Stránka 6 z 6
Napsal: 19 dub 2016, 22:49
od Huml
dorazovým červíkem
Napsal: 20 dub 2016, 12:57
od F.ERESO
Nalogovat a uvidíš jak turbo reguluje.. Pokud bude na grafu nějaké harakiri tak hledat příčinu proč špatně reguluje a turbo napr přefukuje nebo podfukuje.. Ale ten egr by to klidne dělat mohl:)
Napsal: 23 dub 2016, 15:01
od F.ERESO
Čau, tak v pátek jsem vyzvedl golfa z RF Auto v Brně. Zafrézovaly dosedací plochy, vyměněny gumičky na vstřikách, nové šrouby a auto cuká pořád.. Je fakt že o hodně hodně míň ale je to tam pořád.. Při cca 70°C chladící kapaliny vpohodě, třeba i v 90°C vpohodě, ale jak se jede s autem cca pul hodiny a je to pořádně prohřáté, dělá tohle.. Už fakt nevím, v pondělí tam jedu znovu ale bojím se páč nevím na co se připravit :-/... Vstřiky jsem se díval na diagnostice a ty se mi zdají ok, teda aspon podle korekce, hodnoty na volnoběh:
1) -0,45
2) -0,28
3) 0,54
4) 0,19
Max tam někdy skočilo na jednom vstřiku okolo 1, ale ne víc..
Zlatá felicia...

Napsal: 25 dub 2016, 18:56
od satos
dhfool píše:Řešil jsem stejný motor se stejným problemem. Po výměně EGR to přestalo.
Ďakujem.
EGR vymenené, dokonca bolo aj zapísané v chybách. Trocha dlhšia skúšobná jazda a motor ani neťukol, zatiaľ všetko OK.
Napsal: 29 dub 2016, 20:13
od F.ERESO
Tak vyřešeno.. někdo předemnou vyměnoval pravděpodobně podávací čerpadlo a přehodil hadice... po zahřátí nafty a sepnutí termo ventilu šly tlaky proti sobě ..
Ale mám otázku, kdo má sedla zafrézované a drží? Kolik máte po tom najeto? Mám AMC hlavu, teda ne origo..