Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a mohlo sa stat ze to nestihlo vychladnut? za 9 hodin v klude... a najviac ma sere ze na palubaku ukazuje -2 a ked pozrien do kanalu 07 tak ziadna hodnota nieje minusova...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Tak vyměněn termostat i čidlo teploty a stejná trasa a je tam 90st. , ještě dříve než dojedu do práce.Předešlá teplota i stávající podle budíku.Bobanius píše:Tak, u mě je to tak že jedu 15km do práce a teplotu dostanu na budíku na 80st.max.Topení tak na půlku, zapnu si sedáky takže "nemrznu". A to vyjíždím z garáže / není vytápěná / ale ráno je v ní tak kolem 5-6 st. Co mi na to řeknete kluci.
Jestli je to na výměnu termostatu , tak jaký koupit.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Tak proběhla výměna puvodního 10let starého termostatu.
Podotýkám že s ohříváním ani topením sem neměl problém,ale tak
nějak už to nebylo ono.
Letos my to nedalo tak sem napích vag a šel to projet.
Při venkovní teplotě -2°C a studeném motoru se teplota kapaliny ustálila
na 82°C a dál ani ťuk. (tempomatovejch 90km/h)
Po výměně termostatu za nový originál při stejné venkovní teplotě
se teplota ustalila na 89°c. (opět tempomatovejch 90km/h)
Je to znát hlavně na teplotě uvnitř ted to topení stačí tak nějak jenom šolichat a v autě hyc!
Pic
Podotýkám že s ohříváním ani topením sem neměl problém,ale tak
nějak už to nebylo ono.
Letos my to nedalo tak sem napích vag a šel to projet.
Při venkovní teplotě -2°C a studeném motoru se teplota kapaliny ustálila
na 82°C a dál ani ťuk. (tempomatovejch 90km/h)
Po výměně termostatu za nový originál při stejné venkovní teplotě
se teplota ustalila na 89°c. (opět tempomatovejch 90km/h)
Je to znát hlavně na teplotě uvnitř ted to topení stačí tak nějak jenom šolichat a v autě hyc!
Pic
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
Pasat TDI PD 96 kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
pokud si uvnitr netopíš nemáš větrák na max, takhle se mi choval špatnej termostat, z neorig mám špatný zkušenosti, používám pouze origo.( je to věc která je tam na cca 150tkm), já třeba mám karton před chladičem, přeci jen když jedu tak to ledový valí na motor jo a plech pod motorem taky pomáhánoki píše:Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zkus jednoduchý testnoki píše:Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
vem stolářskou či jinou svěrku dvě destičky a zatáhni tu velkou hadici k chladiči a jezdi pak uvidíš co je normální u tvého auta v zimě
dnes -15C, cca 20-25km kým budík ukazoval 90C, topil pekne po 8-10km. No zahrievanie na palubných 90c čistá katastrofa 
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Taky přidám trošku vody do mlýna, když už jsem to téma založil. Většinou nemám možnost vyzkoušet fakt zahřátí od studena. Parkuju v garáži a když ne, tak jedu na bufíka, ale i tak to může být zajímavá informace.
Po asi 10ti hodinách stání venku v cca -8°C start na brnk, zapnu bufíka. 10 minut přes město, 5 km. Vcelku malý provoz. Ručička se čerstvě dotkla 90, takže v reálu cca 75°C.
Po asi 10ti hodinách stání venku v cca -8°C start na brnk, zapnu bufíka. 10 minut přes město, 5 km. Vcelku malý provoz. Ručička se čerstvě dotkla 90, takže v reálu cca 75°C.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já včera stal a šel do dílny, hadici jsem zaškrtil fábka SDI, jel jsem 18 km do mírného stoupání topil na jedničku celkem kosa a max 7Ostupnů, za dvě hodky jsem jel domůjericho-3 píše:Jo, tohle funguje, ale kolikrát jsem nervozní, když mám ohřátý motor a chladič je ledový, čekám až otevře termostat, abych zjistil, zda je vše o.k. A pořád nic.![]()
Tak mu musím dát kládu..
mírné klesání ohřílo se to taky tak max 7O a když jsem dal na topení čtverku motor jsem podchladil,
problém bude asi ve vyhřívání topěni problém začal před pěti lety mám třetí termostat problém pořád stejný netopí