Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Toleroval by som tak +-2 stupne...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jasně, to je vcelku běžná tolerance snímačů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

a mohlo sa stat ze to nestihlo vychladnut? za 9 hodin v klude... a najviac ma sere ze na palubaku ukazuje -2 a ked pozrien do kanalu 07 tak ziadna hodnota nieje minusova...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Bobanius píše:Tak, u mě je to tak že jedu 15km do práce a teplotu dostanu na budíku na 80st.max.Topení tak na půlku, zapnu si sedáky takže "nemrznu". A to vyjíždím z garáže / není vytápěná / ale ráno je v ní tak kolem 5-6 st. Co mi na to řeknete kluci.
Jestli je to na výměnu termostatu , tak jaký koupit.
Tak vyměněn termostat i čidlo teploty a stejná trasa a je tam 90st. , ještě dříve než dojedu do práce.Předešlá teplota i stávající podle budíku.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

Tak proběhla výměna puvodního 10let starého termostatu.
Podotýkám že s ohříváním ani topením sem neměl problém,ale tak
nějak už to nebylo ono.
Letos my to nedalo tak sem napích vag a šel to projet.
Při venkovní teplotě -2°C a studeném motoru se teplota kapaliny ustálila
na 82°C a dál ani ťuk. (tempomatovejch 90km/h)
Po výměně termostatu za nový originál při stejné venkovní teplotě
se teplota ustalila na 89°c. (opět tempomatovejch 90km/h)
Je to znát hlavně na teplotě uvnitř ted to topení stačí tak nějak jenom šolichat a v autě hyc!
Pic
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34033
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:
besoun píše:v čem je lepší wahler než originál???
vničem
vinřstí strážnice
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

:(
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

já bych neřek že je to problém tyhle motory se prostě jen nehřejou!!! jen zřídka v létě v koloně vydíte že běží vetrák na chladiči a to o něčem vypovídá!!! :o
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

noki píše:Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
pokud si uvnitr netopíš nemáš větrák na max, takhle se mi choval špatnej termostat, z neorig mám špatný zkušenosti, používám pouze origo.( je to věc která je tam na cca 150tkm), já třeba mám karton před chladičem, přeci jen když jedu tak to ledový valí na motor jo a plech pod motorem taky pomáhá :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34033
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

noki píše:Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
zkus jednoduchý test

vem stolářskou či jinou svěrku dvě destičky a zatáhni tu velkou hadici k chladiči a jezdi pak uvidíš co je normální u tvého auta v zimě ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tohle funguje, ale kolikrát jsem nervozní, když mám ohřátý motor a chladič je ledový, čekám až otevře termostat, abych zjistil, zda je vše o.k. A pořád nic. :)
Tak mu musím dát kládu..
nepropadat panice...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

dnes -15C, cca 20-25km kým budík ukazoval 90C, topil pekne po 8-10km. No zahrievanie na palubných 90c čistá katastrofa (wallbash)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Taky přidám trošku vody do mlýna, když už jsem to téma založil. Většinou nemám možnost vyzkoušet fakt zahřátí od studena. Parkuju v garáži a když ne, tak jedu na bufíka, ale i tak to může být zajímavá informace.
Po asi 10ti hodinách stání venku v cca -8°C start na brnk, zapnu bufíka. 10 minut přes město, 5 km. Vcelku malý provoz. Ručička se čerstvě dotkla 90, takže v reálu cca 75°C.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34033
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Jo, tohle funguje, ale kolikrát jsem nervozní, když mám ohřátý motor a chladič je ledový, čekám až otevře termostat, abych zjistil, zda je vše o.k. A pořád nic. :)
Tak mu musím dát kládu..
já včera stal a šel do dílny, hadici jsem zaškrtil fábka SDI, jel jsem 18 km do mírného stoupání topil na jedničku celkem kosa a max 7Ostupnů, za dvě hodky jsem jel domů
mírné klesání ohřílo se to taky tak max 7O a když jsem dal na topení čtverku motor jsem podchladil,

problém bude asi ve vyhřívání topěni problém začal před pěti lety mám třetí termostat problém pořád stejný netopí

;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“