2.5 Tdi AKN KO vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
ktore kanaliky? v zdvihatkach myslis? tie som prefukol vsetky po jednom som ich mal von. vacky su origo, vahadla budu origo a zdvihatka su tiez origo... Ja myslím že to pojde ako vino
uvidime ako to bude mazať vačky po štarte...chcel som skusit ze necham veko ventilov dole a pozrem či maže vačky.

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Tak pokud je maš ok tak si je mužeš zkusit nechat pocementovat pkud jsou z cementačni oceli a nebo ponitridovat pokud je to ocel nitridační, jestli je maš ko tak to dělat nemusíš na co by ti byly pak špatny vačky s povrchovou upravou že jo
Osobně si myslim že vačky budou pravě z nitridační oceli.

G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Kdysi, když jsme vyráběli podložky pod ventily a měřili to Brinellem a Rockwelem /tvrdost/ a zadali hodnoty do Kovosvitu, tak bohužel je udělali tvrdší ,tak jsem měl strach je namontovat , /viz Avatar/,ale bylo to v pohodě..nic se nestalo .Ale dle renovátora vaček a i dle logiky,jsou vzájemné tvrdosti vedle mazání nejdůležitější veličina...Origo /vačka-zvedák/ je origo...
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: