WHITE-CZ píše:Felda f turbu to není k vidění každý den. Achjo snad se vrátí.
to víš že se vrátí to je auto k nezaplacení
motor ekolube, převodovka lubrifilm dá se řadit celkem v pohodě i bez spojky, servo aditiva, vif zimní, sajrat vlastní výroby cca 12 korun na sto kiláků,
WHITE-CZ píše:Ja měním všechny filtry při výměně oleje a je klid.
třeba moje kokta II 1,2 TSi tam budu měnit všechno podle toho jak píšou v servisce, letos padá záruka tak tam pujde militec neto tec do motoru, do převodovky asi osvědčený lubrifilm, vif odmala,
recenze byly jak na HTP bohužel u HTP odnova nejsou problémy, jen ty kvalitní málo jeté z AAA
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 28 led 2015, 22:42, celkem upraveno 1 x.
[quote="gigidpietro"]Ten Militec tady na fóru moc nechválili, máš s ním osobní zkušenost. ?
Jinak k tématu, myslím že dnešní oleje jsou dost kvalitní
debaty o olejích jsou vždy rájem internetových teoretiků a co jsi napsal se všude dočteš,
dejme tomu olej TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 - 1 litr 371,-,
Motorový olej nové generace vyvinutý . Low SAP . technologií zejména
pro motory vozidel PEUGEOT a CITROEN. Moderní formulace garantuje podporu
úspory paliva a optimalizuje úcinnost a prodlužuje životnost zarízení
snižujících emise (částicové filtry, EGR)
podle internetové teorie se dočteš jak motor stichl, jak kásrně běží, jak to fachčí,
pak
MILITEC - 1 je plně syntetický produkt nové generace
pro eliminaci vzájemného tření kovových dílů motorů a
strojních zařízení. Možnost aplikace do spalovacích motorů, do
pohonných hmot, autobenzínů (kde neovlivňují činnost katalyzátorů!),
motorových naft a olejových náplní všech typů bez ohledu
zda se jedná o olej převodový, minerální, syntetický či hydraulický.
Konkrétní dávkování pro různé typy motorů, převodovek apod.
je součástí "Návodu pro užití", který je dodáván s každým
spotřebitelským balením MILITECu - 1.
k tomu teoretik napíše že se mu zdá, nic ti nedělá vyhozené peníze,