
dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaký bys chtěl popsat zážitky, teď tam mám převodovku z Octy i s jejíma převodama a jelikož G3 má menší kola, je potřeba těžší převod, sehnal jsem skříň z Fabie, ale a kvůli obalu nejde do G3 bez úprav, proto jsem přehodil tu půlku obalu abych měl kam našroubovat držák převodovky, jinak nevím co by si chtěl slyšet, jestli to pojede? to určitě jo, se skládáním převodovek nemám problém, je to jednodušší jak skládat motor 

dnes jsem nandal 5. z fab do oct mazec když je tak 140 a víc koní ideální varianta práce na hodinu... 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Plast dolu dekl z boku4 sedmičky 2x 60torx 2x8 hvězda fén a už je sypu dovnitř a olej zpět jo byl jsem líný sundat kolo 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Mlsám pomalu mám kombajna a zas tak rychlý to bejt nemusí dneska jsem dal 220 podle budíku a docela to stačí pán s focusem se snažil ale nedojel ale chtěl moc bylo to vidět jak se snaží
ve 180 se začal vzdalovat kolem 200 to vzdal

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak jsem dneska trochu zkousel novou prevodovku na dalnici a tady sou naky fotky, ale jen mobilem, takze nic moc kvalita...
Na petku pri 2500ot. cca145km-h tacho, na 3000ot. cca170km-h tacho, takze jsem si overil, ze je to opravdu shodne se sestikvaltem v 96Kw TDi Octe..
...dalo se to rozjet i na 240km-h tacho pri cca 4200ot., takze rezerva tam jeste byla na vyssi rychl.
...


Na petku pri 2500ot. cca145km-h tacho, na 3000ot. cca170km-h tacho, takze jsem si overil, ze je to opravdu shodne se sestikvaltem v 96Kw TDi Octe..
...dalo se to rozjet i na 240km-h tacho pri cca 4200ot., takze rezerva tam jeste byla na vyssi rychl.



..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Proc tak slozite staci upravit drzak a prehodit unasece, precti si poradne stranu 1 ...Lupino píše:Huml a kdyz předělam celou do octaviacke skryně tak jen vymezit diferak
neboli celou fab.přev nakopat do octav.přev promin ale nejak se v tom topim
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

pokud necháš půlku co jde k motoru z Fabie a druhou použiješ z Octavie, stačí překlepat ložiska z hrušky a předlohy do toho novýho obalu, hruška je vzadu na jehlách, s tou nemusíš nic, předloha je na kuželíkách (na tu jsem zapoměl), to chce zkusit, zkusmo složit obal jen s tou jednou hřídelí a zkusit jestli nemá vůli a nebo moc velký předpětí, stejně tak je to i s diferákem, vždy je nutný dát kroužky k ložiskům jaký na nich byly a vymezovcí podložky, když se použijou z toho obalu kde byly, většinou to sedne