jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to ze ked chcem zvysit vykon,stci odpojit tu hadicu a pojde vykon na 1,5 baru uz viem,ale stale nechapem,co sa stane ked len utiahnem ten srob na sani a co by to vyriesilo,keby som nie uplne,ale len,dakou inou hadicou upchal tu gumenu hadicku na wastegate.teda keby som do nej strcil hadicku s mensim priemerom,co by to urobilo?
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
ten šroub na sání je: pojistný ventil- pokud by se něco stalo na turbu tlak byl vyšší než sériovej, tak přestustí přebyt. zvduch pryč. což my nechceme že? neřeš co se stane když..... ale řeš jak udělat co chceš
a menší hadičku na wg- buď nic, nebo by pomalej regulovalo.
a menší hadičku na wg- buď nic, nebo by pomalej regulovalo.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Cize kazdopadne mam zaslepit tu hadicku? Vysrobovat ten srob a nahradit normalnym,alebo dako to predsa len zaslepit? A ake to moze mat nasledky na turbo? Co vsetko sa moze stat a za akych podmienok? Lebo ak je poruchovost a znicenie turba len zalezitostou nezmyselneho tocenia mototra,tak idem do toho,ale ak sa to ma pokaslat aj pri normalnej jazde,tak neviem neviem.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
jak to udělat?
Potřebuju radu jak sladit čerpadlo s turbem..Mám odpojenou regulaci turba a ubroušenej ten přidavač,,no a když mu dám na podlahu tak mám zhruba od 2500ot. nepravidelný mezery-tzn. že motor táhne a najednou jako když dám nohu z plynu a hned zase začne tahat..Udělá to většinou po zátahu!!Přijde mi,že turbo asi nestíhá naplnit trubky a ic.. Mám 1.9 TD + ic...Jo a turbo mi tlačí cca 1.5 bar+-,měřák mám jen do 1 baru z una a v zátahu ho přetočim skoro na nulu
,,jináč po téhle uprávě mi klesla spotřeba o 1,5litru-jezdil sem za 8 a ted za 6,5litru

Naposledy upravil(a) RudisTDic dne 29 dub 2009, 20:25, celkem upraveno 1 x.
Octavia II RS
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
tohle je na tom vsem nejtezsí,sladit to tak aby to fungovalo paradne,me to na mym aute trvalo skoro rok,ale pak to byla nadhera a navic to uz byl motor v druhym autezalezi kolik mas pridany na nafte,a hlavne jak mas zbrousenej ten pridavac,tlak staci klidne i mensi a tlakomer bych urcite sehnal poradnej cejchovanej a ne nejakej jen tak nejakej z una
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
vis,ona kazda ta soucast je tam z nejakyho duvodu,a taky ma na neco vliv,tak si s tim staci jenom pohrat,ladil sem to porad,az to bylo ok tak sem to rozstrelil,a motor do druhyho auta a zase znovu ,jiny auto bylo lehci tak to bylo jeste zajimavejsi,chce si s tim hrát,nic víc a hodne zkoušet a nebát se
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
bjukemen píše:...Ja mam stale ten problem že motor nechce isť do otačok už od 3000ot. citiť že straca vykon...ale nešlo to ani pred upravou a motor je po GO...??..neviete čo by to moho byť...??
třeba chybí nafta
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno