,šrouby apod.vzhledem k najetým km.
Tak vacka je KO!!!
Po bočním náhledu na váčku bylo vše jasné proto mám i v plánu vacku dat jinou i když zatím bez jakýkoliv problému a olej a kolem vačky bez pilin
Napsal: 06 úno 2015, 15:15
od tribit
Ty jo stejně, nemáš žádný náznak něčeho a vačka KO, kdo ví kolik PD tu jezdí s načatou vačkou a majitelé o tom neví, aby to nebyla většina motorů, bo většina motorů má hafo km...
Napsal: 06 úno 2015, 18:31
od Fulltank
A ses si jisty ze ten vrsek maze bez problemu? vetsinou tu obrousenou vacku maji na svedomi vypadnute zaslepky na vahadlech.
mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
Napsal: 06 úno 2015, 18:35
od zizalak
I olejové čerpadlo u PD umí zazlobit.
Napsal: 06 úno 2015, 18:36
od mjanulik
Fulltank píše:A ses si jisty ze ten vrsek maze bez problemu? vetsinou tu obrousenou vacku maji na svedomi vypadnute zaslepky na vahadlech.
mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
před montáží nové vačky mám v plánu ještě změřit i tlak oleje,každopádně záslepky tam jsou
a jinak mám vzít teda raději tyto zdvihátka INA
http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm ?
Napsal: 06 úno 2015, 22:24
od martl
Vem magnet a zjistíš jestli je to hliník nebo železo. Mam ATD najeto 400 000km a vačka jako nová. Teď u těch novějších VW to dělají z hřebíkový oceli a proto je to tak brzo v pr..li .
Napsal: 06 úno 2015, 22:28
od martl
Zdvihátka INA jsou tak na 70 000km . Nejkvalitnější tyhle věci jsou KS Kolben Schmid.
Napsal: 07 úno 2015, 08:26
od Fulltank
Blbost.INA je top. Takze kup INU a pozor at jsou cerne nebo maji cernou vrchni cast, protoze ty jsou urcene pro PD
Napsal: 07 úno 2015, 10:32
od martl
Rozebral jsem original motor BLS ,byly tam INA .Na každým válci jedna INA černá a jedna lesklá.Ty lesklý byly všechny po 70 000km poškozený.Tak že i vačka taky.