Stránka 6 z 9

Napsal: 06 srp 2007, 20:43
od coltik
tak jednohmota je tam,konečně z autodatu přišla i ta správná spojková sada,ale nevim jestli si lamela sedne,jelikož mi to docela klouže,připadá mi jakoby ten přítlačák na jednohmotu byl měkčí než na dvouhmotu,co jsem tam měl předtim,možná to klame jen tim,že to je nový,ale kdo ví...mam najeto zatim na ní asi 30km
Obrázek

Napsal: 06 srp 2007, 20:52
od Fantik
Ten přítlačák mi příjde stejnej jako na dvouhmotě.

Obrázek

Napsal: 06 srp 2007, 22:04
od coltik
na pohled ze shora to stejný je,ale průměr má o 1cm větší a na výšku je taky větší,ale to už nevim o kolik,jelikož i setrvák na jednohmotu je poloviční oproti dvouhmotě...

v levo přítlačák a lamela na dvouhmotu a v pravo na jednohmotu

Obrázek

Napsal: 06 srp 2007, 22:47
od Huml
co to je za výrobce tý spojky, co ti došla? jestli klouže takhle hned od začátku, tak to teda asi moc ok nebude :(

Napsal: 07 srp 2007, 06:48
od coltik
lamela je od Sachsu a přítlačák LUK....nadšenej z toho moc nejsem... :(

Napsal: 07 srp 2007, 08:40
od vita
Já myslim, že to neni moc dobrý. Spojka když klouže tak to bude jenom horší. A časem ji spálíš.

Napsal: 07 srp 2007, 19:26
od coltik
dneska jsem s tim ještě jezdil a vypadá to ,že by to mohlo být dobrý...ten setrvák co jsem tam dával měl na styčný ploše,co je spojka pár rezavých míst,sice jsem to šmirglem přejel,ale asi málo....snad o bylo ono....uvidí se po pár kilometrch a hlavně po tryskách :) Něco jako silnější přítlačák na jednohmotu podélnýho motoru asi není,že?Podobnýho rázu jako na příčný motor VR6 přítlačák...

Napsal: 07 srp 2007, 20:21
od JasteR
coltik píše:dneska jsem s tim ještě jezdil a vypadá to ,že by to mohlo být dobrý...ten setrvák co jsem tam dával měl na styčný ploše,co je spojka pár rezavých míst,sice jsem to šmirglem přejel,ale asi málo....snad o bylo ono....uvidí se po pár kilometrch a hlavně po tryskách :) Něco jako silnější přítlačák na jednohmotu podélnýho motoru asi není,že?Podobnýho rázu jako na příčný motor VR6 přítlačák...

..je hned na prvni strance i s lamelou :)

Napsal: 07 srp 2007, 21:18
od devonrex
Vypadá to, že mi odešla spojka do věčných lovišť (už jsem ve fázi, kdy se rozjíždím přískokem jako v autoškole a kvalty tam jdou hodně ztěžka), takže přítlačák s lamelou Sachs RACE Engineering je jedna z alternativ (vyjde cca. na 620 E i s poštovným), kterou mám na výběr. Zajímá mne ale, zda tou spojkou neoddělám setrvák (mám VW G IV Variant, motor ASZ), nebo třeba ještě něco dalšího seriového. Díky za odpověď. Jo a ještě dva dotazy, za které se předem omlouvám, jelikož by měli být spíš v Údržbě.

1. znáte někdo firmu Clutch Parts (obyč lamela s přítlačákem průměr 240 vyjde cca. na 140E i s poštovným)?

2. napasoval bych na ASZ spojkovou sadu a setrvák určené pro 6 kvalty motorů BKD,BKC a AZV?

Díky ;)

Napsal: 07 srp 2007, 21:33
od coltik
JasteR píše:
coltik píše:dneska jsem s tim ještě jezdil a vypadá to ,že by to mohlo být dobrý...ten setrvák co jsem tam dával měl na styčný ploše,co je spojka pár rezavých míst,sice jsem to šmirglem přejel,ale asi málo....snad o bylo ono....uvidí se po pár kilometrch a hlavně po tryskách :) Něco jako silnější přítlačák na jednohmotu podélnýho motoru asi není,že?Podobnýho rázu jako na příčný motor VR6 přítlačák...

..je hned na prvni strance i s lamelou :)
na první stránku se radši nekoukám (LOL) teda do tý doby,než mi odejde tahle sada...

Napsal: 07 srp 2007, 21:36
od Huml
k tomu 2) mělo by to bez problémů jít, musíš to tam dát i se setrvákem a doporučuju spíš Sachs, kvůli výdrži setrváku, sice maj horší spojky, ale to se dá řešit, LuK má od výroby dost volný setrváky a za studená to dělá bordel s volnoběhem (vlastní zkušenost, což mě teda dost sralo), dělají to i O2, motor tam sebou hází jako by chtěl vypadnout na silnici ;)

Napsal: 07 srp 2007, 21:44
od devonrex
for huml.... nerad bych toto téma zanášel svými off topic, ale co bys řekl dát do toho ad 2) lamelu od RACE (tu čtyřpaprskovou). Zvýšilo by to životnost?

Napsal: 07 srp 2007, 23:52
od Dukes
devonrex píše:for huml.... nerad bych toto téma zanášel svými off topic, ale co bys řekl dát do toho ad 2) lamelu od RACE (tu čtyřpaprskovou). Zvýšilo by to životnost?
Jestli chceš dávat tu čtyřpaprskovou lamelu Sachs,tak k ní kup i přítlačák Sachs.Komplet to vyjde na 18500,-.Je to nejlepší řešení,které vydrží hooodně. :)

Napsal: 08 srp 2007, 00:40
od Sifon
Dukes píše:
devonrex píše:for huml.... nerad bych toto téma zanášel svými off topic, ale co bys řekl dát do toho ad 2) lamelu od RACE (tu čtyřpaprskovou). Zvýšilo by to životnost?
Jestli chceš dávat tu čtyřpaprskovou lamelu Sachs,tak k ní kup i přítlačák Sachs.Komplet to vyjde na 18500,-.Je to nejlepší řešení,které vydrží hooodně. :)
Tiez sa zapojim a opytam sa ci ten 5kvalt perspektivne vydrzi taky krutak ktory bude prenasat ta race spojka kedze pre spojku to nebude problem prenasat dakych 450NM ale ta prevodovka na to asi nebola od vyroby stavana. Ako sa znizi jej zivotnost ked sa pokracuje v upravach na takuto hodnotu? Kolko Nm vydrzi v ramci normy 5kvalt (z 90HP) a kedy je lepsie prehodit celu prevodovku za 6kvalt(spolu s novou spojkou)?

Napsal: 10 srp 2007, 19:58
od devonrex
tak jsem za krásnou cenu vydražil celý spojkový set (lamela, přítlačák, setrvák) z 2,0 TDI (AZV, BKD) a tudíž jen zbývá si to vyzvednout a sehnat někoho, kdo mi to tam "za pusu" napasuje. Sachs RE holt nacpu až do mnou vysněného Seatu Leon Cupra 4x4. (noteeth) Jinak takový malý dotaz....ta lamela spřítlačákem z 2,0 TDI vydrží stejný, nebo o něco větší kroutící moment, než lamela s přítlačákem na ASZ (1, 9 TDI, 96 kw)?