vyhřívání chladící kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5050
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Zdravím, mám problém s předehřevem a to takový, že když provedu test akčních členů pomocí vagu tak sepne pouze relé malého topného výkonu a když má probíhat test druhého relé které je na velký topný výkon tak se nic neděje. Z řídící jednotky nepřijde signál do relé aby seplo. Nejsem si jist zda to mám dobře napinovane v konektoru u řídící jednotky. Relé malého topného výkonu ovládá pin 17 v ŘJ a relé velkého topného výkonu pin 34 v ŘJ takto jsem to nešel v el. schématu. Je to v Golf iv 1.9 TDI AHF rv. 98. Díky za rady
Re:
Zdravím co jsem zde pročítal tak se mne zdálo,že jste problematiku dodělání dodatečného příhřevu chl.kapaliny pochopil jak celkově dodělat.Šlo by se nějak domluvit.Potřeboval bych minimálně nějakou konzultaci jak provést v mém případě.Nebo na mail stagrik@seznam.cz.Diky Dantomch píše: ↑13 bře 2010, 18:02
Upozorňuji: ŘJ motoru bez úprav, dodělány relátka na piny 17 a 34, výměna alternátoru za 120A. V případě, že VAG ukazuje zatížení alternátoru 100%, přerušit přívod na pin 22 ŘJ motoru a připojit na něj 5 pin bílé svorkovnice v oddělovacím prostoru.(signál svorky DF alternátoru).
Octavia 1.9 tdi 66kw AGR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Re: vyhřívání chladící kapaliny
Tak pridam sem aj ja svoj unikát
zobral som 2 príruby prisruboval ich k sebe nahodil na hadicu do radiatora a mam tam 6x žhavič myslim 16A
je to v golfe 4 74kW automat
jebol som tam 180A alternator bosch z passat b6 a na volnobeh to stiha - avsak nemam vyskusane ked ide dohrev zhavicov aj v motore
teplota paradne stupa
2x rele, 2x kabel od alternatora ako 2 banky
_
2 vypínače so signalizaciou, po vypnuti kluca odpaja rele
jedine coho sa bojim ze moze ostat rele v zopnutej polohe pri tych prudoch dost mozne... takze treba si davat bacha
zobral som 2 príruby prisruboval ich k sebe nahodil na hadicu do radiatora a mam tam 6x žhavič myslim 16A
je to v golfe 4 74kW automat
jebol som tam 180A alternator bosch z passat b6 a na volnobeh to stiha - avsak nemam vyskusane ked ide dohrev zhavicov aj v motore
teplota paradne stupa
2x rele, 2x kabel od alternatora ako 2 banky
_
2 vypínače so signalizaciou, po vypnuti kluca odpaja rele
jedine coho sa bojim ze moze ostat rele v zopnutej polohe pri tych prudoch dost mozne... takze treba si davat bacha
neviem cuvat s vozikom