Stránka 6 z 6

Napsal: 07 srp 2007, 20:55
od octavie81
dimec píše:Silentbloky asi ne to pochybuji.To je jako nepravidelny chod motoru.Kdyby to delaly silen.. tak by to asi delalo porad nebo i pri jakemkoliv startu.Ale to trepani je jen par sekund pri hodne studenem(jako stani pres noc)pak to ustane.I kdyz jsem zkousel vsechny zhavicky tak mi to nekdy chytne tak ze to docela zahulilo sedy kour.Tak jestli nezhavi malo ze jedou ale slabe.No mam nachystane Bosch tak to vymenim a uvidime.Jedine ze by padala nafta ale to zase chyta hned :? nemusim tocit.
Ja sem to resil od novatdi81kw,ted mam najeto 60tis km a porad stejne,sterter novy,davka,atd,ale jak je teplota 7-10s,tak to chytne na tri...sice hned,ale na tri,okamzite se chytne ten ctv valec.Jak to zhavi od 6s,tak ok,zvedl jsem i dobu zhaveni,pry to nektere81delaj,jak je v noci nad 10s,tak ok,uz to neresim.vam to take chyta na tri,proto to zakolisani a troska koure,ale stim asi nic neudelame.

Napsal: 07 srp 2007, 21:10
od Huml
no a co třeba špatný vstřiky, o změření tlaků ve válcích ani nemluvím, jinak dej sprint 764, uděláš údržbu, zvedneš výkon a přidáš zároveň naftu pro start ;)

Napsal: 07 srp 2007, 21:18
od octavie81
no ja vim,ale si rikam,zanovni auto a delato od nova,jezdi to super,,onehda jsem to zkousel,porad210,jen to nekdy rano skytne,mozna ty trysky,az me to nasere,tak prijedu do BRNA

Napsal: 01 pro 2007, 12:15
od miraspetrowski
travel242fx píše:
octávia píše:Díky za rady,skusím vyměnit baterku,protože se mě zdá béjt nak malá,
a ten palivovi filtr ten asi bude taky prdeli :( ,kdyš je motor vipléj,vhadičkách sou vzduchoví bubliny,
no tak beterku ani nemusis menit ked mas v hadickach vzduchove bubliny je to jasne preco ti to tazko startuje.Naftovy filter nieje pricinou vacsinou to prisava vzduch cez ten spatny ventil,ale ak ho mas uz dlksiu dobu vymen aj ten.
nemohu sehnat ten zp. ventilek na filtru jak tady zmiňuješ ,dal jsem už druhý,ale použitý a chvilku todalo pokoj, pak zase začne probublávat v průhledné hadičce vzduch vw sharan

Napsal: 01 pro 2007, 12:30
od Slavkov
... zkus na něm vyměnit tu gumičku/y (podle typu) :)... cca 4,- a kolik to potrápí (wallbash)

Napsal: 04 pro 2007, 16:27
od Viktor X
Slavkov píše:... zkus na něm vyměnit tu gumičku/y (podle typu) :)... cca 4,- a kolik to potrápí (wallbash)
:o mně přišly 2 gumičky do oktávky na 100,- (wallbash)

Napsal: 21 črc 2009, 17:17
od JardaNet
píšete,že je dobrý zkusit odpojit teplotní čidlo.tak jsem to chtěl na oktě udělat,ale ouha kde to čidlo najdu.Toť otázka.Dík za odpověď.

OI po správném nastavení nechytne za studena ?!?

Napsal: 09 úno 2013, 18:00
od mvauto
Zdravím chlapi, mám O1 81kW, koupil jsem jí už čipnutou, egr off, kat off, a jiný vstřiky. Už jsem jí kupoval s tím že při studeném nastartování tak 5 až 10 minut dle teploty) jde neklidně a dost kouří, pak se ustálí i když vyšší kouřivost zůstává stejně jako tvrdší chod a lenost od spodu, pořídil jsem si kabel (obyčejný) a načet chybu regulace počátku vstřiku nebo jak to přesně je. Bohužel TDI graf mi nechodí, ale v měřených hodnotách skupina 4 ve 2. a 3. políčku, požadovaná hodnota 1.3° a aktuální 8.8°. Tak jsem nastavil čerpadlo aby se hodnoty takřka shodovaly a.... Motor se zklidnil, šel parádně a měkce od spodu, teplé starty super ALE když motor vychladl, mohl mít něco okolo 5-10°C tak jen kouř jak z parní lokomotivy a nechytnul, ani na podruhý, ani na potření, vůbec, poradí někdo prosím. Přikládám hodnoty na volnoběh, a podotýkám že po nastavení na správnou hodnotu jsou tyto hodnoty i za jízdy v jakémkoli režimu jak mají být. Děkuji za rady.

Obrázek
Obrázek

Napsal: 10 úno 2013, 10:03
od Kamil-TDI
Tady máš ten ventil za pár korun!

http://shop.automotivezlin.cz/motor-spo ... -paliva-37

Napsal: 10 úno 2013, 11:30
od rehak6co
mvauto: Nevim proč ti nejde TDi graf, ale když dáš v tom základnim nastavení skupinu 000 vidíš aktuální předvstřik teť si nejsem vůbec jistej ale asi ve druhym okně.
Ale podle mě už ti zapsaná chyba v jednotce odpověděla, že řj. nemůže hodnotu nastavit může znamenat mechanickou závadu na čerpadle...
Nebo je čerpadlo tak mimo že to nedohoní regulace...
Má bejt kolem 55

Napsal: 10 úno 2013, 12:02
od mvauto
mám čínu kabel a crack VAG a i když se chová jako registrovaná tak to u grafu píše že chce registrovat.

Co se auta týká tak asi pořídim pořádnej kabel ať vím co s tím pořádně je. Jinak novej poznatek, dvě hodiny po nastavení auto nechytlo jak jsem psal, tak jsem vrátil zpět jak bylo a chytlo to, nedalo mi to a po najetí cca 60km vše zase nastavil jak má být, po 4 hodinách v -4°C auto chytlo na první ihned bez problému a šlo v pohodě. Takže ten první studenej start po nastavení co nechytala fakt nechápu. Teď to stálo celou noc tak uvidim.