PD alebo CR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

martilulin píše:U tech bavoraku zalezi asi na kusu.Koupil jsem si 320d 110kw CR,mela pres 200kHned jsem sehnal nahradni vstriky a turbo.Dnes ma motor pres 400k a vstriky a turbo lezi ve skrini.Je pravda,ze tankuju jen u Agipu,pridavam SDA aditiva,ale proste nemam sebemensi problemy,auto nezna LL oleje,diky tomu drzi i turbo.Mimochodem turbo co ma 400k se hned tak nevidi.Nicmene o tom blbem chlazeni u posledniho valve u 6V BMW jsem to slysel taky.Ale jeste jsem nikdy zadnej chycenej nevidel a to vidim jen BMW.CR je dobrej system,rozhodne lepsi jako ten hnus PD.Ale klasicka rotacka byla nej.Spolehliva,nenarocna a jela skvele.
no mne sa bawa nahodou dost vidia a vsetko sa da zohnat aj za rozumnu cenu .. a ta vydrz ..zalezi od kusu ... tie 110kw 2l su celkom vydarene a veru neviem ktore auto zajazdi na dialnici pri 140 pod 5l

inak co tak nova IMPREZA 2.0 d (110kw) nemam osobnu skusenost no co som cital vyzera to na celkom vydareny motor ...ukaze cas spolahlivost ...

ale na to ze to je permanentna 4x4 , super podvozok , zrychlenie uplne OK 8.6s .. to v priemere dost malo zere!! a fakt ho dost chvalia v testoch
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

martilulin píše:U tech bavoraku zalezi asi na kusu.Koupil jsem si 320d 110kw CR,mela pres 200kHned jsem sehnal nahradni vstriky a turbo.Dnes ma motor pres 400k a vstriky a turbo lezi ve skrini.Je pravda,ze tankuju jen u Agipu,pridavam SDA aditiva,ale proste nemam sebemensi problemy,auto nezna LL oleje,diky tomu drzi i turbo.Mimochodem turbo co ma 400k se hned tak nevidi.Nicmene o tom blbem chlazeni u posledniho valve u 6V BMW jsem to slysel taky.Ale jeste jsem nikdy zadnej chycenej nevidel a to vidim jen BMW.CR je dobrej system,rozhodne lepsi jako ten hnus PD.Ale klasicka rotacka byla nej.Spolehliva,nenarocna a jela skvele.
no mne sa bawa nahodou dost vidia a vsetko sa da zohnat aj za rozumnu cenu .. a ta vydrz ..zalezi od kusu ... tie 110kw 2l su celkom vydarene a veru neviem ktore auto zajazdi na dialnici pri 140 pod 5l

inak co tak nova IMPREZA 2.0 d (110kw) na rozdiel od baw nemam osobnu skusenost no co som cital vyzera to na celkom vydareny motor ...ukaze cas spolahlivost ... aj konstrukcia je ina

ale na to ze to je permanentna 4x4 , super podvozok , zrychlenie uplne OK 8.6s .. to v priemere dost malo zere!! a fakt ho dost chvalia v testoch
GIV var asz 4mot upraveny
Domanický Jozef
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Odpovědi: 0

Aký motor?

Příspěvek od Domanický Jozef »

MJ,ktorý dal na začiatku otázku,aký motor do Oktávky,už dúfam vie čo potrebuje.Lebo ja som to po čítaní odpovedí na jeho otázku nepochopil.Asi je to tak,ako keby sa opýtal,či je lepšia čiernovlasá,blondína či červenovlasá.Jeden by napísal:na čierne a blondíny sa môžem vysr.,mal som tri a všetky ma ojeb.Druhý napíše:budeš učiť žrebca skákať ,najlepšie sú brunety.Tretí napíše:na baby Vám seru,NEBRAT!!!!!!!!!!,najlepší sú chlapci.Tak neviem,už aby bol ten elektrický Trabant.
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Konečne to niekto uzavrel reálne. Možno o rok, dva to bude objektívnejšia téma do fóra.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

To jsme ale stále u ženských. Je jedno, jestli je to bruneta nebo blondýna, protože zbytek je u všech stejný. Stejně dokonalý nebo poruchový, záleží už jenom jaké máš štěstí na kus a, samozřejmě, na roku výroby.
Někdo chce něco svěžejšího, někdo má rád veterány. Většině z nás ale většinou nevadí, že je již mírně ojetá.

Jde o to, jestli potom na požadavek "bruneta nebo blondýna" (PD nebo CR), nebude odpověď:

Kup si raději osla. :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“