Poskodený pravý prah na Octavia II Combi 1.9/77kw TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
aughostino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
Tiez mam prevaleny a nahnity prah, ale na jednotkovej octe. skontaktoval som sa s klampiarom a na vymenu komplet prahu mi vypocitalsumu 550.-€ v cene je lakovanie, striekanie dutin a vymena prahu
Tak mi neostava nic ine nez sa uchylit k laminatom
Tak mi neostava nic ine nez sa uchylit k laminatom
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
lepi se to tavnou pistoli ale je to special lepidlo.Ale stejne ti to bude k nicemu....ma to moc ostry hrany a tim to neudelas.Pokud te to tak sere tak obrousit,nabodovat plech a vytahnout.mirulu píše:Dveře jsou ok, to je jenom bordel.
Je to tak, sere mě to. Zkoušel jsem to podomácku: tavkou zalepit matku, našroubovat závitovku a vyklepat ven, ale tavka nedrží. Čim tam lepí ty válečky u metody PDR?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
než na to jít s matkou a lepidlem, to bych šel raději do hračkárny a koupil si tu velkou plastovou tatru a tahal ji celý den na provázku po pískovišti,
dá se tak doučit co to je pevnost a pružnost, síla po dráze S. akce a reakce, vzájemní působení sil, a všechny ty fyzický todlenc
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 22 říj 2011, 17:54, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já bych chtěl vidět výsledky milošových oprav. To bude asi pokoukáníčko
Jak zaplátovaný monterky.. Ještě že mluví jen o karoserii a ne o brzdách 
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Biimbo píše:já bych chtěl vidět výsledky milošových oprav. To bude asi pokoukáníčkoJak zaplátovaný monterky.. Ještě že mluví jen o karoserii a ne o brzdách
já bych tě zas chtěl vidět u mě v dílně řešit všechny ty špeky, asi by to bylo přesně naopak
no a po kud to zaplátuješ nic nepoznáš a na finkci to nemávliv jde to vyřezat,profacovat navařit cokoliv, já už jsem psal je to jenda zmožností,
a neplantej to s brzdama, tam plech kyt a barva nic neubrzdí
Nenadávej nikomu do šulínu protože největší vokurka seš ty !! Hever si dal na špatné místo a určitě jestli to byl ten originální tak si ho málo postavil a proto ti sklouzl. Na co myslíš že je tam v tom prahu ten čtveratej důlek víc vepředu ??? Jetli nevíš tak ti to řeknu je to pro takový jako ty aby věděli kam dát hever a nespadlo jim auto pak na haksny. A jít na toto tavným lepidlem a matičkou tak to si mě nejvíc dostalmirulu píše:Ahoj, nebudu zakládat nové téma.
auto jsem měl na dlažkách v garáži a když jsem zvedal, tak zklouzlo z heveru a takhle vorvalo práh.
Moje otázka, půjde to rozumně vytáhnout? je možné se vůbec dostat zevnitř k prahu v tomhle místě? Je to O1.
A ještě ... platim si havarijní pojištění. Je šance že mi tohle pojišťovna zaplatí?
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion