jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

to ze ked chcem zvysit vykon,stci odpojit tu hadicu a pojde vykon na 1,5 baru uz viem,ale stale nechapem,co sa stane ked len utiahnem ten srob na sani a co by to vyriesilo,keby som nie uplne,ale len,dakou inou hadicou upchal tu gumenu hadicku na wastegate.teda keby som do nej strcil hadicku s mensim priemerom,co by to urobilo?
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ten šroub na sání je: pojistný ventil- pokud by se něco stalo na turbu tlak byl vyšší než sériovej, tak přestustí přebyt. zvduch pryč. což my nechceme že? neřeš co se stane když..... ale řeš jak udělat co chceš
a menší hadičku na wg- buď nic, nebo by pomalej regulovalo.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

Cize kazdopadne mam zaslepit tu hadicku? Vysrobovat ten srob a nahradit normalnym,alebo dako to predsa len zaslepit? A ake to moze mat nasledky na turbo? Co vsetko sa moze stat a za akych podmienok? Lebo ak je poruchovost a znicenie turba len zalezitostou nezmyselneho tocenia mototra,tak idem do toho,ale ak sa to ma pokaslat aj pri normalnej jazde,tak neviem neviem.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

při normál jízdě určo nic! pokud to budeš držet dlouho na plnej na dálnici, může jít turbo do kytek. zahřívat a dochlazovat ... to je snad jasné
může začít klouzat spojka
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

aha no dikes za rady.Cize staci odpojit tu hadicku,zaslepit vystup to tej hadice a na druhej strane, staci do tej trubky nieco pichnut? sak tam uz nepojde ziadny tlak nie?
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

jak to udělat?

Příspěvek od RudisTDic »

Potřebuju radu jak sladit čerpadlo s turbem..Mám odpojenou regulaci turba a ubroušenej ten přidavač,,no a když mu dám na podlahu tak mám zhruba od 2500ot. nepravidelný mezery-tzn. že motor táhne a najednou jako když dám nohu z plynu a hned zase začne tahat..Udělá to většinou po zátahu!!Přijde mi,že turbo asi nestíhá naplnit trubky a ic.. Mám 1.9 TD + ic...Jo a turbo mi tlačí cca 1.5 bar+-,měřák mám jen do 1 baru z una a v zátahu ho přetočim skoro na nulu (hm),,jináč po téhle uprávě mi klesla spotřeba o 1,5litru-jezdil sem za 8 a ted za 6,5litru
Naposledy upravil(a) RudisTDic dne 29 dub 2009, 20:25, celkem upraveno 1 x.
Octavia II RS
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

tohle je na tom vsem nejtezsí,sladit to tak aby to fungovalo paradne,me to na mym aute trvalo skoro rok,ale pak to byla nadhera a navic to uz byl motor v druhym autezalezi kolik mas pridany na nafte,a hlavne jak mas zbrousenej ten pridavac,tlak staci klidne i mensi a tlakomer bych urcite sehnal poradnej cejchovanej a ne nejakej jen tak nejakej z una
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

no a jaksi to nakonec sladil???přidavač sem ubrousil na max..aby ta tyčka co po něm jezdí vyjela celá..prosim,prosim porad :D
Octavia II RS
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

vis,ona kazda ta soucast je tam z nejakyho duvodu,a taky ma na neco vliv,tak si s tim staci jenom pohrat,ladil sem to porad,az to bylo ok tak sem to rozstrelil,a motor do druhyho auta a zase znovu ,jiny auto bylo lehci tak to bylo jeste zajimavejsi,chce si s tim hrát,nic víc a hodne zkoušet a nebát se
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

ok,tak díkes.. :P
Octavia II RS
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...Ja mam stale ten problem že motor nechce isť do otačok už od 3000ot. citiť že straca vykon...ale nešlo to ani pred upravou a motor je po GO...??..neviete čo by to moho byť...??
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bjukemen píše:...Ja mam stale ten problem že motor nechce isť do otačok už od 3000ot. citiť že straca vykon...ale nešlo to ani pred upravou a motor je po GO...??..neviete čo by to moho byť...??

třeba chybí nafta
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...chyba ale ako ju tam dostať až som skusil všetko v nizych hulí ako svina tak som radšej ubral ale na tých 3600 citiť ubytok vykonu...filter dobry nič by ho nemalo brzdiť...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

co se stane nebo nestane když na mym 1,9td vyměnim turbo K16 za K24-z1,6td(asi 51kw)???? :? Má to smysl??to origo my tlačí cca 1,5baru,ale de mi spíš o to,,jestli bych měl v nižších ot. větší krouták než ted..a nebo jak ještě přidat naftu??přidavač mám ubroušenej na max.
Octavia II RS
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

a co pak v tech vysokejch?proc laborujes s tezkejma obtokovejma turbama?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“