Stránka 6 z 6
Napsal: 19 srp 2012, 10:31
od michalteplik
jayd píše:jeste pro jistotu, i pro ostatni
hybnout tam, kde je modra nebo cervena sipka?

Tak sem si vcera pohral malinko s tou halvou.Znatelne se zlepsilo startovani a auto se mnohem liip sbira od 1500 ot.
Jako malinkej - vydim lehke poskubavani pri hodne malem zatizeni kolem 1000ot. (jedna se o passat b4 66kw motor 1z)
Napsal: 09 zář 2012, 21:51
od norok86
Huml píše:Pro PD je login stejnej jak pro norm. TDI, akorát jak píšeš z tou hodnotou v kanále 1 se hejbat nedá, mělo by jít hejbat jen kanálama 2,3,5
Mám O2face 1,9 BLS rv2009 a při zadání login 12233 mi vyskočí neplatný login vypněte zapalování a zkuste znova
Je na EDC 16 jiný login ?
Díky
Napsal: 08 pro 2014, 13:32
od Pitlik
Takze ak to spravne chapem - cim nizsie zobrazovane mnozstvo v mg, tym vacsia davka a tym vyssi vykon by mal byt? Alebo?
Napsal: 08 pro 2014, 14:15
od TDI tech
nie ty tym pohybom iba skalibrujes pre RJ motora vychodziu polohu regulacnej objimky resp. nastavovaca mnozstva paliva v cerpadle. To mnozstvo paliva bude furt rovnake, len mu zmenis rozsah tym ze mu pohnes nulovu polohu (vychodzi bod). Da sa to spravit aj cez diag. nastroj, ale iba v obmedzenom rozsahu. Pridat sa da celkokm dost, ale ubrat sa da tusimze iba 0.2mg. Idealne nastavenie je ked ma motor pri prevadzkovej teplote (t.j. cca. 82 - 91C) tak 3.8 az 4mg/r na volnobeh samozrejme pri vsetkych vypnutych spotrebicoch (svetla, radio, kurenie atd.) Neviem ako by som to pochopitelne vysvetlil, no tym co sa uz zoparkrat vrtali vo vnutri cerpadla to bude jasne.
Napsal: 08 pro 2014, 15:22
od Pitlik
Nemyslim zmenu pohyboj cerpadla. Konkretne myslim zmenu vo VAG, povodne bolo riesene zvysovanie vykonu. Tak nerozumiem konretne ze ci vyssi vykon dosiahnut znizenim hodnoty alebo zvysenim..
Napsal: 08 pro 2014, 19:30
od Woko_O
Ani jedno.. Ten vyšší výkon ani nepocítíš. Jsou to volnoběžný otáčky, který ti možná změní něco v celým spektru otáček.. Takže s tim lze laborovat a to tak že, pokud číslo o 100 snižuješ tak bude dávka ve VAGu jakoby větší.. Pokud číslo o 100 zvětšíš tak dávka ve VAGu bude menší..Samozřejmě u vozidel s rotačním čerpadlem.
Napsal: 12 pro 2014, 12:34
od prka
Pitlik píše:Takze ak to spravne chapem - cim nizsie zobrazovane mnozstvo v mg, tym vacsia davka a tym vyssi vykon by mal byt? Alebo?
Ano, chápeš to správně.
Napsal: 12 pro 2014, 13:16
od Pitlik
na spotrebe to nepocitit nijak? na vykone pocitam ze tiez asi velmi nie

Napsal: 21 pro 2014, 20:13
od prka
Na spotřebě i výkonu se to projeví. U Tvého vozu v popisu je povolená "volnoběžná dávka" 3-9 mg/H. Výrobce nastavuje kolem 4.5 mg/H /v závislosti na typu motoru/. Nastavíš-li nižší číslo, bude motor dostávat v celém rozsahu ot. větší množství paliva a naopak. Rozdíl ve spotřebě při plynulé a klidné jízdě je asi 0.5 l/100 km, je-li nastavena voln. dávka k jedné a pak druhé hranici. A to ve prospěch chudší směsi /vyšší číslo voln. dávky/. Je-li však čerpadlo takto nastaveno na chudší směs, je podstatně horší akcelerace a naopak. Změnu výkonu Ti demonstroval "reesha" v diagramu na první stránce tohoto tématu. Záleží tedy na tom co od vozidla chceš. Chceš-li větší výkon, což Tě asi zajímá, nastavíš voln. dávku na 3mg/H, ale spotřeba se Ti o něco zvedne oproti fabrickému nastavení a naopak. Nečekej však od toho bez nějakého čipu zázraky.
Re: Zvyšování výkonu přes VAG
Napsal: 14 úno 2022, 21:23
od hnzk
cetl jsem ten navod co tu nekdo daval v nemcine, a nechapu proc menit otacky na volnobeh ? to nejak zvetsi kroutak nebo lip pojede ??? co maji volnobezne otacky spolecneho se zvysovanim vykonu?
Re: Zvyšování výkonu přes VAG
Napsal: 31 bře 2023, 10:41
od prka
Snížení ot. volnoběhu nemá žádný vliv na výkon ani akceleraci/pokud ji nebudeš provádět z voloběhu/. Pouze se o malinko sníží spotřeba na volnoběhu.