[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory - Stránky 6
Stránka 6 z 11

Napsal: 12 říj 2013, 10:04
od Stewa
xxxALFxxx píše:Ahoj,
můžu jezdit na rostlinný olej s VW Transporter 1,9 TD 63kW, rok výroby 2003? Díky za odpověď.
Můžeš to zkusit mixovat s naftou. Ze začátku v malých poměrech. V tomhle chladném a ještě chladnějším počasí za dveřmi bych se k větším poměrům nepřikláněl, aby ti nezhoustl ve filtru a ráno bys pak nenastartoval.
Počkej si na léto a pak ho tam klidně lij.. no a co víc.. věnuj trochu času pročtením tohoto fóra ;)

Napsal: 12 říj 2013, 12:15
od slovacek.milos
xxxALFxxx píše:Ahoj,
můžu jezdit na rostlinný olej s VW Transporter 1,9 TD 63kW, rok výroby 2003? Díky za odpověď.

TD 63 kW ? to je co za motor TD má 5O kW

Napsal: 12 říj 2013, 19:50
od xxxALFxxx
slovacek.milos píše:
xxxALFxxx píše:Ahoj,
můžu jezdit na rostlinný olej s VW Transporter 1,9 TD 63kW, rok výroby 2003? Díky za odpověď.

TD 63 kW ? to je co za motor TD má 5O kW
Správně je to TDI ;)

Napsal: 12 říj 2013, 19:54
od xxxALFxxx
Stewa píše:
xxxALFxxx píše:Ahoj,
můžu jezdit na rostlinný olej s VW Transporter 1,9 TD 63kW, rok výroby 2003? Díky za odpověď.
Můžeš to zkusit mixovat s naftou. Ze začátku v malých poměrech. V tomhle chladném a ještě chladnějším počasí za dveřmi bych se k větším poměrům nepřikláněl, aby ti nezhoustl ve filtru a ráno bys pak nenastartoval.
Počkej si na léto a pak ho tam klidně lij.. no a co víc.. věnuj trochu času pročtením tohoto fóra ;)
Já toho o ježdění na olej vím docela dost, lil jsem to do Pajera 2,5 TD a do Toyoty 4,2 TD. Chtěl jsem slyšet názor, jestli to můžu nalít i do VW, abych něco nepodcenil ;)

Napsal: 17 říj 2013, 09:53
od k.amerika
Ahoj pánové, mohl bych poprosit o radu, jaké čerpadlo má opel vectra 1,7d r.v. 1991? Seat toledo 1,9d r.v. 1997? Peugeot 106 1,5d r.v. 1998? Moje auto na pokusy hnije před očima, a zimu už určitě nevydrží, tak koukám po něčem levném aby to mělo čerpadlo bosch. Děkuji

Napsal: 17 říj 2013, 10:43
od slovacek.milos
k.amerika píše:Ahoj pánové, mohl bych poprosit o radu, jaké čerpadlo má opel vectra 1,7d r.v. 1991? Seat toledo 1,9d r.v. 1997? Peugeot 106 1,5d r.v. 1998? Moje auto na pokusy hnije před očima, a zimu už určitě nevydrží, tak koukám po něčem levném aby to mělo čerpadlo bosch. Děkuji
vektra má boš,seat boš a pžotek lukasa i boše jak který ;)

Napsal: 17 říj 2013, 11:29
od k.amerika
Děkuji za odpověď. Zase jsem moudřejší :-)

Napsal: 17 říj 2013, 11:34
od burton.b22
Peugeot většinou bosch citroeny lucas i bosch. Jinak ta vectra není dobra volba.

Napsal: 17 říj 2013, 11:57
od k.amerika
Proč né Vectra? Je za půl ceny než Toledo.. Co je špatně?

Napsal: 17 říj 2013, 12:22
od burton.b22
Ten opel motor se moc nepovedl není moc spolehlivý, slabý výkon a cele se to třepe. Isuzu je lepší ale ten byl ve vectre jedině v turbu.

Napsal: 17 říj 2013, 14:18
od k.amerika
Děkuji. Výkon a třepání by snad nevadilo, je to opravdu auto za drobné, ale jestli jsou nějaké stálé problémy kolem motoru, zajímalo by mě jaké poruchy, a jestli všechny Vectry a pořád, nebo kus od kusu, abych fakt nešlápl do h... :-)

Napsal: 17 říj 2013, 17:13
od Ferenzzo
nevím co znamená, že se třepe :D ... ten motor jde právě pěkně kultivovaně, řekl bych až tiše oproti tdi. Velmi částou závadou je zadřená klika, o kterou se začne vydírat dolní oko na ojnici až vznikne vůle nadměrná, která způsobí jednoho dne havárii následkem únavy matriálu cyklickým zatěžováním právě účastí této vůle ... častým koncem tohoto problému je ojnice ven :) . Toto je způsobeno jednak špatnou servisní péčí o vůz a druhak poddimenzovaným mazáním tohoto komponentu.

jinak ještě bývá problém s tím, že se protočí kolo na vačce, poněvadž není na žádném kolíku a drží ho jenom středový šroub, tohoto je ale příčinou chyba mechanika v nesprávném dotažení a častějším výskytem než vzácným se vyskytuje prasklý klíňák nešťastně namotaný za řemenici kliky pod rozvodový řemen a následná havárie s totálními následky stejně jako v předchozím případě

jinak proti tomuto velmi jednoduchému motoru nemůžu říci ani půl slova i přes to, že na jeho adresu všichni jen klejí a vzpílají mu...

Napsal: 17 říj 2013, 18:02
od burton.b22
Tak nějak je to puvodně benzinový motor předělaný na diesel. Jinak tím třepaním jsem myslel to že když to pán studené nastartoval tak jsem chytal palubní desku :-)

Napsal: 17 říj 2013, 18:45
od slovacek.milos
burton.b22 píše:T Isuzu je lepší ale ten byl ve vectre jedině v turbu.
lepší je ale pokud ho krmíš olejem tak do doby kdy se pos..... pak se prohneš sumy jsou řádné i za debilní podložku ;)

Napsal: 17 říj 2013, 19:19
od burton.b22
Já měl isuzu ale bez turba. Šlapalo to bez problemu i na olej. Měnil jsem akorat olej. vanu cca 1300kč. Akorat tam ještě odchází alternátor. Jinak čerpadlo to má bosch. Nevím co by tam melo být tak draheho kromě toho alternatoru. Doporučuju pod ten alternator nejaký kryt at na neho nejde voda. Pak vydrží. Ale už bych to nechtěl jsou jine lepší auta za par korun.