Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

možno je to úplne mimo tvoj problém ale viem že kamarát mal problem presne ako tý že mu to cukalo v nizkych otáčkach a nakoniec sme zistili že to bola na prd prevodovka..
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

Sinister píše:možno je to úplne mimo tvoj problém ale viem že kamarát mal problem presne ako tý že mu to cukalo v nizkych otáčkach a nakoniec sme zistili že to bola na prd prevodovka..


prevodovka by cukala stale , ne mezi 1500-2000ot.
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

mohla by to delat palivova mapa? - asi je to ciple turbo tlaci az nekde 2600 a nijak zavratne to neleti , jede to jak serie .... :?
pokud bych doma nasel shodnou jednotku - se sriovym nastavenim - tak me stejne nepusti immo dal ze?
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

Kuko píše:
Sinister píše:možno je to úplne mimo tvoj problém ale viem že kamarát mal problem presne ako tý že mu to cukalo v nizkych otáčkach a nakoniec sme zistili že to bola na prd prevodovka..


prevodovka by cukala stale , ne mezi 1500-2000ot.
to sme si mysleli aj my ale fakt jej hrabalo iba v nízkych.. nevravím že to je tvoj problém ale keď už nebudeš vedieť čo skus sa mrknúť aj na túto variantu... Ja osobne by som možno vyskúšal maly pokus.. hodil auto na dvyhák najskôr ho povytáčal na neutrále a keby sa všetko javilo OK tak potom spravil to iste ale so zaradenou rýchlostou či sa niečo zmení alebo či to robí iba pri zaťažení motora.. ale pokým sa tam niekto hral s ECU a pokašlal to tak je to jasne...
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

prehraty soft , kontrola katu , stale nic - absolutne bezezmeny.
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Oživím starší téma. Mám podobný problém na mém ATD. Dva týdny zpátky při cestě z práce mi při ustálených cca 2000ot. auto cuklo. Nic jedu dál, po pár dnech znovu za stejných okolností, teď auto pocukává každý den, vždy mezi 50 a 70°C,prostě ten kilometr dva tři než teplota stoupne. Studené ani zahřáté to nedělá. Nafta pořád od jedné a té samé Benziny, Mann filtr rok a 15tis km, jinak celkem najeto 235tis origo. Auto je po rozvodech a čipu tady od člena.
Na víkend jsem si pořídil čištění na EGR a vstřiky, zkusím předpružit kontakty vstřiků a přeletět podtlaky.
Poradí ještě někdo, prosím, na co kuknout? Případně jestli půjčit Vag a co jím přeletět? Dík za odpovědi
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

Prosím o radu, kde hledat příčinu problému. Asi před měsícem mi začal cukat motor na 5 a 6 stupeň při akceleraci kolem 1500ot. Mechanik po prověření na diagnostice konstatoval, že je potíž s druhým vstřikem a že je potřeba repas. Udělal se repas všech vstřiků, namontováno, seřízeno a problém přetrvává.
Projevuje se to tak, že slabší cukání je patrné už při 3. stupni cca kolem 1650ot., na 4 silněji při 1550ot, na 5 výrazně při 1500 a na 6 výrazně cca od 1400ot.
Nižší stupně slaběji, nejvýraznější při 5 a 6 stupni.
Cukání trvá asi 150-200ot a pak to ustane, připomíná to stav, kdy je motor dušený špatným zařazením převodu.

Start studený i teplý bez potíží, chod volnoběhu klidný, výkon a průběh za jízdy v klidu, kromě výše popsaného problému. 298tkm
Díky za rady
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak vypadaly ty sedla na vstřiky v hlavě ? ( kvůli podfukování )
Poslední dobou s tím celkem válčíme...
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

podle mechanika byly v pořádku. Otázkou je, zda to lze poznat okem, nebo je potřeba nějaká lepší optika/zvětšení, nebo dokonce nějaké měrky....
Pokud by ta sedla byla špatná - to musí hlava ven a přefrézovat?

Laicky - to by se projevovalo v celé škále otáček a ne jen kolem 1500...nebo se pletu?
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no ve vyšších to spíš ustane co mám zkušenost, auto se roztřepe jak když je třeba seklej kloub na poloose k tomu bych to tak přirovnal - že skáče i palubka,ale to musí fučet už hodně
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

na tu 5ku to vibruje např 1450-1550 a pak zase klid. Připomíná to spíš stav, kdy je podtočený motor a dusíš ho a nutí to k podřazení
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jenže Ty to tady pěkně zamotáváš, co ty znovu špatný korekce na volnoběh???

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 70#1200870
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Tak já ty sedla beru frézkou už vzdy pri výměně gumicek,dovedou také pěkně potrápit když to podfukuje ale jestli to dělá jen v takovém nízkém rozsahu otáček,zkusil bych ještě změřit tlak tandemu.
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

Rayx píše:Jenže Ty to tady pěkně zamotáváš, co ty znovu špatný korekce na volnoběh???

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 70#1200870
jsem laik, ptám se podle závady ve vlákně, kde to řešili. Nevím, zda to vzájemně souvisí
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
catman
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 01 dub 2018, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od catman »

Car diag píše:Tak já ty sedla beru frézkou už vzdy pri výměně gumicek,dovedou také pěkně potrápit když to podfukuje ale jestli to dělá jen v takovém nízkém rozsahu otáček,zkusil bych ještě změřit tlak tandemu.
myslíš tím tlak z podávacího čerpadla? Umí to VAG, nebo se musí připojit měřák na potrubí?
Octavia 2, TDi, 103kW, BKD - PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“