vyhřívání chladící kapaliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5050
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Asi by ta hadice šla upravit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

nemá niekto nejakú schému dorobeného ohrevu na vypínač? diky :D
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
Martony
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 srp 2010, 14:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martony »

Zdravím, mám problém s předehřevem a to takový, že když provedu test akčních členů pomocí vagu tak sepne pouze relé malého topného výkonu a když má probíhat test druhého relé které je na velký topný výkon tak se nic neděje. Z řídící jednotky nepřijde signál do relé aby seplo. Nejsem si jist zda to mám dobře napinovane v konektoru u řídící jednotky. Relé malého topného výkonu ovládá pin 17 v ŘJ a relé velkého topného výkonu pin 34 v ŘJ takto jsem to nešel v el. schématu. Je to v Golf iv 1.9 TDI AHF rv. 98. Díky za rady
Uživatelský avatar
stagrik
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 říj 2009, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech-Ledeč nad Sázavou

Re:

Příspěvek od stagrik »

tomch píše: 13 bře 2010, 18:02


Upozorňuji: ŘJ motoru bez úprav, dodělány relátka na piny 17 a 34, výměna alternátoru za 120A. V případě, že VAG ukazuje zatížení alternátoru 100%, přerušit přívod na pin 22 ŘJ motoru a připojit na něj 5 pin bílé svorkovnice v oddělovacím prostoru.(signál svorky DF alternátoru).
Zdravím co jsem zde pročítal tak se mne zdálo,že jste problematiku dodělání dodatečného příhřevu chl.kapaliny pochopil jak celkově dodělat.Šlo by se nějak domluvit.Potřeboval bych minimálně nějakou konzultaci jak provést v mém případě.Nebo na mail stagrik@seznam.cz.Diky Dan
Octavia 1.9 tdi 66kw AGR
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Mala Ida

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Příspěvek od morningstar1989 »

Tak pridam sem aj ja svoj unikát
zobral som 2 príruby prisruboval ich k sebe nahodil na hadicu do radiatora a mam tam 6x žhavič myslim 16A
je to v golfe 4 74kW automat
jebol som tam 180A alternator bosch z passat b6 a na volnobeh to stiha - avsak nemam vyskusane ked ide dohrev zhavicov aj v motore
teplota paradne stupa
2x rele, 2x kabel od alternatora ako 2 banky
_
2 vypínače so signalizaciou, po vypnuti kluca odpaja rele
jedine coho sa bojim ze moze ostat rele v zopnutej polohe pri tych prudoch dost mozne... takze treba si davat bacha
neviem cuvat s vozikom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“