A to bylo všechno OKKornout píše:Tak v první řadě je potřeba mrknout, jak to funguje na sérii, to je celej problém celého tohoto tématu.honzas1 píše:to věřím.. ale někdy je lepší ho vytahnout vyčistit a rovnou vypodložit, abys předešel připadnym problemum v budoucnu.. když jezdiš po městě tak se turbo rychle zasírá.. a pak už by ti nemohl nic říct.. ale když říkáš že to dělalo hned po chipu a regulace při tom chodila volně tak pak by se měl tdi chip nad sebou zamyslet.. mě pobavilo jak on spoléhá 100% na to že když jeho soft jede bez problemu na jednom autě tak že tim tuplem musi jet i na jinych.. na to bych teda nikdy nespolehal..
Nouzový režim po chipu u TDIchip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0
no to je jasny ja to myslel tak ze neni nutny si tam davat emp tlakomer protoze to turbo nebezi na plnej knedlikKornout píše:A nemyslíš si, že to spolu všechno tak nějak souvisí, přeci je to turbo je poháněno výfukovými plyny, ne???stres3d píše:emp se resi hlavne u vgt turb a narocnejsich uprav, na mym wg turbu to ani neni potreba kdyz to nejak extra nehrotim nebo se pletu?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.petan.boss píše: Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet)

Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak v první řadě se to mělo řešit a pak chipovat, nebo se mu mělo říct, tady máš chip ale turbo musí ven, tohle si ale běžnýmu uživately nelajsnu. Každopádně po chipu auto musí fungovat. To že regulace pocitově rukou chodí neznamená vůbec nic.subz3ro_tdi píše:Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.petan.boss píše: Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Svatá pravda..mě rukou chodila regulace nádherně,,ale lopatky stejně nešly na nulovou polohu-dřely..takže to vyřešily nové válečky a už to maká!!Kornout píše:Tak v první řadě se to mělo řešit a pak chipovat, nebo se mu mělo říct, tady máš chip ale turbo musí ven, tohle si ale běžnýmu uživately nelajsnu. Každopádně po chipu auto musí fungovat. To že regulace pocitově rukou chodí neznamená vůbec nic.subz3ro_tdi píše:Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.petan.boss píše: Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem
Octavia II RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0
Jak je teda možný že to po chipu u URtuning nemám žádný problém?RudisTDic píše:Svatá pravda..mě rukou chodila regulace nádherně,,ale lopatky stejně nešly na nulovou polohu-dřely..takže to vyřešily nové válečky a už to maká!!Kornout píše:Tak v první řadě se to mělo řešit a pak chipovat, nebo se mu mělo říct, tady máš chip ale turbo musí ven, tohle si ale běžnýmu uživately nelajsnu. Každopádně po chipu auto musí fungovat. To že regulace pocitově rukou chodí neznamená vůbec nic.subz3ro_tdi píše: Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Treba tim, ze nebyl problem v HW ale SW?petan.boss píše:Jak je teda možný že to po chipu u URtuning nemám žádný problém?


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
... ale pak padne turbo ... a to uz zastaveni a nasledny start nezachraniKornout píše:Stačí posunout limiter v softu a můžeš tlačit třeba 2 bary a do nouze ti to nespadne, taky řešení aby to nepadalo![]()
![]()


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
nechaj ho, aj Ty si bol samoukTDIfun píše:Ty jsi nejakej novej mudrland ne?? Hlavne ze jsi v te Facebook diskuzi navesenej a tahas informace... Ondřej Čábalstres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
diky, tdichip mi alespon odpovedel narozdil od lidi zde na DP foru..netopier píše:nechaj ho, aj Ty si bol samoukTDIfun píše:Ty jsi nejakej novej mudrland ne?? Hlavne ze jsi v te Facebook diskuzi navesenej a tahas informace... Ondřej Čábalstres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho

a nemyslete si ze ze me bude novej nalejvac



Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL