Diagnostika u JTD vyblikanim

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alfik píše:
Torgan píše:
alfik píše: Tak to je blbe. Ja na 3 asi aj 150. 4 tak 190. Ale je mi jasne,ze sa to moc neda porovnavat.
Trosku dost trepes (LOL)
Ked vymenim spojku potvrdim videom.
Mam 5q
nech kukam ako kukam tvoj motor na youtube vidim tam len videa podobne tomuto
http://www.youtube.com/watch?v=fg_twB_F ... re=related
jedine ze by si tam mal inu verziu ako mas v podpise 8)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

No to mas sice pravdu,ale kukaj poriadne a zistis,ze 3 a 4 toci len do 4000. Potom mu uz otacky podskocia cez spojku. A mam ten motor,co mam v popise.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
favo007
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 06 čer 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo007 »

Tak ja nevim. Me se zda ze to auto meni mapy dle chuti. Jednou to zabare jako byk a pak je to takove vlazne zase. Cely EGR uz mam projity. pochopil sem jak to funguje. Oba ventily funguji,ale podtlak je uz od rozbocky mezi posilovacem vzduchu a termostatem malicky a neverim,ze dokaze otevrit ventil,kdyz mi poradne nevcucne jazyk
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

no nevim mi Stilo jede na 3ku 4500 ot 130km/h :-) :-) :-)
tady je nejake video :
http://www.youtube.com/watch?v=lJmU1Xa_ ... annel_page
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

favo007 píše:Tak ja nevim. Me se zda ze to auto meni mapy dle chuti. Jednou to zabare jako byk a pak je to takove vlazne zase. Cely EGR uz mam projity. pochopil sem jak to funguje. Oba ventily funguji,ale podtlak je uz od rozbocky mezi posilovacem vzduchu a termostatem malicky a neverim,ze dokaze otevrit ventil,kdyz mi poradne nevcucne jazyk
Neviem preco riesis EGR,ked si ho mal zaslepeny. Islo to potom lepsie.
EGR zostava otvary zhruba do 1200 ot. Takze ked ti ho aj podtlak neotvori tak mrdat,je to ako keby je zaslepeny. Horsie by bolo,keby ostava zaseknuty - otvoreny aj vo vyssich otackach.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

podtlak by bolo vhodne zmerat pri otackach okolo 2000. jednoduchsie je podla mna ako maturovat jazykom ist skusit kdesi do servisu kde doakzu zmerat aj tlak turba, aj podtlak aj vsetko.
favo007
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 06 čer 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo007 »

Tak mi ten servis ukazte. Ja zhanim. Ted ale nemam penize na diagnostiku. Musim udelat STK a geosku. A pak se vrhnu na brzdy a zadni ramena.
Jako jo jede to pekne,ale chci at to zase zere tech 6,5. Budu muste proste ozelet vykon. Hrabal sem se v tom zitra jeste budem,ale asi tu zaslepku oddelam. Budu to kamosovi pujcovat do Brna a chci at mu to zere co nejmin. Jinak kdyz se uz tak bavime zda se vam hodne 700 za geometrii? na bravu. Tam to je za chvilku a kor kdyz to je nerozhozene teda myslim
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

alfik píše:No to mas sice pravdu,ale kukaj poriadne a zistis,ze 3 a 4 toci len do 4000. Potom mu uz otacky podskocia cez spojku. A mam ten motor,co mam v popise.
vyssie ako 4000 sa neoplati tocit ked uz ti nestupa vykon tak ked mam hnat motor do 5000 tak mam podobne hodnoty ale to je zbytocne takze som to nebral do uvahy ;)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

kecka píše:no nevim mi Stilo jede na 3ku 4500 ot 130km/h :-) :-) :-)
tady je nejake video :
http://www.youtube.com/watch?v=lJmU1Xa_ ... annel_page
no moc tam toho nevidim je to daleko (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

seriove jtd sa oplati tocit do 4500max, potom to uz je slabota, ale jtd po chipe taha vyssie. mne jtd povodne 77kw teraz taha do 5000. samozrejme ze je to cioti ze to pomalicky straca dych, ale to je minimalne. na 3ke, co je podstatne pre mna na obiehanie to stale taha, takze nemusim spekulovat s preradovanim pocas predbiehania. na 4ke je ten prepad vykonu rapidne poznatelny, ale stale to taha lerpsie ako 5ka. uvidim ako to pojde po pridani turbu.
favo007: servis takto nepoznam, nie som z ciech. poznam len vo svojom okoli. skus sa popytat na alfa156.cz
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Torgan píše:
alfik píše:No to mas sice pravdu,ale kukaj poriadne a zistis,ze 3 a 4 toci len do 4000. Potom mu uz otacky podskocia cez spojku. A mam ten motor,co mam v popise.
vyssie ako 4000 sa neoplati tocit ked uz ti nestupa vykon tak ked mam hnat motor do 5000 tak mam podobne hodnoty ale to je zbytocne takze som to nebral do uvahy ;)
No tak to je fakt,ale ty si mi chcel vyvratit,ze dam na 3-ku cca 150. A to viem ze dam. Inak mne auto taha zhruba do 4800,potom uz je tam citit pokles vykonu. Bezne tocim do 4 tis.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

alfik tvoje by ťahalo aj do vyšších len upraviť niektoré mapy, ale to som ti v trenčíne ukazoval. inak už som našiel ten soft čo sme ti ťahali z auta, ak chceš tak ti to prepošlem na mail
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

alpiners2 píše:alfik tvoje by ťahalo aj do vyšších len upraviť niektoré mapy, ale to som ti v trenčíne ukazoval. inak už som našiel ten soft čo sme ti ťahali z auta, ak chceš tak ti to prepošlem na mail
To by som bol rad. A ak si niekde na net hodil aj ten program v ktorom sa s tym da pohrat,tak by som ti bol povdacny. Ked tak mi na mail napis link.
Inak tie mapy by som este mohol poladit,ale to potom niekedy s tebou na nejakom stretnuti.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

šupnem to niekam na rapid aj s tou tvojou úpravou a môžeš sa zabávať (noteeth) však keď budeš na sk tak sa ozvi, bez kábla toho veľa nespravíš ;)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ALFIK SLA TI NA KONIEC SPOJIT ALFA S TYM SOFTOM?A TU RYCHLOST MOZEM POTVRDIT MAM TAKU ISTU ALFU Z TYM ISTYM MOTOROM KAT VYMLATENY EGR ZASLEPENY A IDE MI TO TAK ISTO MINULE SOM SKUSAL 4 190KMH5 CEZ 200
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“