Stránka 6 z 23

Napsal: 22 dub 2009, 13:22
od Mongo
dnes som bol na stk a ci tam ma niekto vacsie alebo mensie brzdy nikoho netrapi.. jedine co je aby to brzdilo tak ako ma.. a aby bola ok geometria.... a este jedna vec aby sme mali v poriadku zatazovy senzor koli rucnej...

Napsal: 22 dub 2009, 13:28
od subz3ro_tdi
Mongo: dobre vediet ze na to dlabu, dik za info :)

Napsal: 22 dub 2009, 14:06
od fabiátor
jogofogo píše:Chlapi nikto nema inspiraciu pre taku obycajnu fabiu ??
Seriove zlepsienie ucinku mi pripada len na volbu z 256/22 na 288/25 a co zadok? Je nejaka ina seriova moznost ako 232/9 ?
poznatek:
mam na FRS vrtany Zimmermany Sport 288 na predku, tenhle prumer je na FRS v zakladu, desky od stejny firmy, ale Formula Z, brzdi to jako krava a zadek rezne, protoze se vubec nedostane k praci, u seriovych brzd byl zadek v cinnosti podstatne vic

predtim jsem mel stejnej rozmer ATE Powerdisc + ATE desky ale nic moc to nebylo, pri brzdeni ve vetsich rychlostech dost vadly

Napsal: 22 dub 2009, 19:21
od nogis
Mám vrtaný Zimmermany na Boře a rozhodně se zadek nenudí. Když pospíchám, tak jsou všechny 4 úplně modrý.

Napsal: 22 dub 2009, 19:51
od Ladas
jogofogo píše:Chlapi nikto nema inspiraciu pre taku obycajnu fabiu ??
Seriove zlepsienie ucinku mi pripada len na volbu z 256/22 na 288/25 a co zadok? Je nejaka ina seriova moznost ako 232/9 ?
312předek/256zadek a už to brzdí ;)

Napsal: 22 dub 2009, 19:53
od Ladas
Mongo píše:dnes som bol na stk a ci tam ma niekto vacsie alebo mensie brzdy nikoho netrapi.. jedine co je aby to brzdilo tak ako ma.. a aby bola ok geometria.... a este jedna vec aby sme mali v poriadku zatazovy senzor koli rucnej...
Změna velikosti brzd je konstrukční zásah takže by je to trápit mohlo ale buďme rádi že jsou šťastný alespoň za to že je to souměrný ;)

Napsal: 22 dub 2009, 20:55
od Mongo
no ono to zas asi zalezi od kazdej stanice kde vykonavaju kontroly osobitne...ale tak vo vseobecnosti si myslim ze sa nebudu zaoberat vecami niez az tak podstatnymi ako to ked tam pride Š120 zhnita a chlap sa cuduje preco mu nechcu dat nalepku... :D mne hned povedali ze na geometriu bezpodmienecne treba zajst...a ked bolo auto na tych trasakoch ze ci je to koli cepom tak ze nie skor uloznie tlmicov a samotne tlmice... ale vzdy je o len o ludoch... a ako vravi ladas kto chce chovat opice... musi mat na banany...:D lebo kazda uprava zo sebou nesie riziko... v podobe pojazdnej STK kde vam mozu zabavit auto... takze tak..

Napsal: 22 dub 2009, 21:43
od puci
otázka: tehlice octa a fabča sú rovnaké?

a ku tej STK, viete, čo chce od vás ujo, ked vás volá pod auto pozrieť sa na niečo?? do vrecka. aj na stk sú ľudia, ktorí potrebujú žiť. ešte som nezažil problém na STK a to som nebol vždy s autom v najlepšej kondičke. a ked to brzdí, tak úsmev. :)

Napsal: 22 dub 2009, 21:45
od Ladas
stejné nejsou.....

Napsal: 22 dub 2009, 21:46
od puci
Ladas píše:
jogofogo píše:Chlapi nikto nema inspiraciu pre taku obycajnu fabiu ??
Seriove zlepsienie ucinku mi pripada len na volbu z 256/22 na 288/25 a co zadok? Je nejaka ina seriova moznost ako 232/9 ?
312předek/256zadek a už to brzdí ;)
tak potom ako, vymeniť z octy?

Napsal: 22 dub 2009, 21:48
od Ladas
nutný z RS 288 a pak můžeš dát 312 ;)

Napsal: 22 dub 2009, 21:51
od puci
a ten zadok je ako, treba vymenit kotúč, drziak strmena a strmen? alebo sa pouzije strmen z tých 232/9mm kotúčov? dnes sa ma akúrat kamoš pýtal ako porieši vačšie brzdy na fabču 2

Napsal: 22 dub 2009, 21:54
od Ladas
držák třmen štít kotouč...

Napsal: 02 kvě 2009, 22:16
od Bóďa
Chtěl jsem je původně na Airbus, ale moc by mi vylezlo kolo z blatníku, takže jsou tyhle brzdiče na prodej. ;)
6 pístů, kotouč klidně i 360mm. :)
Obrázek

Napsal: 03 kvě 2009, 13:43
od Currahee
Jo taky jsem musel brzdit ze 170 na 30 i očima. Dopadlo to sice jen tak tak, ale pak mě hned chytla Zimmermannománie, protože už bych to nerad zažil znovu :-)ObrázekObrázek