Stránka 6 z 8

Napsal: 14 čer 2011, 13:34
od subz3ro_tdi
Losky píše:Já měl soft od nalejvače a to kopalo do zad jako kráva, tady jsem to necítil, tak proto to zklamání. V tom bude zakopanej pes.
Nevidel som graf nogisovej upravy, aky ma nastup v nizkych otackach, ale ak sa ti zda 439Nm na 1.9tdi maly kopanec, tak asi zbytocne o tom vobec diskutovat :)

Napsal: 14 čer 2011, 14:22
od Vici
Losky píše:Já měl soft od nalejvače a to kopalo do zad jako kráva, tady jsem to necítil, tak proto to zklamání. V tom bude zakopanej pes.
jo jo akorát tebe by to koplo do zad a koukal bys nogisovi na prdel jak mizí v dáli (LOL)

ale za jedno svezení, možná navíc jen jako spolujezdec toho člověk moc nepozná ... to chce s tím autem najezdit nějaký ten km a naučit se ho používat...

jak psal Forest.. třeba série ASZ tě nakopne pořádně, ale pak se už nic neděje.. to co mám teď sice tak nenakopne... ale jede a jede...

Napsal: 14 čer 2011, 14:42
od Losky
Tak jel jsem jako spolujezdec. Takže to není skoro žádné posouzení, jen řikám, že mi to nepřišlo nějak razantnější oproti ATD s čipem. Ale zas kdo ví, jak to bylo udělané, ale oproti sérii to pak tlačilo do sedačky hodně, ale zase v úzkém pásmu otáček, takže taky nic moc. Ale zas to na hodně lidí zapůsobilo, jak to zatlačilo do sedačky:))))
Teď jsem byl u známého, má 81kw, VB, vstřiky 764 Powerplus, čip a prý to má okolo 175hp

Napsal: 14 čer 2011, 14:46
od Losky
Forest píše:@Losky: www.4est.wz.cz/golf/Golf_TDI.JPG ... ale je to jen informativni, aktualni bych musel nafotit, ma to svoje mouchy (lak, ne ovsem rez, jen skrabance a oderky).
Tak vypadá docela pěkně. Zachovalej kousek. Mě se právě akorát nelíbí prostě ta stavba karoserie. Krátkej je pěknej, ale u kombíku se mi nelíbí ta hranatost zadku jako u Passata B5 nebo B5,5.

Napsal: 24 čer 2011, 18:04
od Losky
Tak ještě oživím toto téma. Pořád sleduji tohle auto s motorem ASZ a moc výběr není. Pokud bych nakonec bral jinej motor, je lepší 74kw nebo 81kw? Většina lidí mi tvrdí, že ta rotačka jezdí líp. Určitě tam pak půjde čip. Co jsem tak koukal, tak pokud se dá u ATD VA a čip tak je výkon přes 150hp. U rotačky asi vstřiky a turbo a bude to výkonově na stejno? Jedná se mi o nejlehčí způsob. Díky

Napsal: 24 čer 2011, 22:58
od Vici
PDčko líp jezdí... a rotačka méně žere.. podle palubáku.. ;)

Napsal: 24 čer 2011, 23:00
od Losky
většinou jsem to slyšel v obrácené variantě, že líp jezdí rotačka:))
Pokud bych dal to VA a chip, dostanu se přes 150hp? Děkuju

Napsal: 25 čer 2011, 10:14
od kozelpub
Losky píše:většinou jsem to slyšel v obrácené variantě, že líp jezdí rotačka:))
Pokud bych dal to VA a chip, dostanu se přes 150hp? Děkuju
:D 74 vs 81 kw ani nejde poznat niaky extra rozdiel... akurat ta 81 zozere kludne aj o 1 l nafty menej...

Napsal: 25 čer 2011, 14:47
od Vici
možná proto že mu kecá palubák ;)

Napsal: 25 čer 2011, 16:17
od kozelpub
Vici píše:možná proto že mu kecá palubák ;)
tak to newm :D

Napsal: 25 čer 2011, 19:57
od Losky
No jo, jsem pořád dost nerozhodnej a to mě ještě začlo nahlodávat RS:)

Napsal: 29 čer 2011, 20:40
od Losky
Halóóó... Na kolik bych se dostal u ATD s VA a chipem? Díky :)

Napsal: 30 čer 2011, 07:31
od Vici
Limit VA je do 170PS? Vstřiky nevím, snad by to ale daly. Ale pozor Tourky maji AXR.. ten je ještě o něco zdechlejší v sérii než ATD

Napsal: 30 čer 2011, 07:50
od zajac
Losky píše:Halóóó... Na kolik bych se dostal u ATD s VA a chipem? Díky :)
Pozri tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
150 - 160 závisí od stavu komponentov a chiptunera, je tam na doraz IC.
Ja tlačím 1,45 s VA čiže je ešte rezerva, možno keby bol FMIC, sanie ASZ... dalo by sa ísť aj na tých 1,55. :)

Napsal: 30 čer 2011, 08:48
od Losky
A po čipu je nějaký rozdíl mezi tím ATD a AXR?