BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 17 pro 2007, 12:10
- Bydliště: Zdice,Praha
Odpovědi: 0
ted to jede fakt pěkně včera se mi podařilo ujet i 206 gti takt pěknyLittle player píše:Dakujem za rady, a moze sa ist fusovat.
to Vonderka: To Tvoje TDS-ko musi byt ina supa, nad podobnymi upravami rozmyslam aj ja len mam obavu ci to uz nebude vela na ten motor. Predsa tie uz tolko krat spominane hlavy...
stači to jen nechat pořadně ohřat
BMW 325 TDS Dieseltechnik chip 178ps,egr off,kat. off,vzduch. filtr KN, momentální tlak turba 1,6-1,8....
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Odpovědi: 0
Cakal som kym sa vonka troska otepli a len vcera som to skusal fusovat. Cidlo aj hadicku som objavil, spravil som si aj redukciu na 5 barovy manometer, ale nejak mi to nic neukazovalo. Neviem ci bola niekde nejaka netesnost, alebo to skreslilo zvacsovanie priemerov hadiciek do manometra. Ked som nehal tecko otvorene a skusal prstom ci je tam tlak, tak sa mi zdalo ze tam nejaky extra velky tlak nieje. Akurat mi cez ten otvor prskalo kusok oleja. To by som sa chcel spytat ci je normalne ze je v sani olej... Povedal som si ze tlak zvysim aspon o kusok naslepo. Na tycke som povolil kontru ale tyckou som nepotocil lebo je to na nejaky extremne maly kluc. 6-ka mi bola velka. Aky je tam vlastne kluc?
Ani to nemusí prosakovat turbo,ale mě to třeba dělá odvětrání z ventilovýho víka. Ta hadice je napojená na sací hadici co jde do turba.Little player píše:Cakal som kym sa vonka troska otepli a len vcera som to skusal fusovat. Cidlo aj hadicku som objavil, spravil som si aj redukciu na 5 barovy manometer, ale nejak mi to nic neukazovalo. Neviem ci bola niekde nejaka netesnost, alebo to skreslilo zvacsovanie priemerov hadiciek do manometra. Ked som nehal tecko otvorene a skusal prstom ci je tam tlak, tak sa mi zdalo ze tam nejaky extra velky tlak nieje. Akurat mi cez ten otvor prskalo kusok oleja. To by som sa chcel spytat ci je normalne ze je v sani olej... Povedal som si ze tlak zvysim aspon o kusok naslepo. Na tycke som povolil kontru ale tyckou som nepotocil lebo je to na nejaky extremne maly kluc. 6-ka mi bola velka. Aky je tam vlastne kluc?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
hej hej z odvetrávania môže tiež, ja to mám tak isto, turbo neprepúšťa, je úplne v poriadku, olej mi nemizne len max. pol litra na 15tis. km čo je po tých cca 300tis. čo má auto minimálne nalietané je nič, ale sanie mám vždy trochu mastné od oleja, ale neriešim to, keby sa mi nejak zvýšila spotreba oleja tak by to bolo iné potom by mi to už vadilo
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Odpovědi: 0
Auto musíš zvednout a pak jen povolíš kontra matku a zašroubíš ten nesmysl co je nasazenej s nějakým přepětím na páku klapky.Little player píše:Dnes sa to podarilo namerat. Seria to tlaci uplne presne 0,8 bar. Cim to nastavujete? 6ka kluc je tam velky a este k tomu je tam dost zly pristup.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Odpovědi: 0
Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Odpovědi: 0
Dalsie zistenia prisli ked som robil skusobne jazdy pri jednotlivych nastaveniach. Najlepsie motor chodil pri povodnom nastaveni. Pri tlaku 1,0 malo auto mensi vykon a motor bol hlucnejsi, horsie isiel do otacok. Mechanici mi povedali ze ked je to elektronicky riadene cerpadlo, treba prisposobit aj davky paliva a preto to najlepsie chodi pri povodnom nastaveni.
Přesně tak..na vzduch to nejezdí a tak má smysl zvyšovat tlak jen tehdy pokud máš chip.Little player píše:Dalsie zistenia prisli ked som robil skusobne jazdy pri jednotlivych nastaveniach. Najlepsie motor chodil pri povodnom nastaveni. Pri tlaku 1,0 malo auto mensi vykon a motor bol hlucnejsi, horsie isiel do otacok. Mechanici mi povedali ze ked je to elektronicky riadene cerpadlo, treba prisposobit aj davky paliva a preto to najlepsie chodi pri povodnom nastaveni.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER