Podla mna ten udaj +5 stupnov je blud
xxxxxxx1 Teplota chladicí kapaliny větší než 70 – 80 şC
nebo teplota nasávaného vzduchu větší než +5 şC
Cital som na inych forach, ze to testovali a sa realne pohybuje aj pri -10 stupnov (aspon podla udajov VAG)
Chcem si to urobit tak ako sa to tu uz pisalo aby sa to zapinalo skor, ked mi posles ponuku,
Ked budem mat cas cez vikend skusim dat namiesto cidla teploty nasavania potenciometer a skusat pri akej hodnote to zopne. Uz len zo zvedavosti.
ohřívače vody???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkousel jsem vcera zapojit ovladani toho prihrevu natvrdo a pri nule to bylo sakra poznat.Ja mam stary 1Z a tam to udajne topi az pri minus 5.Tak jsem nakoupil nejaky vypinace a diody a tepelnou pojistku a dneska se na to vrhnu.Zapojeni aby si to dokazala ridit i jednotka je mi jasny ale chci se zeptat kam umistit tu tepelnou pojistku.Je mi jasny ze nejlepsi by bylo ju strcit do vody ale to neni tak jednoduche.A nedokazu si nijak predstavit jak si pridelat na ten hlinikovy domek aby to bylo alespon trochu presne.Jedine co mne jeste napadlo privazat ji na hadici a omotat to nejakym alobalem aby se nahrala cela.Koupil jsem 70 stupnu pac meli mensi jen 45 a to se mi zda byt malo...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Neměřil jste někdo odběr ohřívačů při studeném a při zahřátém motoru?
Nedaří se mi zjistit, proč mi altík nestíhá dvě svíčky. Odběr každé je mezi 15-20A. Chtěl bych tedy zjistit, zda jsou ty svíčky v pr. Altík by měl být v kondici, protože jsem měnil uhlíky a kroužky a dává krásných 14,4V. Ovšem proud při 100% zatížení jsem ještě neměřil.
Nedaří se mi zjistit, proč mi altík nestíhá dvě svíčky. Odběr každé je mezi 15-20A. Chtěl bych tedy zjistit, zda jsou ty svíčky v pr. Altík by měl být v kondici, protože jsem měnil uhlíky a kroužky a dává krásných 14,4V. Ovšem proud při 100% zatížení jsem ještě neměřil.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB