zvýšení výkonu 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

VWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
všechno jde když se chce, motor tam jde bez úprav je to to samý akorát je jiný turbo a vstřiky s jednotkou, ale to ničemu nebrání :)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

VWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
O AFN motoru vím :)
VWMK3
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 říj 2010, 19:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od VWMK3 »

Takže vyměním jen kus za kus a konektor na jednotku je taky stejný na všechny motory?

Zdendo a za kolik? stav, najeto atd?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

RADOSLAV píše:Tlak turba je 2.3
Ale už je to ok já jsem se blbě podíval to blikala kontrolka na vodu.Ale nevím proč vody je tam dost.Měnil jsem termostat.Omlouvám se .
2.3 predpokladam 2300 tj 1.3 baru jestli mas orig turbo to je peknej masakr na nej :-))) ani bych se tomu oleji nedivil ....
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

VWMK3 píše:Takže vyměním jen kus za kus a konektor na jednotku je taky stejný na všechny motory?

Zdendo a za kolik? stav, najeto atd?
u afn je stejnej konektor, spíš 2 konektory, jako u 1Z jsou to stejný čerpadla, ALH AHF už má jeden konektor, ale lze je předělat, uskřípneš dráty a dáš jeden nebo 2, pořád je tam 10 drátů, na golfu mám AHF, byl boj se schématem přepojení ale je to uplná brnkačka, protože tu jsou lidi jako např. Zdeněk M a ty ti poraděj :)
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
LuckkyLuke
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 led 2007, 22:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od LuckkyLuke »

VWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
AFN 81kW, má naklápěcí turbo jinou váhu vzduchu,ventily ovládací atd.Je jiné řízení turba. Nemá podtlakový ventil v jednotce motoru, AHU,ALE je 66 kW tam by to mělo být stejné.
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

LuckkyLuke píše:
VWMK3 píše:zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?
AFN 81kW, má naklápěcí turbo jinou váhu vzduchu,ventily ovládací atd.Je jiné řízení turba. Nemá podtlakový ventil v jednotce motoru, AHU,ALE je 66 kW tam by to mělo být stejné.
jaký rozdíl je ve váze vzduchu? sice má jenej ventil, ale ten pasuje na konektor, není s tím problem, oproti AHF který má jiný konektory, jinak je to funkčně stejný
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
RADOSLAV
Přispěvovatel
Příspěvky: 481
Registrován: 21 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RADOSLAV »

Brouk-T5 píše:
RADOSLAV píše:Tlak turba je 2.3
Ale už je to ok já jsem se blbě podíval to blikala kontrolka na vodu.Ale nevím proč vody je tam dost.Měnil jsem termostat.Omlouvám se .
2.3 predpokladam 2300 tj 1.3 baru jestli mas orig turbo to je peknej masakr na nej :-))) ani bych se tomu oleji nedivil ....
Jo origo KOLIK BY TEDA PO NA ČIPOVÁNÍ 1Z 66 kw mnělo tlačit???
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

RADOSLAV píše:
Brouk-T5 píše:
RADOSLAV píše:Tlak turba je 2.3
Ale už je to ok já jsem se blbě podíval to blikala kontrolka na vodu.Ale nevím proč vody je tam dost.Měnil jsem termostat.Omlouvám se .
2.3 predpokladam 2300 tj 1.3 baru jestli mas orig turbo to je peknej masakr na nej :-))) ani bych se tomu oleji nedivil ....
Jo origo KOLIK BY TEDA PO NA ČIPOVÁNÍ 1Z 66 kw mnělo tlačit???
není to o tom kolik by mělo tlačit, origo tlačí 1bar a pak záleží na tom, co tam kdo nahraje
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Kostelec

Příspěvek od Hlava »

Dneska sem byl s pásovcem na emisích a kupodivu sem v poho prošel i se sprintama 764 takže to čuzení zas tak hrozný není :D
passat B4 tdi sprint 764 moto Honda vtr 1000f
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Hlava píše:Dneska sem byl s pásovcem na emisích a kupodivu sem v poho prošel i se sprintama 764 takže to čuzení zas tak hrozný není :D
ikdyby ti to hulilo jak kamna tak projdeš :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

nevíte někdo jestli je možný aby v TDI byl omezovač na rychlost 190 - 200 km/h? během chvilinky tam mám 190 ale potom se nic neděje, držím to pár KM a stále to nic nedělá, pořád stejná rychlost, otáčky 4000 ale dál to prostě nedostanu, :o měla by to být jednotka z B4

fotka jednotky http://leteckaposta.cz/938410335
díky moc

nikdo nic? prosím
Naposledy upravil(a) Golf-GT dne 13 srp 2011, 23:33, celkem upraveno 1 x.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
chester.mino
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11 bře 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od chester.mino »

Zdravim vospolok. Potrebujem poradit ohladom vyberu trysiek pre moju A4 r.96 1Z. Nechcem z toho robit nejaku strasnu raketu ( ono sa to snad ani neda ), len ju chcem trochu ozivit. Rozhodujem sa medzi S520 , PP520 alebo S502 alebo PP502 . 764 urcite nie kvoly piestom to uz ovladam jak ocenas , a pravdupovediac by urcite boli zbytocne. Mam nalietane 270tis (+,- ale skorej + :D ), chystam dat zaroven turbo na repas ( mozno prihodim na spolujazcovu stranu jeden IC, erg off je jasnostou a taktiez pojde nova vaha vzduchu ). Moja hlavna otazka znie aky je rozdiel medzi Sprint a Powerplus. Ktore by boli vhodnejsie a pri ktorych sa uz musi upravovat soft, a ci 502 ( ci uz S alebo PP ) mozu sposobit nejaku galibu s tymi piestami( hlavne pri dlhsej jazde okolo 160-170 km/h ), a ako je to so spotrebou.

Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem :)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

chester.mino píše:Zdravim vospolok. Potrebujem poradit ohladom vyberu trysiek pre moju A4 r.96 1Z. Nechcem z toho robit nejaku strasnu raketu ( ono sa to snad ani neda ), len ju chcem trochu ozivit. Rozhodujem sa medzi S520 , PP520 alebo S502 alebo PP502 . 764 urcite nie kvoly piestom to uz ovladam jak ocenas , a pravdupovediac by urcite boli zbytocne. Mam nalietane 270tis (+,- ale skorej + :D ), chystam dat zaroven turbo na repas ( mozno prihodim na spolujazcovu stranu jeden IC, erg off je jasnostou a taktiez pojde nova vaha vzduchu ). Moja hlavna otazka znie aky je rozdiel medzi Sprint a Powerplus. Ktore by boli vhodnejsie a pri ktorych sa uz musi upravovat soft, a ci 502 ( ci uz S alebo PP ) mozu sposobit nejaku galibu s tymi piestami( hlavne pri dlhsej jazde okolo 160-170 km/h ), a ako je to so spotrebou.

Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616 zde máš přehled trysek, u řady Race se doporučuje chip, o motor bych se nebál, 170 ps a prej v pohodě je to o tom jak s tím kdo jezdí, jsou lidi co zkurvěj novej motor za 40 000 km a druhý najezděj 500 000km
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
chester.mino
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11 bře 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od chester.mino »

Golf-GT píše:
chester.mino píše:Zdravim vospolok. Potrebujem poradit ohladom vyberu trysiek pre moju A4 r.96 1Z. Nechcem z toho robit nejaku strasnu raketu ( ono sa to snad ani neda ), len ju chcem trochu ozivit. Rozhodujem sa medzi S520 , PP520 alebo S502 alebo PP502 . 764 urcite nie kvoly piestom to uz ovladam jak ocenas , a pravdupovediac by urcite boli zbytocne. Mam nalietane 270tis (+,- ale skorej + :D ), chystam dat zaroven turbo na repas ( mozno prihodim na spolujazcovu stranu jeden IC, erg off je jasnostou a taktiez pojde nova vaha vzduchu ). Moja hlavna otazka znie aky je rozdiel medzi Sprint a Powerplus. Ktore by boli vhodnejsie a pri ktorych sa uz musi upravovat soft, a ci 502 ( ci uz S alebo PP ) mozu sposobit nejaku galibu s tymi piestami( hlavne pri dlhsej jazde okolo 160-170 km/h ), a ako je to so spotrebou.

Este dodam ze nie som vodic typu tocim to do cerveneho. Potrebujem skorej lepsiu acceleraciu v nizsich otackach, max do 3300 ot. , viac snad ani nejazdim. Iba ked nemecko dialnice ( 3,4 krat do roka ). Dakujem :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616 zde máš přehled trysek, u řady Race se doporučuje chip, o motor bych se nebál, 170 ps a prej v pohodě je to o tom jak s tím kdo jezdí, jsou lidi co zkurvěj novej motor za 40 000 km a druhý najezděj 500 000km
Dik. Takze ak to dobre chapem, tak co sa tyka trysiek radov Sprint a PP , soft sa upravovat nemusi. Cennik trysiek som videl asi uz 100 krat :D ale aj tak dik. Neviem sa ale rozhodnut medzi Sprint a PP (502- v mojom pripade som sa rozhodol ), ci je vobec medzi nimi citit rozdiel.....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“