HONDA S2000 2.0 240PS DYNO RUN by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pak musi byt znacne predelana a hlavne dost odlehcena. Ja jsem nebyl schopen s Golfem kombi konkurovat dokud jsem nemel vykon pres +-200k, protoze ta hodna je pomerne dost lehka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

To tedy ano, protože pod označením 1.4MPi se ukrývá pouze motor 40 nebo 50kw, tedy 3x uložená klika, 8ventilů s hydroštelama.
Takže bych to viděl, aby to vůbec jelo, kromě odlehčení a vyvážení hlavně karburátory místo vstřikování. Takový Webery či Solexy nebo Del Orto. Maximálni otáčky kolem 8-9 000 za minutu a hlavně jinak poskládaná převodovka, potom snad by se ta fábie chytala.
Je tu ale zásadní ale, ono totiž v této zemi, kde takový auta jako Honda CRX a podobně mají už jen puberťáci co nemají ani na gumy natoš na kvalitní servis, jezdí jen vylítaný mrdky co se s ničím poměřit nemůžou a jejich motory jsou rády že se vůbec ještě točí.
Co vím tak taková seriová Honda CRX s dobrým motorem neměla problém letět 240 takže aby jí fábie s obstarožním motorem mohla stačit, musela by být víc než hodně upravená.
Ona totiž seriová fábie 1.4 50kw se ani omylem nechytala seriové felicie 50kw. Byla totiž moc těžká a krouťák měla položený moc nízko proti 1.3 50kw. Ony ty 1.4 se totiž díky delšímu zdvihu moc ochotně do otáček nehnaly.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

favo píše:To tedy ano, protože pod označením 1.4MPi se ukrývá pouze motor 40 nebo 50kw, tedy 3x uložená klika, 8ventilů s hydroštelama.
Takže bych to viděl, aby to vůbec jelo, kromě odlehčení a vyvážení hlavně karburátory místo vstřikování. Takový Webery či Solexy nebo Del Orto. Maximálni otáčky kolem 8-9 000 za minutu a hlavně jinak poskládaná převodovka, potom snad by se ta fábie chytala.
Je tu ale zásadní ale, ono totiž v této zemi, kde takový auta jako Honda CRX a podobně mají už jen puberťáci co nemají ani na gumy natoš na kvalitní servis, jezdí jen vylítaný mrdky co se s ničím poměřit nemůžou a jejich motory jsou rády že se vůbec ještě točí.
Co vím tak taková seriová Honda CRX s dobrým motorem neměla problém letět 240 takže aby jí fábie s obstarožním motorem mohla stačit, musela by být víc než hodně upravená.
Ona totiž seriová fábie 1.4 50kw se ani omylem nechytala seriové felicie 50kw. Byla totiž moc těžká a krouťák měla položený moc nízko proti 1.3 50kw. Ony ty 1.4 se totiž díky delšímu zdvihu moc ochotně do otáček nehnaly.
Naprosto souhlásím ;) ač místnímu kolegovi s béžovým favoritem, který upravovala firma dieselpower (velmi, velmi zdatně), se podařily
uctihodné výsledky. To "fávo" je dost svižné, aby na uskákané, mokré, zasněžené, nebo i technické trati ukázala ve spojení s treningovým HP podvozkem záda mnohem silnějším vozům ;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

mozno vam tu da gabo nejake fotky,ze sa pokochate
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

No fabia je kusok odlahcena ale aj hodny proti ktorym ´´bojujem´´ su odlahcene :) ale karburator to nema

http://postimg.org/image/56on1cnox/

je to na prvy pohlad obycajna fabia...skôr apelujem na to ze tato debata je uplne odveci lebo porovnavat to co tu vy porovnavate je uplny nezmysel....
...a trosku som chcel priliat benzin do ohna :P
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@gabo00000: Nevim jak ostatni, ale me nezajima exterier ani interier, me zajimaji upravy ... pokud mohu prosit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

tak zhruba ma to original prevodovku z fabie cup so samosvorom, ventily 38/31, upravenu hlavu, trocha lepsie piesty, polotovarovu vacku motor-exel, 4-klapka, zvody 4-2-1, 60ka vyfuk s tlmicom, Hp sporting podvozok bez predneho stabilizatora, RS napravy aj brzdy v poliuretane, programovatelna rj DTA S40 a 2x taky vykon ako seria :)
vsetko navrhnute, upravene a ladene vyhradne mnou v mojej malej garazi :)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

auto sedi na ceste jak pribite, nadherny zvuk, launch control, super pracicka
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

fabča moc pěkná ;) ale vezmi si, kdybys ty stejné úpravy udělal i na té hondě, tak bude mít třeba 220ps a je to zase jinde :) takže přesně, jak jsi napsal:
gabo00000 píše:...skôr apelujem na to ze tato debata je uplne odveci lebo porovnavat to co tu vy porovnavate je uplny nezmysel....
...a trosku som chcel priliat benzin do ohna :P

:)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Kucí, nejde srovnávat 1,4 8v mpi a 1,6 16v... :roll:
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:fabča moc pěkná ;) ale vezmi si, kdybys ty stejné úpravy udělal i na té hondě, tak bude mít třeba 220ps a je to zase jinde :) takže přesně, jak jsi napsal: :)
Nemas az tak pravdu - ta Honda uz je extremne vyladena v ramci serie a jen malo se na tom da vylepsit (vyjma preplneni). Jak to vim? Znamy ji mel - dal svody DC sport, super svicky, chiptuning, ktery zvysil otacky o +-500 a VTEC spinal asi o 1000RPM drive - ostatni by melo za nasledek enormni zatizeni motoru a vydrzel by to pramalo.

Nicmene, k tematu:
Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

gabo00000 píše:tak zhruba ma to original prevodovku z fabie cup so samosvorom, ventily 38/31, upravenu hlavu, trocha lepsie piesty, polotovarovu vacku motor-exel, 4-klapka, zvody 4-2-1, 60ka vyfuk s tlmicom, Hp sporting podvozok bez predneho stabilizatora, RS napravy aj brzdy v poliuretane, programovatelna rj DTA S40 a 2x taky vykon ako seria :)
vsetko navrhnute, upravene a ladene vyhradne mnou v mojej malej garazi :)
Jo tak svody 4-2-1 od ME umí s těmito motory divy a jejich vačky taky fungují jak mají.
A to jedeš na seriových vstřikovačích a seriovým tlaku paliva ?
Když jsem zvedal objem u své feldy tak už jsem musel s tlakem paliva nahoru aby to seriový vstřiky nakrmily, ale k plně programovatelné jednotce jsem se nedopracoval.
V jednu chvíli jsem vše zabalil a koupil Golfa v naftě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

nie...je tam stvorklapka z motorky takze aj vstreky su ine
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

No každopádně svezení to musí být pěkný.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“