Špatné studené starty - jen předvstřik, nebo i svíčky?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

leguan píše:sundej dekl na motoru a uvidíš je jsou jimy propojeny vstřiky vyměna na 5 minut


Ja stravil laboraci asi dva roky a ted mi to jde na drc.Vymen ty prepadovy hadicky a dej zpetny ventily na privod paliva a zpatecku z filtru a uvidis :D
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

tohle už tam davno mam a pořad to samy jak to dyl stojí tak to po startu zahulí a chvili se to hada zkusim to ještě napojit napřimo z kanystru a když to nepomůže tak jdou vstřiky ven ono mi to startuje na otočení ale zahuli to a chvili to jde jako na tři valce klepe se to
Tiguan 2 2.0 tdi
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

leguan píše:tohle už tam davno mam a pořad to samy jak to dyl stojí tak to po startu zahulí a chvili se to hada zkusim to ještě napojit napřimo z kanystru a když to nepomůže tak jdou vstřiky ven ono mi to startuje na otočení ale zahuli to a chvili to jde jako na tři valce klepe se to
přesně,..ten kanystr sem ti chtěl říct,...a jestli ani to ne,..tak si někde pujč startovací zdroj,..a při prvnim startu skus pomoct:-) ,.protože jak je ted motor stuhlej,..tak to prostě blbě otáčí a baterka to už nepobírá a hůř to startne,...takhle sem to měl já
Vag-com byl je a bude :-)
tomik1
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 28 led 2011, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomik1 »

hm,tak já jsem natom stejně špatně,taky ranní starty nic moc ,mám octavii 1 81kv AHF najeto 190tis. vstřik mám přesně dle tdi grafu na modrý rysce.žhavičky všechny ok všechny se rozpáleji na špičce,filtry nový.ted poslední dobou jsem stim začal laborovat tak snad brzy se dopídím nějákého uspokojivého konce.docela bych vyměnil ty přepadový hadičky,nemáte někdo nějákej tip kde se dají sehnat nějáký kvalitní?
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Zkusl bych ten zdroj a kdyz to nepomuze tak ven vstriky vycistit je necht zkontrolovat oteviraci tlaky a nebo je vymen za nove.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

vstřiky pujdou ven jen nevim jaky tam jsou když je to čiply už sem to tak koupil snad je v boschy budou mit jinak baterka je ok mam tam vartu 74ah a startovací proud je 680 A nic jinyho mě nenapada jen ty vstřiky
Tiguan 2 2.0 tdi
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

leguan píše:vstřiky pujdou ven jen nevim jaky tam jsou když je to čiply už sem to tak koupil snad je v boschy budou mit jinak baterka je ok mam tam vartu 74ah a startovací proud je 680 A nic jinyho mě nenapada jen ty vstřiky


Vstriky by meli mit cislo na jehle kdyz se rozeberou. Ja bych je nechal zkontrolovat vycistit a pokud budou ok nechat je seridit a je to. Pokud ne tak se meni akorat ty spicky http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2032
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

pěknej přehled díky jo dovezu je do bosche at na ně kouknou
Tiguan 2 2.0 tdi
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od G-4 »

zdar me to delalo taky mensi minus a konec se startovanim zacal jsem druhou baterkou pak zhavice predvstrik a na konec to byl starter.udelej starter a mas po problemu
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

Nevím startér není zrovna nejlevnější sranda na to, aby ho člověk měnil jen tak a nakonec by v tom třeba chyba nebyla. Kolegovi to dělala chcípací klapka, která byla zatuhlá.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

mecsoun píše:Nevím startér není zrovna nejlevnější sranda na to, aby ho člověk měnil jen tak a nakonec by v tom třeba chyba nebyla. Kolegovi to dělala chcípací klapka, která byla zatuhlá.
jestli myslíš klapka v sání,..tak to neni chcípací,..chcípne se tak že ventil zavře přívod nafty v čerpadle,..tadlenct klapka je tam kuli tomu,..aby to nechytlo od oleje v sání,myslim že by se zavřela v nákejch extremních otáčkách,a taky se zavře při chcípání..................tim pádem by se roztočil motor do neuvěřitelnejch otáček a klikovka by poznala čerstvý vzduch
Vag-com byl je a bude :-)
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

no hlavně jde o to, že když je zatuhlá a nešlape tak jak má a ještě je k tomu uzavřená tak nenastartuješ a to můžeš točit do aleluja.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak už jsem se na to chtěl vysrat a přestat to řešit. Občas to chytlo o trochu hůř, ale žádnej výraznej problém. Dneska jsem přišel k autu do garáže. Od pátku stálo. V garáži zima, tak si trošku zažhavilo, pak jsem začal startovat a vůbec se tomu nechtělo. Musel jsem mu pomoct plynem. Černej dým z vejfuku. No já myslel, že mě vomejou.

Zopáknu, že jsem dával palivovej filtr na podzim včetně o-kroužků, vyměnil jsem dvě žhavící svíčky, který byly v prdeli a seřídil jsem předvstřik. V hadičce od filtru jsem bublinky nezaregistroval. Respektive žádný mega bubliny.
Baterka je nová a startér je po repasu. Už mě napad jen tady někým zmiňovaný přepadový hadičky. Nevim, kde dál hledat problém.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Skusil bych vymenit ty prepadovy hadicky je to cca 60kc a jeste bych skusil prodlouzit dobu hzaveni a musi to jit na brnk.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

No, budu se ubírat tímto směrem. Když to stojí přes noc jen, tak většinou neni problém. Ty přepadovky udělám určitě. To už je detail.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“