Pokud jsi nekoupil origo silenty, tak velice často bývají univerzální a na některý motor jsou příliš tvrdý a proto ty vibrace (i můj případ). Takže na silentech není dobré šetřit. Origo počítej tak kolem 2000-2500 jeden.teea píše:Tak vstrikovace jsou suche az na poblitou trubku tretiho vstriku u cerpadla. Tu musim jeste poresit.
Prevodovku se mi davat dolu moc nechceNicmene se mi zda ze pred vymounou tech silentu na motoru to bylo lepsi nez ted. Menil jsem hlavne kvuli oklepani pri startu a chcipnuti vibrace byly jen nekdy treba pri stani z kopce.
Tady mam video praveho silentu na prevodovce 100procentni neni ale utrzeny se mi nezda. http://aircombat.bezstarosti.cz/bazar/test/01.mp4 Tak jsem ho zatim nemenil.
VIBRACE MOTORU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 4motion AVF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Motor vibruje jen v určitým spektru otáček - např 1800 - 2000 a jen pokud chceš akcelerovat, nebo ho zatížíš. Řeší se to podle typu motoru a uložení vstřiků, někde se mění gumičky, u BKD se musí zabrousit sedlo vstřiku a vyměnit utahovací šroubteea píše:Taky by mne zajimalo jak to vyresit a taky podle ceho to poznat.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
No To je mi jasne Dal jsem prvne oba Febi. Ale nebylo to ono tak jsem pod turbo koupil prginal 2150,- Ale rozdil se nedostavil. Vymenil jsem i ten levby za puvodni (Nebyl jeste KO jen ten pod turbem byl polovicni.) A nezmenilo se tak jsem tam nakonec nechal ten Febi.majkl1 píše:Pokud jsi nekoupil origo silenty, tak velice často bývají univerzální a na některý motor jsou příliš tvrdý a proto ty vibrace (i můj případ). Takže na silentech není dobré šetřit. Origo počítej tak kolem 2000-2500 jeden.teea píše:Tak vstrikovace jsou suche az na poblitou trubku tretiho vstriku u cerpadla. Tu musim jeste poresit.
Prevodovku se mi davat dolu moc nechceNicmene se mi zda ze pred vymounou tech silentu na motoru to bylo lepsi nez ted. Menil jsem hlavne kvuli oklepani pri startu a chcipnuti vibrace byly jen nekdy treba pri stani z kopce.
Na prevodovce jsem taky nakonec vymenil. (origo) puvodni byl trosku natrzeny. Zlepseni bylo jen minimalni.
Jinak vibrace jsou jak na volnobeh tak v celem spektru otacek. A jejich intenzita je jak kdy nekdy je to skoro neznatelne a nekdy horsi. Nejvice je to citit z pustenou klimou.
Naposledy upravil(a) teea dne 24 kvě 2012, 06:31, celkem upraveno 2 x.
Passat Variant B5 99 1,9TDI (81kw,AFN)
EGR off, AHD
EGR off, AHD
nazdar chlapi mam taku otazku aku volu moze mat reakcna vzpera lebo ked som ju dnes pozeral a chytil som motor a mykal s nim tak sa hybal asi tak 1cm dopredu aj dozadu a aj ked som pri nastartovanom motore pustal spojku tak mal tendenciu sa trochu krutit nie posuvat dopredu a dozadu ale krutit
mam takyto problem ze ked pustam spojku pri volnobernych otackach a dostane sa do zaberu tak sa motor ako keby rozvibruje ale staci trochu zvysit otacky a je to v pohode
podozrievam reakcnu vzperu, silentblok na prevodovke alebo spojku
a aby som nezabudol je to fabia 1.4tdi AMF dik
mam takyto problem ze ked pustam spojku pri volnobernych otackach a dostane sa do zaberu tak sa motor ako keby rozvibruje ale staci trochu zvysit otacky a je to v pohode
podozrievam reakcnu vzperu, silentblok na prevodovke alebo spojku
a aby som nezabudol je to fabia 1.4tdi AMF dik
.
auto mi na volnobeh vibruje normalne, mam schvalne tvrdy silentbloky prevodovky a spodni vzpera, ale u rozvodu mam origo, auto zaclo po ubrání a přidaní na 1ku a 2ku dost cukat, ma to na svedomi prave silent u rozvodu?
O1 rotačka
O1 rotačka