Stránka 6 z 19
Napsal: 16 bře 2010, 21:55
od borelli
Už jsem to někde psal, EGR zacpané mám to ano, sání si zaslouží čistotu ale uznej, že ekologický rozdíl mezi nefunkční EGR a vykuchaným katalizátorem je značný...
I když i EGR plní svoji funkci...
//edit - jo a necituj poslední příspěvek, zbytečně se zaplňuje databáze php indexů

Napsal: 27 bře 2010, 21:58
od Champion
Napsal: 28 bře 2010, 11:15
od Klobrcík
jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
Napsal: 28 bře 2010, 18:29
od RADOSLAV
Já jsem to chtěl taky udělat ale když jsem ho viděl že je jak novéj tak mně ho byla škoda ho rozřezat.

Napsal: 28 bře 2010, 20:14
od Champion
Klobrcík píše:jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
neviem aka chyba by sa mala ukazat .Dnes som to hodil na VAG a ziadne chyby .
Napsal: 29 bře 2010, 20:04
od Klobrcík
Champion píše:Klobrcík píše:jak je to s tou chybou co to někomu píše? jak poznam že mně jí to nenapíše? mam ALH 66kw 2001 GIV..dík
neviem aka chyba by sa mala ukazat .Dnes som to hodil na VAG a ziadne chyby .
někde sem to čet, ale pokud je to ok a nic to nepíše tak se na to o víkendu vrhnu

Napsal: 04 dub 2010, 00:23
od mibfox
Torgan píše:MajklMTB píše:Ja mel při STK bez katu nejlepší hodnoty emisi za 6let.
Před vjezdem do STK jsem autu pořádně naložil abych všecky saze vyprášil a bylo

tiez som na tom podobne
Mam za sebou emise a to mam egr a kat venku.
Kourivost byla tak v pohode, ze sem byl jeste tretinu v norme a to mam nacipovano.
Pouzivam verva diesel a aditivum, mozna to melo vliv ? Na nic jineho nejezdim.
Napsal: 05 dub 2010, 07:45
od sparco gti
to presne mam aj ja z VIF!zlepsil sa ti tah od spodu?po vindani katu?
Napsal: 05 dub 2010, 12:13
od mibfox
sparco gti píše:to presne mam aj ja z VIF!zlepsil sa ti tah od spodu?po vindani katu?
Po pouziti vifu uz si nedovedu predstavit ze bych uz bez nej kdy vubec jezdil.
Je to bajecny, motor se ztisil temer hned po naliti do nadrze a po vyjeti 1/3 mi prislo ze to calo o malinko lepe jet. Po jedny nadrzi uz je rozdil znat dobre.
Po vyndani katu sem nepozoroval narust tahu odspoda, ale rychlejsi vytaceni motoru nez driv. Myslim ze je znat ta lepsi pruchodnost. Emise mam normalni i s katem out a egr off, takze ekoteroristi tahnete do prde...
Chybu na emisisch vylucuju, stal sem normalne ve fronte a 2 auta prede mnou neprosly

Napsal: 09 dub 2010, 15:00
od Golf-GT
Dani34el píše:dali píše:Mám asi tak 14 dní kat off. Důkladně jsem vyčistil vnitřek a obal nechal. Znát to určitě je. Nejvíc znatelný zlepšení je od 3000 otáček nahoru, motor teď má cenu vytáčet dál než předtím, prostě vadne o něco pozdějc. Rezonance žádný slyšet nejsou. Spotřebu jsem zatím neměřil, ale ručička palivoměru padá cca stejně jako předtím.
Může mi někdo napsat, jestli mi něco přinese rozpárání katu a navaření trubky dovnitř?
Jediný co mě po odstranění katu otravuje je smrad z vejfuku - teď to z vejfuku smrdí jak nějaká Avie nebo Karosa, takovej ten štiplavej smrad, fujtajbl! To je důkazem devítiletej kat s víc jak dvěstě tisícema na hrbu opravdu fungoval, ale i tak mi připadá že to smrdí docela dost, má někdo podobnou zkušenost?
Přesně tak, "smrdí" to víc a hlavně co l,ítá z vejfuku je hrůza. V Německu a ve švýcarsku někdy dělaj mobilní kontroly němcům a Švýcarům...zastavěj auto a orientačně změřej obsah CO a spol. vě výfukovejch plynech. kdyby tohle dělali u nás, tak Ti bez KATu rovnou vezmou techničák. Lidi mějte rozum, já jsem taky pro mírnej tuning, ale KATT OFF je prasárna a zločin.
Bohužel typicky český --- co nejvíc ochcat, ať to nikdo nevidí, stejně to dejchá ten za mnou

ale auta z německa sem s tím jezděj

Napsal: 09 črc 2010, 21:04
od Votas83
Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.
Napsal: 10 črc 2010, 10:45
od Golf-GT
Votas83 píše:Kluciii už jste nekdo delal Kat Off na dvojkový oktuli,mam erg už off a chtel bych se pustit i do katu.
je to jak u kterýhokoli jinýho auta ne? nebo má řízenej kat?
Napsal: 10 črc 2010, 22:00
od Votas83
Práve to nevím,ale melo by to být jako u všech aut,asi...
Napsal: 11 črc 2010, 20:49
od Votas83
Poradi mi nekdo prosím?...

Napsal: 11 črc 2010, 20:59
od Tomas.cz
Napiš kód motoru