Stránka 6 z 7

Napsal: 19 čer 2011, 18:56
od skodik
právě , že se časem všechno omrzí tak by mě zajímalo jestli stím jde jít dál a dál tak jako třeba s vw group. Zaklad 150kw (135kw) a 6-ti vál je slibný základ... tak by mě to zajímalo , jen jestli jsi to náhodou nezkoumal nebo neplánoval

Napsal: 19 čer 2011, 19:42
od Pilan
tak v tom aute je obrovsky potencial a navic ja mam motor v super kondici jak krasnej chod takze bych se to nebal otevrit ale mam pouze 1 bod a cekam na vraceni takze to neresim nijak rychle jen jezdim a tankuju ale o na konci prazdnin pokud ustane chcu udelat soft a vyfuk a bude tam pre 280 ps urcite a po zkusenosti s bmw uz asi vw group neresim tohle sou poctiva auta

Napsal: 19 čer 2011, 21:38
od cupra
zaujimave pozadavky...280 ps je na normal jazdeni... ;)

Napsal: 19 čer 2011, 21:41
od Pilan
tak ja stim nechcu liltat (noteeth) jen udelat peknej prubech zatim cekam zda budou ty Slusovice aktualni tak by se to pridusilo urcite poradne

Napsal: 27 čer 2011, 14:33
od ciko
Mal som to auto, 150kw, bolo to super, ten zvuk ten zadny nahon... Skoda. Zohnal som ho pred rokom za 6900e. Za mojej ery odislo turbo:( 250e stalo repasovane... Takzepohodicka celkom.presadol som do tdi a poviem ti traktor jak hovado. Co uz...

Napsal: 12 črc 2011, 18:58
od Losky
Za kolik vůbec tyhle třílitry od BMW jezdí? Známej má A6 2.5 tdi quattro a prý se motá okolo 9-10L

Napsal: 12 črc 2011, 19:45
od Forest
Jel jsem v tom a neveril jsem jak malo to zere - proste jsem to nechapal jak je to usporne. Nicmene verim, ze kdyz se na to slape, patricne si to vezme ... ostatne "kone musej dostat nazrat" (noteeth)

Co se me tyce, 2,5ky V6 TDI jsou rozezrany herky. V serii jak pise Losky, po nachipovani kleslo asi o litr, mozna litr a pul ... i tak, v porovnani s BMW je to rozezrana herka.

Napsal: 12 črc 2011, 19:56
od Branislav Farkaš
Spotreba na 330d je úžasná, pri jazde mimo mesta som spravil minimum 4,8l išiel som 80-90, keď sa motám po meste okolo 7, na dialnici tempomat 130-140 do 6 litrov. V zime mesto krátke trasy 9-10. Palubák ukazuje menej o 0,8 litra, keď som ťahal vozík ukazoval menej o 1,3 litra, okolo 7 s vozíkom a s motorkou.

Napsal: 12 črc 2011, 20:05
od Losky
Tak to teda fakt čumím, že 3.0 V6 dokáže jezdit pod 7L. Co tak okolo sebe znám jsou hlavně 1.9 tdi, dci, hdi a to je tak mezi těmi 5-6,7L a pak dvě 2.5 tdi a tam min. 8L. Co na těch 3.0 odchází? Co vím, tak nějaké čerpadlo a vstřiky?

Napsal: 12 črc 2011, 20:14
od Branislav Farkaš
Môže byť, že podávacie čerpadlo. Vstreky tak ako aj pri iných diesloch. Namám pocit, že by to bola tragédia, neodchádzajú až tak často. Mne naštastie neodišli, cca 20000km nafta ČSN-čo sa nájde a ČKD - čo kto dá (LOL)

Napsal: 12 črc 2011, 20:53
od nostromo
Ja jsem ted bral 330D z prace rv 2008 a mlada s tim jezdi prum za 5,6l. Pomer 60 Praha 40 dalnice, ale jezdi jako snek

Napsal: 12 črc 2011, 20:54
od Golf-GT
Dani34el píše:
majkl1 píše:Když už někdo přemýšlí extrémě ekologicky, proč se nezamyslí nad tím, kolik energie=skleníkových a jiných plynů, kovů a vůbec jedů se vypustí do vzduchu, vody a půdy při výrobě dalšího motoru, když se tento právě kvůli jedné klapce posere. Další škody na přírodě se způsobí při superekologických likvidacích starých motorů. To nemluvím o přepravě materiálu od .. do atd. atd.
Takže je silně diskutabilní co je více ekologické, zda tam klapky nechat nebo ne. Nicméně většina z nás nemá v prdeli tiskárnu na prachy a vše, co může způsobit škody na jeho majetku se snaží eliminovat, ne? (LOL)
Ale jste úplně vedle jak ta jedle ! Tady nejde o diskuzi a názory jestli jsou výfukový plyny škodlivý nebo ne. Pokud někdo myslí že ne, ať jezdí s vejfukem vyvedenym dovnitř auta. Tady jde o to,co je legální nebo neni. Sposta lidí si myslí, že jakýkoliv ladění je banalita. To platilo před 20 lety kdy neexistovaly závazný emisní normy. Dnes je splnění emisních norem závaznou součástí homologace. Takže drastický zásahy do konstrukce motoru který vedou k drastickýmu navýšení eimisí znamenaj že auto nesplňuje emsiní třídu a je mimo zákon. To neni věc názoru ale právní !!!

Taky si nemůžete jen tak namontovat na předek auta dneska chromovanej nárazník. Na STK vás vyhoděj. Proč ? Protože rázem auto nesplňuje přísný normy CRASH-TESTů při nárazu do chodce. Můžeme o tom diskutovat zda to má smysl, ale prostě se to nemůže. Tečka.

nedávno jsem byl na STK s VW Polo 1.9 sdi, vostal tam jen zadní díl výfuku, a je zajímavý že to emisema prošlo s lepí zezervou než při minulém měření (hm) (offtopic)

Napsal: 12 črc 2011, 21:20
od Forest
Takze soude dle naslednych reakci soudim, ze to Pilanovo BMW neni vyjimka.

Hmm, by me zajimalo, za kolik bude jezdit 535D az si sedne :roll:

Mimochodem, jak jsou na tom se spotrebou ty nove trilitry "single turbo"?

Napsal: 12 črc 2011, 21:38
od cupra
tak aj ja sa pochvalim...mne to teraz zere v lete skutocnu spotrebu max 6,5 litra...palubak 5,3...po dlhych meraniach som zistil ze to klame aj viac ako liter ten palubak...a samozrejme v tom merani su aj sprinty(cize komplet do prace a po okoli vozenie)...a kazdy kto ma pozna vie ze teda pomaly nechodim...skor naopak...inac min spotreba podla palubaku na cca 50 km trati je 3,8...mam aj kdesi foto :-D

Napsal: 12 črc 2011, 21:44
od TDIfun
cupra píše:tak aj ja sa pochvalim...mne to teraz zere v lete skutocnu spotrebu max 6,5 litra...palubak 5,3...po dlhych meraniach som zistil ze to klame aj viac ako liter ten palubak...a samozrejme v tom merani su aj sprinty(cize komplet do prace a po okoli vozenie)...a kazdy kto ma pozna vie ze teda pomaly nechodim...skor naopak...inac min spotreba podla palubaku na cca 50 km trati je 3,8...mam aj kdesi foto :-D
tohle dle meho delaj natahane casy, pak jednotka nevi kolik mg vlastne dava :) pak nesedi palubak.