Stránka 6 z 7

Napsal: 02 říj 2013, 20:31
od jericho-3
Není to tam pro nic zanic. Při namontování jednohmoty chod motoru zvrdne a komfort se sníží..Osobně bych se bál, že převodovku dojebu. Patrně před 1995 byly převodovky odolnější a je to vidět na tom, že ty nové se serou, ložiska se mrdají v uložení, prostě ostuda..U klasického automatu není přímý přenos jak psal Bimbo, tam je to fuk. Je třeba si i uvědomit, že TDI je se svým přímým vstřikem proti předkomůrce tvrďák ,o PD motoru se systémem z nákladních vozů ani nemluvě..Řekl bych , že dvouhmota zajišťuje komfort a eliminaci přímých rázů mezi motorem-převodovkou a karosérií..

Napsal: 02 říj 2013, 20:37
od Tomas.cz
Je fakt, že auto s dvouhmotou je komfortnější, ale otázka, jestli pak není lepší mít jednohmotu od nova, kde se klasicky ojede spojka.

Než ty varianty v našich končinách kdy se obvykle drtí až nadoraz :-), že se setrvák buďto sekne a pak díky lamele bez pružení to je jak závodní spojka a nebo se tak vymrská, že chodí z dorazu na doraz a motor se mele až pukaj silentbloky :)

Napsal: 13 led 2014, 17:28
od MirekX
tak jsem to asi zakřiknul, 418 tis a je KO.. :(
začalo to na volnoběh třepat autem, nejhorší kolem 1100 ot. tak jsem to rozhodil a má to velkou vůli jakoby radiálně jedna hmota ke druhé tak 3mm.. :)

Napsal: 13 led 2014, 17:38
od Vici
a je to luk nebo sachs ? :-)

Napsal: 13 led 2014, 17:46
od zero1724
Passat AFN, komplet serie, 290 tis, komplet spojka původní, jezdim po městě 50 na 4. ku, ale nikdy ne pod plnym, nebo do kopce, u fabie tdi, která má delší převodovku to nejde, to už se trápí :)

Napsal: 13 led 2014, 17:56
od zizalak
327 000 B5 AFN

Napsal: 13 led 2014, 19:00
od MirekX
Vici píše:a je to luk nebo sachs ? :-)
sachs

Napsal: 15 led 2014, 20:26
od katany
passat b5 AFN do 410tis původní dvouhmota, která se zatim nijak zle neprojevovala, ale už klouzala spojka. Potom výměna za sadu valeo s jednohmotou, najeto dalších víc jak 100tis. a převodovka jde do kopru ... zatim to furt jede, ale čekám každou chvilku ránu ze špajzu, je znát že tomu ta jednohmota dává zabrat.

tento týden jsme koupili VW LT 2.5tdi 433tis. a tam je ta dvouhmota už nic moc, při silnym záběru je cejtit

Napsal: 16 led 2014, 10:59
od MilanBAT
OII r.v. 2005 motor 2,0tdi, BKD
Výměna při 210 000km,
Nový komplet set SACHS, ložisko INA cena 10 000,-

Napsal: 16 led 2014, 16:25
od jericho-3
Když tady čtu ty rekordy, tak si říkám, co vlastně máte proti dvouhmotě? Když vydrží půl mega..patrně ti ostatní jsou pitomci, nebo má každý druhý superchip, kterým jej kurví a s tím jdou ruku v ruce vibrace, které se tady neustále řeší...Bylo by dobře, když někdo přijde z tématem vibrace nebo dvouhmota v háji napsal UPOZORŇUJI ŽE MÁM CHIP, KTERÝM AUTO KURVÍM.. :)

Napsal: 17 led 2014, 00:25
od mir77
Souhlas s Jerichem v tomhle. Je to něco za něco. S omezenou životností se musí počítat. Sám si už delší dobu pohrávám s myšlenkou, co tam dát jiného až to přijde, když mám chip. Už to přišlo. Vibrace na vyšší kvalty, když tomu šlápnu od 1800 otáček. Chvíli to ještě nechám, musím opatrněji, ale přítelkyně se učí jezdit, tak jí nechám vyřádit se na tomhle a v létě to vyměním.
Zatím se přikláním spíše ke dvouhmotě. Když čtu o jednohmotě, komfortu a o tom, jak to vylágruje starou převodovku, tak se toho bojím. Každopádně je otázka, kolik nová dvouhmota vydrží.
Chip ve 150 000 km, teď mám 210 000 km.

Napsal: 17 led 2014, 01:14
od FandaTDI
MirekX: a jak na tom jsou/byly silentbloky převodovky? Mam podezření na něco podobnýho ("budíkový" kiláky podobně jako žížalák) spolu s vylágrovanejma silentama. Projevy trošku jiný (od těch cca 1100 začíná bejt prokluz míň "trhanej", byť se snažim rozjet plynule a pomalu), ale zato v urč.situacích i při podřazování - např. ze 3 na 2, když nepřišlápnu plyn(dost, př. při trošku prudšim brzdění/zpomalování, jinak na to podřazení tak "nespěcham") a "taham" padající točky od nižších, řekněme pod 1500, do těch i necelejch 2tis., tak taky někdy "zatřese" ... a při chcípání je taky docela rozdíl, jestli sešlápnu spojku nebo ne...
pro jericha: nemám chip, ale KUR*ÍM auto (nebo ne - já ti ani nevim, každopádně to takhle asi víc závisí na teplotách a tim elementem mezi sedačkou a volantem ;) ) "dioda tuningem"(MAFF OFF, EGR taky) ...

Napsal: 17 led 2014, 08:39
od MirekX
silentbloky vypadají OK, nechal jsem je. Včera už jsem to měl nastartovaný s jiným setrvákem a je to krása, žádný vibrace. Teď už to bylo jak blbě naplněná ždímačka. Myslel jsem vstřiky, i když měly hodnoty OK (+-0,3mg) ale pak jsem si všiml že ty vibrace byly i při brždění motorem.

Napsal: 17 led 2014, 08:39
od fx99
216000 S1 1.9 bpz

Napsal: 17 led 2014, 09:07
od jericho-3
Ono patrně jde i o kvalitu. Když nový majitel najede na starou dvouhmotu 200000 km a po montáži nové dvouhmoty jen 100 000 km a vylítají mu až pružiny které nadělají paseku.., těžko to bude řidičem a jeho nějakou změnou návyků, ale patrně kvalitou "nového" dílu..