Audi AFN kovaříci v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

:? :? :?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše::? :? :?
Ve FAQ nebo tady nekde je prohlížeč logu s VAG Comu tak v tom programu si ty logy musíš otevřít a pak tam budes mít graf :)
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

T4+B5,5
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Díky ;)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak pánové dneska mě přišla ta vačka od Tomase a on ji fakt poslal na vyzkoušení zadara. :worthy: Tak smekám klobouk. Kdyby byli takový všichni tak by to bylo super. V neděli to rozhodím a pak dám vědět ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Smekni, protože není divu, že lidé nikomu nevěří..Já po poslední zkušenosti nevěřím ani náhodou..Nejhorší na tom je, že to odserou ti, kteří opravdu pomoc potřebují...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V pohodě, jsem rád že můžu pomoc, i když nikdo nevíme, jestli to vyřeší ten problém kovaříků v motoru ;)

Jinak kámoš má TDi 1Z v GIII namotáno hodně km, jezdil na 5w40, zdál se nám ten motor celkově nějak hlučný, tak jsme dali 15w40 co splňuje normu vw 505.00 a motor dost ztichnul tak nevím.

Pořád se laboruje jakej olej je nej atd, pán co ke mě jezdí s Feldou 1.9D, najeto skoro 600tis kilometrů a celou dobu ten motor jezdí na 15w40, má jak říkal i původní hydroštely, olej mění co 7500km dle předpisu výrobce.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

V neděli se na to vrhnu a dám vědět jak to dopadlo ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Thomasi, pán co má feldu 1,9 D je rozumný člověk a nenechá se zblbnout novýmí trendy..Neustále musím lidem vysvětlovat, že ukradený olej v práci/5 W/40/ není vhodný do motoru, konstrukčně 40 let starého, kdy patrně konstruktér je už dlouho pod drnem..Je to jako v 80 letech věku si zpevnovat kozy silikonem.. :)
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapci ještě než se do toho pustím tak se chci zeptat, proč tady kolega psal abych ve svěráku zmáčknul ty hydroštely :? Já jsem myslel, že když koupím novou sadu tak by měla být z výroby naplněná olejem a že se tam vrazí tak jak to je :? Tak to teda nevím (crazy)
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

martinkratas píše:Chlapci ještě než se do toho pustím tak se chci zeptat, proč tady kolega psal abych ve svěráku zmáčknul ty hydroštely :? Já jsem myslel, že když koupím novou sadu tak by měla být z výroby naplněná olejem a že se tam vrazí tak jak to je :? Tak to teda nevím (crazy)
Nemačkej je normálně je namontuj a motor nastartuj cca 30min. po montáži. Z výroby jsou naplněný olejem tudíž roztažený a ten olej musí pryč (částečně aby vymezil vůli) jinak by si kleply ventily do pístu.
Elektronika auta a technika........
776 829390
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tak pánové příčina klepání jsou hydroštely. Uplně se dva rozstřelily. Viz. foto. Další věc je, že jsem nulu měl schovanou za okýnkem. Ještě mě napište kde ta nula má být, protože to okýnko je oválné a do půlky zaslepené tak ta nula má být na hranu toho prostředku a nebo jak :? Mohlo to rozmlácení hydra zavinit to špatný nastavení??? ;Obrázek) Díky
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Obrázek
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zní to asi blbě, ale pokud chceš mít jistotu tak vyndej vstřik na 1. válci,strč tam drátek a zatoč motorem.

Jo a co tvoje vačka, ta bude asi zdrachaná od těch hyder ne?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“