Nouzový režim po chipu u TDIchip

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2011, 21:44

Příspěvek od petan.boss »

Kornout píše:
honzas1 píše:to věřím.. ale někdy je lepší ho vytahnout vyčistit a rovnou vypodložit, abys předešel připadnym problemum v budoucnu.. když jezdiš po městě tak se turbo rychle zasírá.. a pak už by ti nemohl nic říct.. ale když říkáš že to dělalo hned po chipu a regulace při tom chodila volně tak pak by se měl tdi chip nad sebou zamyslet.. mě pobavilo jak on spoléhá 100% na to že když jeho soft jede bez problemu na jednom autě tak že tim tuplem musi jet i na jinych.. na to bych teda nikdy nespolehal..
Tak v první řadě je potřeba mrknout, jak to funguje na sérii, to je celej problém celého tohoto tématu.
A to bylo všechno OK
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

Kornout píše:
stres3d píše:emp se resi hlavne u vgt turb a narocnejsich uprav, na mym wg turbu to ani neni potreba kdyz to nejak extra nehrotim nebo se pletu?
A nemyslíš si, že to spolu všechno tak nějak souvisí, přeci je to turbo je poháněno výfukovými plyny, ne??? (LOL)
no to je jasny ja to myslel tak ze neni nutny si tam davat emp tlakomer protoze to turbo nebezi na plnej knedlik
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

petan.boss píše: Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet) ;)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

subz3ro_tdi píše:
petan.boss píše: Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet) ;)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem :roll:
Tak v první řadě se to mělo řešit a pak chipovat, nebo se mu mělo říct, tady máš chip ale turbo musí ven, tohle si ale běžnýmu uživately nelajsnu. Každopádně po chipu auto musí fungovat. To že regulace pocitově rukou chodí neznamená vůbec nic.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Kornout píše:
subz3ro_tdi píše:
petan.boss píše: Tak nechtělo se mi z dlouhý chvíle Petra Nováka (TDIchip) trhat turbo ven když nejsem přesvědčen o tom že je problém v regulaci která chodí krásně volně a začlo to dělat až po jeho chipu...
Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet) ;)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem :roll:
Tak v první řadě se to mělo řešit a pak chipovat, nebo se mu mělo říct, tady máš chip ale turbo musí ven, tohle si ale běžnýmu uživately nelajsnu. Každopádně po chipu auto musí fungovat. To že regulace pocitově rukou chodí neznamená vůbec nic.
Svatá pravda..mě rukou chodila regulace nádherně,,ale lopatky stejně nešly na nulovou polohu-dřely..takže to vyřešily nové válečky a už to maká!!
Octavia II RS
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2011, 21:44

Příspěvek od petan.boss »

RudisTDic píše:
Kornout píše:
subz3ro_tdi píše: Z tych logov co si sem posledne dal je uz na seriovom softe vidno ze tam mas vo vyssich otackach prefuk, takisto ze ten prvotny zasah regulacie je dost tazkopadny. Pokial sa na turbo nesahalo tak si myslim ze TDIchip mal pravdu a drhne ti regulacia - to ze ti to na serii nekoncilo v nudzaku bolo len preto lebo si sa vosiel do tolerancie, co samozrejme s vyssim plniacim tlakom po chipe uz obcas akosi nevyslo. Ten druhy log po chiptuningu u konkurencie ukazuje ze sa to dalo v ramci moznosti korigovat softwarovo, co nechapem preco tak neurobil aj pan TDIchip, ale to neviem posudit lebo zvysne logy uz nie su na letecekjposte dostupne.
Kazdopadne sa ti to casom moze len zhorsit, tzn. ze to turbo bude treba tahat von a dat do poriadku kruzok s regulaciou urcite (ked tomu budes davat kudlu a tocit to na vyssie prevodove stupne cez 4000 ot. tak si myslim ze dokonca co nevidiet) ;)
Co sa tyka diskusie na FB tak k tomu sa radsej ani vyjadrovat nejdem, to nema fakt absolutne ziadnu uroven... ako si to moze niekto slahnut na firemnu stranku vobec nechapem :roll:
Tak v první řadě se to mělo řešit a pak chipovat, nebo se mu mělo říct, tady máš chip ale turbo musí ven, tohle si ale běžnýmu uživately nelajsnu. Každopádně po chipu auto musí fungovat. To že regulace pocitově rukou chodí neznamená vůbec nic.
Svatá pravda..mě rukou chodila regulace nádherně,,ale lopatky stejně nešly na nulovou polohu-dřely..takže to vyřešily nové válečky a už to maká!!
Jak je teda možný že to po chipu u URtuning nemám žádný problém?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

petan.boss píše:Jak je teda možný že to po chipu u URtuning nemám žádný problém?
Treba tim, ze nebyl problem v HW ale SW? :roll: (hm)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

a nebo taky v obojim :)
polo 1.4tdi AMF
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

udelej log a uvidime..
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
petan.boss
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2011, 21:44

Příspěvek od petan.boss »

Forest píše:
petan.boss píše:Jak je teda možný že to po chipu u URtuning nemám žádný problém?
Treba tim, ze nebyl problem v HW ale SW? :roll: (hm)
Taky si myslim...
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

Treba cas ukaze.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stačí posunout limiter v softu a můžeš tlačit třeba 2 bary a do nouze ti to nespadne, taky řešení aby to nepadalo :D :D :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kornout píše:Stačí posunout limiter v softu a můžeš tlačit třeba 2 bary a do nouze ti to nespadne, taky řešení aby to nepadalo :D :D :D
... ale pak padne turbo ... a to uz zastaveni a nasledny start nezachrani :roll: Rada asi jako "odstav auto a nebude to padat do nouzaku" :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIfun píše:
stres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Ty jsi nejakej novej mudrland ne?? Hlavne ze jsi v te Facebook diskuzi navesenej a tahas informace... Ondřej Čábal
nechaj ho, aj Ty si bol samouk ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2010, 18:44

Příspěvek od stres3d »

netopier píše:
TDIfun píše:
stres3d píše:zkus nasledujici - otacky cca 2100 troska plynu 3 rychlost a pridej plnej a drz ho
Ty jsi nejakej novej mudrland ne?? Hlavne ze jsi v te Facebook diskuzi navesenej a tahas informace... Ondřej Čábal
nechaj ho, aj Ty si bol samouk ;)
diky, tdichip mi alespon odpovedel narozdil od lidi zde na DP foru.. (crazy)

a nemyslete si ze ze me bude novej nalejvac (wallbash) chci si udelat svoje auto a tim bych skoncil, to by schazelo jeste abych nekomu neco posral, takhle si reknu ses blbej a nemel si si stim tolik hrat (LOL) staci mi ze willem mi posral puvodni HHH pamet, kdyz by nebyl origo sw na netu tak sem v loji (wallbash)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“