Kolik Vám vydržel dvouhmotový setrvačník?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Není to tam pro nic zanic. Při namontování jednohmoty chod motoru zvrdne a komfort se sníží..Osobně bych se bál, že převodovku dojebu. Patrně před 1995 byly převodovky odolnější a je to vidět na tom, že ty nové se serou, ložiska se mrdají v uložení, prostě ostuda..U klasického automatu není přímý přenos jak psal Bimbo, tam je to fuk. Je třeba si i uvědomit, že TDI je se svým přímým vstřikem proti předkomůrce tvrďák ,o PD motoru se systémem z nákladních vozů ani nemluvě..Řekl bych , že dvouhmota zajišťuje komfort a eliminaci přímých rázů mezi motorem-převodovkou a karosérií..
nepropadat panice...
Je fakt, že auto s dvouhmotou je komfortnější, ale otázka, jestli pak není lepší mít jednohmotu od nova, kde se klasicky ojede spojka.
Než ty varianty v našich končinách kdy se obvykle drtí až nadoraz
, že se setrvák buďto sekne a pak díky lamele bez pružení to je jak závodní spojka a nebo se tak vymrská, že chodí z dorazu na doraz a motor se mele až pukaj silentbloky 
Než ty varianty v našich končinách kdy se obvykle drtí až nadoraz


tak jsem to asi zakřiknul, 418 tis a je KO..
začalo to na volnoběh třepat autem, nejhorší kolem 1100 ot. tak jsem to rozhodil a má to velkou vůli jakoby radiálně jedna hmota ke druhé tak 3mm..

začalo to na volnoběh třepat autem, nejhorší kolem 1100 ot. tak jsem to rozhodil a má to velkou vůli jakoby radiálně jedna hmota ke druhé tak 3mm..

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


sachsVici píše:a je to luk nebo sachs ?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


passat b5 AFN do 410tis původní dvouhmota, která se zatim nijak zle neprojevovala, ale už klouzala spojka. Potom výměna za sadu valeo s jednohmotou, najeto dalších víc jak 100tis. a převodovka jde do kopru ... zatim to furt jede, ale čekám každou chvilku ránu ze špajzu, je znát že tomu ta jednohmota dává zabrat.
tento týden jsme koupili VW LT 2.5tdi 433tis. a tam je ta dvouhmota už nic moc, při silnym záběru je cejtit
tento týden jsme koupili VW LT 2.5tdi 433tis. a tam je ta dvouhmota už nic moc, při silnym záběru je cejtit
B5 AFN
F2 HTP
F2 HTP

Když tady čtu ty rekordy, tak si říkám, co vlastně máte proti dvouhmotě? Když vydrží půl mega..patrně ti ostatní jsou pitomci, nebo má každý druhý superchip, kterým jej kurví a s tím jdou ruku v ruce vibrace, které se tady neustále řeší...Bylo by dobře, když někdo přijde z tématem vibrace nebo dvouhmota v háji napsal UPOZORŇUJI ŽE MÁM CHIP, KTERÝM AUTO KURVÍM.. 

nepropadat panice...
Souhlas s Jerichem v tomhle. Je to něco za něco. S omezenou životností se musí počítat. Sám si už delší dobu pohrávám s myšlenkou, co tam dát jiného až to přijde, když mám chip. Už to přišlo. Vibrace na vyšší kvalty, když tomu šlápnu od 1800 otáček. Chvíli to ještě nechám, musím opatrněji, ale přítelkyně se učí jezdit, tak jí nechám vyřádit se na tomhle a v létě to vyměním.
Zatím se přikláním spíše ke dvouhmotě. Když čtu o jednohmotě, komfortu a o tom, jak to vylágruje starou převodovku, tak se toho bojím. Každopádně je otázka, kolik nová dvouhmota vydrží.
Chip ve 150 000 km, teď mám 210 000 km.
Zatím se přikláním spíše ke dvouhmotě. Když čtu o jednohmotě, komfortu a o tom, jak to vylágruje starou převodovku, tak se toho bojím. Každopádně je otázka, kolik nová dvouhmota vydrží.
Chip ve 150 000 km, teď mám 210 000 km.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
MirekX: a jak na tom jsou/byly silentbloky převodovky? Mam podezření na něco podobnýho ("budíkový" kiláky podobně jako žížalák) spolu s vylágrovanejma silentama. Projevy trošku jiný (od těch cca 1100 začíná bejt prokluz míň "trhanej", byť se snažim rozjet plynule a pomalu), ale zato v urč.situacích i při podřazování - např. ze 3 na 2, když nepřišlápnu plyn(dost, př. při trošku prudšim brzdění/zpomalování, jinak na to podřazení tak "nespěcham") a "taham" padající točky od nižších, řekněme pod 1500, do těch i necelejch 2tis., tak taky někdy "zatřese" ... a při chcípání je taky docela rozdíl, jestli sešlápnu spojku nebo ne...
pro jericha: nemám chip, ale KUR*ÍM auto (nebo ne - já ti ani nevim, každopádně to takhle asi víc závisí na teplotách a tim elementem mezi sedačkou a volantem
) "dioda tuningem"(MAFF OFF, EGR taky) ...
pro jericha: nemám chip, ale KUR*ÍM auto (nebo ne - já ti ani nevim, každopádně to takhle asi víc závisí na teplotách a tim elementem mezi sedačkou a volantem

pašíkombi AFN B597
silentbloky vypadají OK, nechal jsem je. Včera už jsem to měl nastartovaný s jiným setrvákem a je to krása, žádný vibrace. Teď už to bylo jak blbě naplněná ždímačka. Myslel jsem vstřiky, i když měly hodnoty OK (+-0,3mg) ale pak jsem si všiml že ty vibrace byly i při brždění motorem.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

