meranie kompresie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

jericho-3 píše:Buď rád, jen je mi divné, že ohřátí motoru ani trochu tlaky nezvedlo..Kolik to má najeto?
jo 300000km,spíš nemám představu jak rychle by tam ten tlak měl byt na všech válcich to bylo max. do 5s.
dle zkušenosti z motorek at je to 2t nebo 4t v enduru od ktm tak vím čím déle na tom jedu tím motor více vadne,při odjezdu z domu samozřejmě po zahřátí moto jde krasně na 3 na zadek když se vracím zpatky dom tak už je to pul bidy,ono se asi valec vic roztáhne než píst.
(LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady nejde o čas, startuje se bez přerušení , pokud tlak stoupá..
nepropadat panice...
rsvitak
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07 kvě 2008, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Křemže

Příspěvek od rsvitak »

Ahoj, co rikate tomuhle vysledku? Transporter T4 2.4d AAb, r.v.93, najeto 350tkm. Meril jsem na studenym motoru v dilne ve ktery je cca 8 stupnu. Meril jsem tlaky poprvy, ale zjistil jsem, ze s plne nabitou baterkou to natlaci o minimalne 2 bary vic, je to normalni? Stvou me ty rozdily mezi lichejma a sudejma valcema, co s tim? Muzu na zaklade tohodle mereni minimalne eliminovat nejaky poskozeni vlivem preskoceni remenu (stalo se mi to letos v zime, od ty doby auto stoji)? Obrázek
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

na slabsich valcoch daj piest do hornej uvrate, zarad 5 a zablokuj kolesa.
Fukni do valca vzduch a pocuvaj kade unika - sanie, vyfuk alebo kluka, hned budes vediet na com si.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Sarim
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 bře 2009, 20:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sarim »

Ahoj,

nevite nekdo jaka ma byt komprese u AJM 85kW? nejlepe nema tady nekdo dilenskou prirucku na tento motor jak mechanickou tak vstrikovaci a zhavici cast. Mam to na 74kW viz dole...

Kdyz se to meri, tak se vysroubujou vsechny zhavicky a pak se to postupne meri pri startovani je to tak?

obrazek nejde nahrat...ikdyz ma jen 100kB nezmensi se to...
lalis68
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 bře 2013, 10:19
Odpovědi: 0

meranie kompresie

Příspěvek od lalis68 »

tak ten merak jsem si udelal podle obrazku jak je uveden ve foru/ tlak ve valcích / s 2 ventilky a jak je na obrazku a je nefunkcni kdyz jsem startoval sam tak sel merak az na doraz pres 4 MPA protoze tan tlak v meraku neustale narůsta jako kdyz pumpuje a odrovnalo to budik. Dal jsem novy budik vysrouboval prvni ventilek a zavolal kluka na startovani.Pri startovani rucicka skakala na 20 studeny motor a asi slaba baterie protoze po nasroubovani zhavicek jsem uz nenastartoval motor 1.9 tdi 81 kw octa. Nevyhodou je ze se nezastavi rucicka na namerene hodnote tak nevim kde je chyba a ze vam to funguje a mne ne Nemate nekdo vyrobeny lepsi zpusob mereni.Kolik ma byt tlak na studenem motoru?V predchozim clanku tam pise ze 20bar je lagr mne startuje normalne a kourivost nepozoruji ze by byla vetsi.tak kdy se ma merit za studena nebo za tepla a jake jsou hodnoty pri obou teplotach dik Lada
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“